Volgens google's vertaler.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Pistolebob het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
http://www.cairondp.org/
zucht, babbelvis niveau dusquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Volgens google's vertaler.
Houd ons land en naar onze geliefde Egypte, en alle vijanden van kwaad ... Ik hou van je Egypte
Ghoneimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef yavanna het volgende:
Aldus Google vertaling van een arabische tweet
@ Ghonim Wael Ghoneim, ik waardeer je eerlijkheid en inspanning, maar je bent niet sterk beïnvloeden zijn schuwt het deze revolutie uit de buurt van uw opvattingen oprechte politieke bewustwording
Ruttequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand het email adres van rutte?
Die is vastwel te achterhalen.
Even massaal Rutte mailen dat hij net zo mag optreden als Denemarken
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:38 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
So the Danish are the first to stand up for #Egypt. While we vilified a whole nation for a some cartoons. Puts things into perspective
Aan, dus to/over ern het is een vertaling. Arab vertaald lastig naar engels.quote:
ja die kijkt alleen maar kwijlend naar wat Obama, Sarkozy, Berlusconi en Merkel zeggenquote:
Moest wel ivm de drukte denk ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Axia het volgende:
occupiedcairo Occupied Cairo
Barricades between Tahrir and Maspero broken. Ppl now entering area en masse #jan25
1 minute ago
ja sorry,quote:
ik gok opquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Pistolebob het volgende:
Kan iemand dit vertalen?
http://www.cairondp.org/
Wat is Maspero?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Axia het volgende:
Barricades between Tahrir and Maspero broken. Ppl now entering area en masse #jan25
1 minute ago
Google's vertalerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
ik gok op
[ afbeelding ]
Die zit er ook vuistdiep in idd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef alors het volgende:
[..]
ja die kijkt alleen maar kwijlend naar wat Obama, Sarkozy, Berlusconi en Merkel zeggen
Wat is er in Masperoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:39 schreef Axia het volgende:
1 minute ago
Ik las hem net, geniaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef RvLaak het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
by bencnn
You know you're in trouble when: Iraq embassy in Cairo urges Iraqis to return home http://bit.ly/gf4LOP
13 minutes ago Favorite Retweet Reply
Ik erken Rutte niet als autoriteit, dus ik boycot hem. We hebben hem ook helemaal niet nodig. Parkeer hem maar bij de NOS.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
Iemand het email adres van rutte?
Die is vastwel te achterhalen.
Even massaal Rutte mailen dat hij net zo mag optreden als Denemarken
Hebben raistlin6 & ik het over gehad. De EU is domweg niet belangrijk genoeg (quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:35 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Misschien iets voor de FP?
http://www.startribune.com/world/115879609.html
Nog een met hetzelfde berichtquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:41 schreef yavanna het volgende:
3arabawy Hossam
by Sarahngb
tanks in front of the tv building. 1st floor soldiers have stationed machine guns pointed in our direction. #jan25
Zo kun je het ook zien iddquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hebben raistlin6 & ik het over gehad. De EU is domweg niet belangrijk genoeg () om te verwerken in een bericht dat niet specifiek over de EU reacties gaat
Denk een wijk, gelegen aan het plein. Zie onderstaand adresquote:
dat si dezelfde bron als de eerdere post.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nog een met hetzelfde bericht
mehrza mehrzad
by Madprof666@
tanks in front of the tv building. 1st floor soldiers have stationed machine guns pointed in our direction. #jan25 /@3arabawy #EGYPT
1 minute ago
Zal toch niet
Zijn dat alleen speciale troepen daar? elite soldaten?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nog een met hetzelfde bericht
mehrza mehrzad
by Madprof666@
tanks in front of the tv building. 1st floor soldiers have stationed machine guns pointed in our direction. #jan25 /@3arabawy #EGYPT
1 minute ago
Zal toch niet
In Alexandria zie ik ze dat Paleis wel even bestormen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Flashbox het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera reporter: Two Million protesters marching to Ras El Teen Presidential Palace in Alexandria (Pop. 4.1 mil) [Is that possible?] 1 minute ago via web
Holy Cannoli als het zo is.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef Flashbox het volgende:
SultanAlQassemi Al Jazeera reporter: Two Million protesters marching to Ras El Teen Presidential Palace in Alexandria (Pop. 4.1 mil) [Is that possible?] 1 minute ago via web
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |