Mwa, dat soort dingen zijn maar net hoe je ze opvat. Ik vind Art juist altijd ontzettend slecht geacteerd overkomen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef mane het volgende:
Ook Art maakt vaak een oprecht gespannen indruk op die momenten.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar de enige momenten waarop hij wel zichzelf lijkt te zijn (vind ik dan) is tijdens die executies. Dan kijkt hij oprecht heel gespannen en is hij niet bezig met acteren in mijn ogen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Guanabana het volgende:
Mwa, dat soort dingen zijn maar net hoe je ze opvat. Ik vind Art juist altijd ontzettend slecht geacteerd overkomen.
Ik hoop voor hem dat hij niet zichzelf is tijdens dit programma, anders vind ik het maar een irritante kerel.
Alleen was dat dan weer net de opdracht die de mol wel heel graag wilde winnen.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef mane het volgende:
[..]
Bij die busopdracht ging ik Pepijn heel erg verdenken. Hij deed heel fanatiek, wat hem op het eerste gezicht niet verdacht maakte, maar omdat hij zo achterlijk ging scheuren, werd het onmogelijk om die balletjes te pakken. Een heel slimme, doortrapte actie. En dat scheuren had niet eens zoveel effect want de andere ploeg lag een heel eind voor. Vervolgens ging hij, toen Miryanne achter het stuur ging zitten, haar zo opjutten en toeschreeuwen, dat zij helemaal de kluts kwijt raakte en in de stress schoot.
Samen met dat andere doortrapte trucje van hem op het touw (net doen alsof het heel moeilijk was waardoor de andere kandidaten zenuwachtig en bang werden), maakte dat ik het vanaf toen vrij zeker wist. Hij gebruikt een imago van fanatisme (meteen als eerste op het touw willen, maakt een fanatieke indruk evenals het hard rijden met de bus) om ondertussen de boel te saboteren.
Hoe kun je dat nu zeggen en dan Art ook nog verdenken?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:02 schreef kenwel het volgende:
Weer even reageren. Ik weet nog niets meer over de mol. Ik blijf bij Karin. Art en Soundos verdenk ik ook. Anna is een twijfelgeval, ik denk dat ze verliezer of winnaar is.
Pepijn is heel verdacht maar het is te en een mol doet het niet te zichtbaar.
Oh.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alleen was dat dan weer net de opdracht die de mol wel heel graag wilde winnen.
Hahaha ook echt!quote:Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu zeggen en dan Art ook nog verdenken?
quote:Wie is de mol gaat vet diep! Locatie: Diana, Venezuela. Diana vrij vertaald: Arte essem in het latijn(?). Lees dus: Art is 'm.
Nouja, vergezocht. Ligt eraan hoe vrij die vertaling is. Opzichte goed gevonden maar Art als Mol wil nog steeds niet geloven.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef jpjedi het volgende:
Deze is ook wel grappig al vind ik dit soort theorien in de regel veel te ver gezocht:
[..]
Inderdaad, dat draagt er ook aan bij.. Art kan gewoon geen Mol zijn imo.. zou ook afdoen aan de kwaliteit van het programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja, vergezocht. Ligt eraan hoe vrij die vertaling is. Opzichte goed gevonden maar Art als Mol wil nog steeds niet geloven.
Waar je sowieso de mist in gaat is door 1/6 * 1/24 te doen. Dat is namelijk de kans dat je alle 4 de kleuren goed hebt in de tweede beurt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:
2 goede kleuren op verkeerde plek, 2 foute kleuren=
STAP 1:
Je moet allereerst goed raden welke 2 van de 4 kleuren goed waren. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6.
STAP 2:
Nu moet je uit de resterende vier kleuren de twee goede kleuren kiezen. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6. Echter hier met men 2 kleuren handdoeken over dus is de kans dat je hier de goede pakt mooi: 2 uit 2 is 100
STAP 3:
Je hebt nu de juiste kleuren. Nu nog op de goede plek. Er zijn 24 (=4!) manieren om vier handdoeken te ordenen. Een daarvan is gelijk aan de oplossing. Antwoord is dus 1/24
De totale kans is nu 1/6*1/1*1/24=1/144
De kans dat je het niet goed hebt is dan gelijk aan 1-1/144=143/144
Of ga ik ergens de mist in?
Je gaat de mist in. Wat je berekent heeft helemaal 0.0 waarde. Aan de ene kant ga je er vanuit dat ze enige hersens hebben (Na 4 goede kleuren te hebben, niet meer te wisselen) en aan de andere kant ga je er vanuit dat ze totaal random gokken (je neemt 24 mogelijkheden voor de kleurcombinaties, maar door eerdere combo's waren er al 15 uit te sluiten..).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:
2 goede kleuren op verkeerde plek, 2 foute kleuren=
STAP 1:
Je moet allereerst goed raden welke 2 van de 4 kleuren goed waren. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6.
STAP 2:
Nu moet je uit de resterende vier kleuren de twee goede kleuren kiezen. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6. Echter hier met men 2 kleuren handdoeken over dus is de kans dat je hier de goede pakt mooi: 2 uit 2 is 100
STAP 3:
Je hebt nu de juiste kleuren. Nu nog op de goede plek. Er zijn 24 (=4!) manieren om vier handdoeken te ordenen. Een daarvan is gelijk aan de oplossing. Antwoord is dus 1/24
De totale kans is nu 1/6*1/1*1/24=1/144
De kans dat je het niet goed hebt is dan gelijk aan 1-1/144=143/144
Of ga ik ergens de mist in?
Mja, vooral die Romeinse 2 en dat 'stelletje' vind ik wel goed gevonden van mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zou wel een briljante ontdekking zijn!
Ja, ik vind Pepijn en Art ook een raar verdacht duo.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen wilt de Mol helpen. Als je dan weet wie de Mol is, win je.
Pepijn/Art? Pepijn legt de aandacht continue op Art namelijk.
Dat zou wel rijmen met de woorden 'zoek geen contact, de Mol komt wel naar jou toe'.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als die twee Mollen niks van elkaar afweten
Haha ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als die twee Mollen niks van elkaar afweten
Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat vinden jullie van die Romeinse 2 theorie? Tot nu toe is er alleen nog maar gepraat over 11, maar niet is wat het lijkt hè.![]()
11 is een paar keer langs gekomen als kamernummer geloof ik. Een keertje met Pepijn en Horace, maar we zagen ook een keer een opvallend shot van Patrick die langs kamer 11 loopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?
Ik vind het wel goed gevonden (of het nu klopt of niet)
Daar heb je gelijk in, maar dit is wel Wie is de Mol hè. Het is an sich niet opvallend om zoiets te zeggen, maar ik vind het wel opvallend dat het 2 keer terugkomt in de terugblik op aflevering 1, en dat Art het zegt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat 'stelletje' met iets er achter is in spreektaal heel normaal voor een groepje, dus dat lijkt me geen hint.
Pepijn en Patrick zijn ook mijn verdachten ja. Art heb ik wel een tijdje verdacht maar inmiddels niet meer, het ligt er allemaal gewoon te dik bovenop bij die gast. Als straks blijkt dat hij wel de (of eenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe dan ook zijn Pepijn, Patrick en Art mijn verdachten.
Nah, in het 'twee mollen verhaal' geloof ik ook niet hoor... Een extra mol zou niets toevoegen aan het programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
Ik denk gewoon simpel na, zoals iemand al zei, de titel van het programma, hoevaak verteld Pieter Jan wel niet over Nog vier kandidaten over, en een mol, alle tweets etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
Art is gewoon een enorme mongool die ze nooit hadden moeten vragen als kandidaat/mol (wat het ook is). Het seizoen vind ik al niet zo heel sterk maar die gast...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei ook, het is stom om het te denken, en ik denk het ook niet per se (hoop het ook niet). Maar ik vind de dingen die ik noemde toch wel opvallend, en jullie moet toegeven dat er dit seizoen iets raars aan de hand is, met duo's, hulpjes, whatever. Art speelt gewoon een rare rol in het geheel.
Het zou handig zijn als hij eruit gaat donderdag, zijn we ook van al dat verwarrende gedoe af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |