Probleem is dat je niet kan weten wat werkt of niet op basis van een paar uur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:52 schreef JDx het volgende:
Ik vind het niet erg hoor, als hier weer gepost wordt krijg ik steeds weer zin om verder te gaan, dus in dat opzicht is het best leuk om allemaal te lezen.
Maar stuur me anders een PM met je MSN of ICQ Razor, ik vind het wel leuk om elke paar uur te weten wat allemaal werkt en wat niet.
Dat zeg ik ook niet, ik vind het leuk om om het uur te horen wat werkt en wat niet werkt. Niet om het om het uur te proberenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Probleem is dat je niet kan weten wat werkt of niet op basis van een paar uur.
SEO zoekmachine optimalisatiequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
Hey lui,
Even een schaamteloze copy/paste van een topic dat ik net opende:
(Hoe) doen jullie aan SEO (Search Engine Optimalization)?
Hebben jullie veel metatags in de broncode staan? En om hoog te eindigen bij zoekmachines: Hoe zorgen jullie dat jullie link op veel plekken wordt vermeld, zonder direct te spammen?
Ben zelf bezig met het oprichten van een onderneming (o.a. webshop) in een groeiende markt, met heel veel aanbieders. En dan is SEO wel echt een behoorlijk vraagstuk.. Zonder meteen aan Google ads mee te doen.
Zeer nuttig, ga 't doorlezen, thanksquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef JDx het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik vind het leuk om om het uur te horen wat werkt en wat niet werkt. Niet om het om het uur te proberen
[..]
SEO zoekmachine optimalisatie
Haha netjes manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:19 schreef Razor21 het volgende:
En die tool van Google loopt ook 2 a 3 dagen achter met de data.
Trouwens gisteren 21 euro met Adsense (kon het niet laten mijn record).
Zonde is dat. Had ik in het begin ook steeds had ik zeg maar 1000 bezoekers en geen kliks.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:52 schreef JDx het volgende:
9 cent![]()
![]()
Nu 300 bezoekers per dag op JayNL.com en nog steeds geen kliks.
Bij mij één dag ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:51 schreef ursel het volgende:
Hoe lang duurt een week bij Google voor het aanmelden van Adsense?
Tot nu toe minimaal 3 weken blijkbaar.
Goed punt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bij mij één dag ofzo. Ik had nog eens gemaild.
Uhm.. dat klopt volgens mij niet? Adblocks hebben geen vaste advertenties die er worden getoond, mensen vinden die plek bijv onderaan beter omdat daar blijkbaar betere ads worden getoond. Als je deze zou ruilen krijg je het zelfde effect (tenzij de afmetingen verschillen).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wat ook wel handig is om te weten (en volgens mij weten veel mensen dat niet) is dat het AdSense block wat als 1e in je html code staat, de best betaalde ads krijgt. Dus als je een blok bovenin en een blok onderin hebt staan, maar de onderste heeft een betere CTR, kan je die beter m.b.v. css even omdraaien.
En in het Nederlands (inclusief voorbeeld code):quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zie http://adsense.blogspot.com/2006/11/first-impressions-count.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |