Zeer nuttig, ga 't doorlezen, thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vind het leuk om om het uur te horen wat werkt en wat niet werkt. Niet om het om het uur te proberen
[..]
SEO zoekmachine optimalisatie
Haha netjes manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Razor21 het volgende:
En die tool van Google loopt ook 2 a 3 dagen achter met de data.
Trouwens gisteren 21 euro met Adsense (kon het niet laten mijn record).
Zonde is dat. Had ik in het begin ook steeds had ik zeg maar 1000 bezoekers en geen kliks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef JDx het volgende:
9 cent![]()
![]()
Nu 300 bezoekers per dag op JayNL.com en nog steeds geen kliks.
Bij mij één dag ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef ursel het volgende:
Hoe lang duurt een week bij Google voor het aanmelden van Adsense?
Tot nu toe minimaal 3 weken blijkbaar.
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bij mij één dag ofzo. Ik had nog eens gemaild.
Uhm.. dat klopt volgens mij niet? Adblocks hebben geen vaste advertenties die er worden getoond, mensen vinden die plek bijv onderaan beter omdat daar blijkbaar betere ads worden getoond. Als je deze zou ruilen krijg je het zelfde effect (tenzij de afmetingen verschillen).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat ook wel handig is om te weten (en volgens mij weten veel mensen dat niet) is dat het AdSense block wat als 1e in je html code staat, de best betaalde ads krijgt. Dus als je een blok bovenin en een blok onderin hebt staan, maar de onderste heeft een betere CTR, kan je die beter m.b.v. css even omdraaien.
En in het Nederlands (inclusief voorbeeld code):quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zie http://adsense.blogspot.com/2006/11/first-impressions-count.html
Google werkt zeker niet in het weekend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bij mij één dag ofzo. Ik had nog eens gemaild.
Heeft die Nederlandse blog nog eigen dingen of is het gewoon een vertaling van de Engelse?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En in het Nederlands (inclusief voorbeeld code):
http://www.google.com/ads(...)=30005&answer=187769
Overigens zou iedereen die AdSense gebruikt zich moeten aanmelden voor de nieuwsbrief op:
http://adsense.blogspot.com/
en op:
http://adsense-nl.blogspot.com/
Dan krijg je dit soort informatie altijd direct via email binnen.
Volgens mij is 95% hetzelfde maar dan in het Nederlands. Maar zou ook 100% kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heeft die Nederlandse blog nog eigen dingen of is het gewoon een vertaling van de Engelse?
Daarmee vertel je aan de AdBot welk deel van je content het belangrijkst is zodat je betere advertenties kunt krijgen, tenminste dat is wat ik ervan weet. Ikzelf gebruik hiervoorde Auto Google Ad Section plugin in WordPress.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef Razor21 het volgende:
Heb net één advertentie binnen Adsense aangezet voor Targeting.
Als adverteerders zoeken naar plaatsen waarop ze hun advertenties willen targeten, zien ze de externe naam en beschrijving die u hieraan heeft gegeven. De adverteerder kan de advertenties vervolgens specifiek targeten op uw advertentieplaatsing.
Kijken wat er nu gaat gebeuren.
Heb trouwens al gezien dat Adsense voor zoeken levert echt helemaal niets op. Hiermee 11 cent verdient deze maand. Moet het dus echt van de andere advertenties hebben.
Ben trouwens ook lid van de Adsense nieuwsbrief (1 keer per maand) staan echt handige dingen in . Zoals ook die tips die ik hierboven aangaf.
Iemand een idee wat ze hiermee bedoelen:
. Sectietargeting
Gebruik sectietargeting om pagina-inhoud te benadrukken of te negeren voor betere targeting van advertenties en betere prestaties. Lees voor meer informatie het artikel over betere contextuele overeenkomsten (alleen in het Engels).
Benadrukken
<!-- google_ad_section_start -->
Inhoud van artikel
<!-- google_ad_section_end -->
Negeren
<!-- google_ad_section_start(weight=ignore) -->
Verwante artikelen/navigatie
<!-- google_ad_section_end -->
http://www.google.com/ads(...)=30002&answer=187707
¤103quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef jamesstewart het volgende:
Wie van jullie verdient er nou redelijk met Adsense? En hoe lang duurt het om ''iets'' (b.v. ¤100,- per maand) te verdienen met Adsense? Iemand die zijn website wilt laten zien hier?
Er is geen antwoord van doe dit en gegarandeerd dat je 100euro verdiend. En dan nog iets, als het wel zo simpel is waarom zouden wij jou op weg helpen.. en niet zelf dat geld gaan verdienen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef jamesstewart het volgende:
Wie van jullie verdient er nou redelijk met Adsense? En hoe lang duurt het om ''iets'' (b.v. ¤100,- per maand) te verdienen met Adsense? Iemand die zijn website wilt laten zien hier?
Hangt heel erg af van je niche/onderwerp van de site. Dus als je zijn site kunt geven kunnen we misschien wat meer zeggen. Maar ik denk toch wel tussen 600-1000 euro mogelijk is.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:52 schreef Charismatisch het volgende:
Hoeveel geld valt er ongeveer te verdienen met 750.000 paginaweergaves per maand?
Niet dat ik zoveel bezoekers hebMaar ik wil weten hoeveel een kennis van mij verdient met AdSense per maand
En hoeveel banners mag je eigenlijk op 1 pagina hebben?
Ik ga nu met één 728x90 tekst- en beeldbanner experimenteren.
Dank voor je reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hangt heel erg af van je niche/onderwerp van de site. Dus als je zijn site kunt geven kunnen we misschien wat meer zeggen. Maar ik denk toch wel tussen 600-1000 euro mogelijk is.
Max 3 ads (adblocks) met 2 google for search engines en ik dacht 3 of 4 tekst koppelingen per pagina. Maar wil niet zeggen dat je meer verdiend, met minder aantal ads krijg je vaak betere/hoger betalende ads
Nee.. het probleem is het hangt van meer dingen af, je eCPM (wat je effectief verdiend gemiddeld per 1000views) en je CTR (hoeveel mensen er klikken).quote:Op maandag 28 februari 2011 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Het gaat om een nieuwssite a la nu.nl (met Arabische Google-ads).
Maar is 600-1000 euro per maand niet een beetje veel? Mijn kennis vertelde mij dat ie gemiddeld maar 100 euro per maand verdient met AdSense met zoveel paginaweergaves. Betekent dit dat ie iets fout doet en inkomsten misloopt?
Adbrite, Adengage ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Zwappel het volgende:
Ik beheer een blog met 600-900 dagelijkse unieke bezoekers, maar ik heb nog geen enkele ads erop staan.
Ik doe er niks mee, en de bezoekers blijven stijgen.
Er staat wat info op over een MMO.
Dus grafische ads werken het beste denk ik.
Maar het probleem is, ik kan door omstandigheden geen Google AdSense gebruiken.
Welke is naast GoogleAdSense de beste?
Damn kerel, een paar maand dat soort bedragen en je kan van je AdSense inkomsten een auto kopen haha!quote:Op maandag 28 februari 2011 10:59 schreef Razor21 het volgende:
Wil het toch even delen mijn nieuwe record gisteren :
[ afbeelding ]
Dit is gewoon geluk geweest denk zal toch wat zijn dat ik dit nu elke dag ga verdienen
Ja dat moet ik inderdaad even uitzoeken hoe het zit. Ben helemaal in mijn nopjes ben steeds aan het rekenen wat ik per maand kan verdienen.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef JDx het volgende:
[..]
Damn kerel, een paar maand dat soort bedragen en je kan van je AdSense inkomsten een auto kopen haha!
Nice man, zou nu trouwens wel serieus even kijken of je ook kosten kan aftrekken van je inkomsten om niet teveel belasting te hoeven betalen straks.
Ik zal eens kijken, maar Adbrite is toch waardeloos?quote:
Zet alles op papier wat je aan kosten hebt. Hosting, je computer (kan je in 5 jaar afschrijven, dus 20% per jaar van de aanschafwaarde).quote:Op maandag 28 februari 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja dat moet ik inderdaad even uitzoeken hoe het zit. Ben helemaal in mijn nopjes ben steeds aan het rekenen wat ik per maand kan verdienen.
Maar er komt een moment dat het stopt bij mij dat voel ik gewoon het gaat te goed de laatste weken.
Ik heb nog even verder gekeken en de bezoekers stijgen iedere maand de afgelopen 2 jaar.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb een discussieforum met cira 240.000 bezoekers per jaar waarvan 20.000 uniek. Loont het zich om me aan te melden voor Adsense?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |