bronquote:Net 5 onderzoekt de mogelijkheden voor een nieuw seizoen van het programma Peking Express, waarin acht koppels al liften door allerlei landen hun eindbestemming moeten zien te halen. Dat zegt zenderbaas Alphons Martens in Spits. Hoe de nieuwe Peking Express eruit moet gaan zien, weet Martens nog niet. “We bekijken nu de mogelijkheden of we het wel of niet met BN’ers gaan maken en of het minder rommelig kan worden door bijvoorbeeld een kleinere afstand te overbruggen.“
Peking Express was jarenlang een hit, totdat de kijkcijfers plotseling iets terugliepen en er geen nieuw seizoen meer werd besteld. Nu wordt de show dus mogelijk nieuw leven ingeblazen. “Ik weet dat er vraag naar is, want ik wordt er ook veel op aangesproken“, aldus de zenderbaas.
Art Rooijakkers was de afgelopen jaren de presentator van Peking Express. Hij vertrok onlangs naar de AVRO. In Secret Story-presentator Bart Boonstra ziet Martens een goede opvolger. “Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.“
Idd. Ik wil weer types als Reinierquote:
"Drive, you klootzak!"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Idd. Ik wil weer types als Reinier
Hij gaat Big Brother Secret Story op Net5 presenteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat zou fantastisch zijn, wel jammer dat Art net weg is bij NET 5. Bart Boonstra, nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
All star versie met Reinier en Elias als koppel
Jawel, maar het kon niet tippen aan de serie met ON'ers. Dan krijg je toch genialere beelden vind ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:46 schreef Piles het volgende:
Vorige keer met BN-ers was toch best aardig? Al was ik al vergeten dat dat ooit geweest was
ja, dat wel ja, geen BN'ersquote:Op zondag 13 februari 2011 18:46 schreef Urquhart het volgende:
Leuk
Als het maar geen BN'ers versie wordt
Eerst maar eens zien dat het terugkomtquote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef June. het volgende:
Maar goed, het is dus unaniem, geen BN'ers please! Dus Net5 als jullie meelezen
Ja, daar heb je gelijk inquote:Op zondag 13 februari 2011 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien dat het terugkomt
Als ik moet kiezen tussen wel terug met BN-ers, of niet terug...
Daar ben ik ook voor. De eerste route vond ik het gaafstquote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef PirE het volgende:
En dan gewoon weer van Moskou (of St. Petersburg) naar Peking.
Dat dus.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef PirE het volgende:
Dit, want anders is het ook geen Peking Express.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:58 schreef PirE het volgende:
Wie zegt dat het met BN'ers is dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:02 schreef TheVulture het volgende:
Leuk dat het terugkomt.... maar waarom in godsnaam weer met BN'ers
In bericht in de OP wordt namelijk de mogelijkheid genoemd dat het er een nieuw seizoen met BN'ers komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Wie zegt dat het met BN'ers is dan?
Die is door PE toch ook wel BN-er genoeg, als je de gemiddelde BN-er bekijktquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Ambrosius het volgende:
Reinier gewoon nog een keer lijkt me wel mooi.
Wat een kakkers op dat feest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:
http://www.upgrade-drive-(...)nca%20%28121%29.html
bronquote:Peking Express en Veronica Goes terug
SBS LUISTERT NAAR KIJKER
De nieuwe SBS-topvrouw Georgette Schlick presenteert vandaag de toekomstplannen voor SBS 6, Net 5 en Veronica. De verwachtingen zijn hooggespannen, maar wie erop rekent dat na de overname door Sanoma Media en Talpa nu een enorme reeks van ingrepen wordt aangekondigd, moet nog even geduld hebben.
„De eerste veranderingen zullen begin volgend jaar merkbaar worden, maar pas in het najaar van 2012 zal echt duidelijk moeten worden dat we weer op de juiste weg zijn”, zo verwacht Schlick. „De profielen van onze zenders moeten scherper worden. We zijn nu, samen met producenten, aan het bekijken met welke programma’s we dat gaan doen en dat kost gewoon tijd.”
Wel verklapt ze alvast dat Peking Express in een nieuw jasje terugkeert op Net 5 en ook het tot klassieker uitgegroeide reisprogramma Veronica Goes wordt nieuw leven ingeblazen. Er wordt tevens gewerkt aan een telenovelle, maar op welke zender die te zien zal zijn of waar deze over gaat, is vooralsnog niet bekend. Verder onder meer de dramaserie Crimi Clowns (met Johnny de Mol) en de nieuwe talentenjacht The Winner Is… (bedacht door John de Mol).
Schlick ligt er niet wakker van dat criticasters bij Peking Express en Veronica Goes misschien ’oude wijn in nieuwe zakken’ zullen roepen. „Als je het zo bekijkt, kun je beter stoppen met televisie maken, want alles is al eens gedaan”, stelt Schlick. „Uit onderzoek blijkt dat we met deze programma’s de kijkers een plezier doen en daar gaat het om, niet om hoe vernieuwend het allemaal wel of niet is. Met nieuwe buitenlandse series en films alleen red je het ook niet, want die kun je vrij snel overal downloaden. Daarom komen wij met steeds meer Nederlandse producties, van hoge kwaliteit.”
„We gaan nu een opbouwfase in en dat gaat gepaard met vallen en opstaan. Daarbij laten we ons leiden door de kijker. Niet alleen via kijkcijfers, maar ook middels gerichte onderzoeken. En we willen ook geen ’me too’ zijn, we hebben niet de intentie om RTL 4 te kopiëren, of programma’s of sterren van hen naar SBS te halen. Boven alles moeten we ervoor waken dat we dingen beloven die we niet waar kunnen maken, dat is in het verleden te vaak gedaan.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |