Google werkt zeker niet in het weekend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Bij mij één dag ofzo. Ik had nog eens gemaild.
Heeft die Nederlandse blog nog eigen dingen of is het gewoon een vertaling van de Engelse?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:28 schreef Dlocks het volgende:
[..]
En in het Nederlands (inclusief voorbeeld code):
http://www.google.com/ads(...)=30005&answer=187769
Overigens zou iedereen die AdSense gebruikt zich moeten aanmelden voor de nieuwsbrief op:
http://adsense.blogspot.com/
en op:
http://adsense-nl.blogspot.com/
Dan krijg je dit soort informatie altijd direct via email binnen.
Volgens mij is 95% hetzelfde maar dan in het Nederlands. Maar zou ook 100% kunnen zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heeft die Nederlandse blog nog eigen dingen of is het gewoon een vertaling van de Engelse?
Daarmee vertel je aan de AdBot welk deel van je content het belangrijkst is zodat je betere advertenties kunt krijgen, tenminste dat is wat ik ervan weet. Ikzelf gebruik hiervoorde Auto Google Ad Section plugin in WordPress.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 11:23 schreef Razor21 het volgende:
Heb net één advertentie binnen Adsense aangezet voor Targeting.
Als adverteerders zoeken naar plaatsen waarop ze hun advertenties willen targeten, zien ze de externe naam en beschrijving die u hieraan heeft gegeven. De adverteerder kan de advertenties vervolgens specifiek targeten op uw advertentieplaatsing.
Kijken wat er nu gaat gebeuren.
Heb trouwens al gezien dat Adsense voor zoeken levert echt helemaal niets op. Hiermee 11 cent verdient deze maand. Moet het dus echt van de andere advertenties hebben.
Ben trouwens ook lid van de Adsense nieuwsbrief (1 keer per maand) staan echt handige dingen in . Zoals ook die tips die ik hierboven aangaf.
Iemand een idee wat ze hiermee bedoelen:
. Sectietargeting
Gebruik sectietargeting om pagina-inhoud te benadrukken of te negeren voor betere targeting van advertenties en betere prestaties. Lees voor meer informatie het artikel over betere contextuele overeenkomsten (alleen in het Engels).
Benadrukken
<!-- google_ad_section_start -->
Inhoud van artikel
<!-- google_ad_section_end -->
Negeren
<!-- google_ad_section_start(weight=ignore) -->
Verwante artikelen/navigatie
<!-- google_ad_section_end -->
http://www.google.com/ads(...)=30002&answer=187707
¤103quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef jamesstewart het volgende:
Wie van jullie verdient er nou redelijk met Adsense? En hoe lang duurt het om ''iets'' (b.v. ¤100,- per maand) te verdienen met Adsense? Iemand die zijn website wilt laten zien hier?
Er is geen antwoord van doe dit en gegarandeerd dat je 100euro verdiend. En dan nog iets, als het wel zo simpel is waarom zouden wij jou op weg helpen.. en niet zelf dat geld gaan verdienen?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:52 schreef jamesstewart het volgende:
Wie van jullie verdient er nou redelijk met Adsense? En hoe lang duurt het om ''iets'' (b.v. ¤100,- per maand) te verdienen met Adsense? Iemand die zijn website wilt laten zien hier?
Hangt heel erg af van je niche/onderwerp van de site. Dus als je zijn site kunt geven kunnen we misschien wat meer zeggen. Maar ik denk toch wel tussen 600-1000 euro mogelijk is.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:52 schreef Charismatisch het volgende:
Hoeveel geld valt er ongeveer te verdienen met 750.000 paginaweergaves per maand?
Niet dat ik zoveel bezoekers hebMaar ik wil weten hoeveel een kennis van mij verdient met AdSense per maand
En hoeveel banners mag je eigenlijk op 1 pagina hebben?
Ik ga nu met één 728x90 tekst- en beeldbanner experimenteren.
Dank voor je reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 00:58 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hangt heel erg af van je niche/onderwerp van de site. Dus als je zijn site kunt geven kunnen we misschien wat meer zeggen. Maar ik denk toch wel tussen 600-1000 euro mogelijk is.
Max 3 ads (adblocks) met 2 google for search engines en ik dacht 3 of 4 tekst koppelingen per pagina. Maar wil niet zeggen dat je meer verdiend, met minder aantal ads krijg je vaak betere/hoger betalende ads
Nee.. het probleem is het hangt van meer dingen af, je eCPM (wat je effectief verdiend gemiddeld per 1000views) en je CTR (hoeveel mensen er klikken).quote:Op maandag 28 februari 2011 01:18 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Het gaat om een nieuwssite a la nu.nl (met Arabische Google-ads).
Maar is 600-1000 euro per maand niet een beetje veel? Mijn kennis vertelde mij dat ie gemiddeld maar 100 euro per maand verdient met AdSense met zoveel paginaweergaves. Betekent dit dat ie iets fout doet en inkomsten misloopt?
Adbrite, Adengage ?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef Zwappel het volgende:
Ik beheer een blog met 600-900 dagelijkse unieke bezoekers, maar ik heb nog geen enkele ads erop staan.
Ik doe er niks mee, en de bezoekers blijven stijgen.
Er staat wat info op over een MMO.
Dus grafische ads werken het beste denk ik.
Maar het probleem is, ik kan door omstandigheden geen Google AdSense gebruiken.
Welke is naast GoogleAdSense de beste?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |