bronquote:Net 5 onderzoekt de mogelijkheden voor een nieuw seizoen van het programma Peking Express, waarin acht koppels al liften door allerlei landen hun eindbestemming moeten zien te halen. Dat zegt zenderbaas Alphons Martens in Spits. Hoe de nieuwe Peking Express eruit moet gaan zien, weet Martens nog niet. “We bekijken nu de mogelijkheden of we het wel of niet met BN’ers gaan maken en of het minder rommelig kan worden door bijvoorbeeld een kleinere afstand te overbruggen.“
Peking Express was jarenlang een hit, totdat de kijkcijfers plotseling iets terugliepen en er geen nieuw seizoen meer werd besteld. Nu wordt de show dus mogelijk nieuw leven ingeblazen. “Ik weet dat er vraag naar is, want ik wordt er ook veel op aangesproken“, aldus de zenderbaas.
Art Rooijakkers was de afgelopen jaren de presentator van Peking Express. Hij vertrok onlangs naar de AVRO. In Secret Story-presentator Bart Boonstra ziet Martens een goede opvolger. “Dat zou natuurlijk fantastisch zijn.“
Idd. Ik wil weer types als Reinierquote:
"Drive, you klootzak!"quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Idd. Ik wil weer types als Reinier
Hij gaat Big Brother Secret Story op Net5 presenteren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:09 schreef ItaloDancer het volgende:
Dat zou fantastisch zijn, wel jammer dat Art net weg is bij NET 5. Bart Boonstra, nooit van gehoord.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:11 schreef MagicIsland1 het volgende:
All star versie met Reinier en Elias als koppel
Jawel, maar het kon niet tippen aan de serie met ON'ers. Dan krijg je toch genialere beelden vind ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:46 schreef Piles het volgende:
Vorige keer met BN-ers was toch best aardig? Al was ik al vergeten dat dat ooit geweest was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |