abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92682714
Als Pepijn het nu toch niet blijkt te zijn, ga ik me heel dom voelen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_92683401
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:33 schreef mane het volgende:
Ook Art maakt vaak een oprecht gespannen indruk op die momenten.
Mwa, dat soort dingen zijn maar net hoe je ze opvat. Ik vind Art juist altijd ontzettend slecht geacteerd overkomen.
Ik hoop voor hem dat hij niet zichzelf is tijdens dit programma, anders vind ik het maar een irritante kerel.
We zouden mensen moeten hebben die hem irl kennen, want ik heb echt het idee dat hij nog geen enkel moment zichzelf is geweest. In de fragmentjes tussendoor vind ik hem erg overdreven en irritant, en ik heb best een hoop momenten gezien waarin hij heel slecht 'onschuldig' acteert.
Nee, ik krijg moeilijk hoogte van hem.
Koel en donker bewaren
pi_92683527
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:54 schreef Guanabana het volgende:

Mwa, dat soort dingen zijn maar net hoe je ze opvat. Ik vind Art juist altijd ontzettend slecht geacteerd overkomen.
Ik hoop voor hem dat hij niet zichzelf is tijdens dit programma, anders vind ik het maar een irritante kerel.
Dat ben ik helemaal met je eens. Maar de enige momenten waarop hij wel zichzelf lijkt te zijn (vind ik dan) is tijdens die executies. Dan kijkt hij oprecht heel gespannen en is hij niet bezig met acteren in mijn ogen.
pi_92708330
Weer even reageren. Ik weet nog niets meer over de mol. Ik blijf bij Karin. Art en Soundos verdenk ik ook. Anna is een twijfelgeval, ik denk dat ze verliezer of winnaar is.
Pepijn is heel verdacht maar het is te en een mol doet het niet te zichtbaar.
pi_92708835
Waarom verdenken je in godsnaam Karin nog?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92709261
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 16:27 schreef mane het volgende:

[..]

Bij die busopdracht ging ik Pepijn heel erg verdenken. Hij deed heel fanatiek, wat hem op het eerste gezicht niet verdacht maakte, maar omdat hij zo achterlijk ging scheuren, werd het onmogelijk om die balletjes te pakken. Een heel slimme, doortrapte actie. En dat scheuren had niet eens zoveel effect want de andere ploeg lag een heel eind voor. Vervolgens ging hij, toen Miryanne achter het stuur ging zitten, haar zo opjutten en toeschreeuwen, dat zij helemaal de kluts kwijt raakte en in de stress schoot.

Samen met dat andere doortrapte trucje van hem op het touw (net doen alsof het heel moeilijk was waardoor de andere kandidaten zenuwachtig en bang werden), maakte dat ik het vanaf toen vrij zeker wist. Hij gebruikt een imago van fanatisme (meteen als eerste op het touw willen, maakt een fanatieke indruk evenals het hard rijden met de bus) om ondertussen de boel te saboteren.
Alleen was dat dan weer net de opdracht die de mol wel heel graag wilde winnen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_92710483
Ik blijf ook nog ff bij Patrick als mol, en Anna of Soundos als winnaar...
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
pi_92710569
Ik denk nu dat Karin wel eens zou kunnen gaan winnen omdat ze op Patrick en Pepijn zit (ervan uitgaande dat 1 van hen de mol is). In dit stadium van het spel moet je niet op 1 iemand inzetten en ook niet meer spreiden over 3.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:58:58 #159
30252 Soempie
Procreating
pi_92711000
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:02 schreef kenwel het volgende:
Weer even reageren. Ik weet nog niets meer over de mol. Ik blijf bij Karin. Art en Soundos verdenk ik ook. Anna is een twijfelgeval, ik denk dat ze verliezer of winnaar is.
Pepijn is heel verdacht maar het is te en een mol doet het niet te zichtbaar.
Hoe kun je dat nu zeggen en dan Art ook nog verdenken? :P

Ik vind dat Pepijn het juist niet zo zichtbaar doet. Hij wint vertrouwen door met goede ideeën te komen (dat ze letters lopen bijvoorbeeld en dat hij als eerste over die touwen ging). Vervolgens heeft hij kleine mollenstreken (wie laat hij juist rijden om benzine, bijvoorbeeld?).

Pepijn is voor mij nog steeds de mol. Als hij het niet is, dan is het denk ik Patrick.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_92711029
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:56 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Alleen was dat dan weer net de opdracht die de mol wel heel graag wilde winnen.
Oh.

Maar toch is hij de mol.
pi_92711195
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:58 schreef Soempie het volgende:

[..]

Hoe kun je dat nu zeggen en dan Art ook nog verdenken? :P
Hahaha ook echt!
  zondag 13 februari 2011 @ 12:06:19 #162
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_92711244
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_92756801
Deze is ook wel grappig al vind ik dit soort theorien in de regel veel te ver gezocht:

quote:
Wie is de mol gaat vet diep! Locatie: Diana, Venezuela. Diana vrij vertaald: Arte essem in het latijn(?). Lees dus: Art is 'm.
pi_92756877
quote:
Op maandag 14 februari 2011 09:18 schreef jpjedi het volgende:
Deze is ook wel grappig al vind ik dit soort theorien in de regel veel te ver gezocht:

[..]

Nouja, vergezocht. Ligt eraan hoe vrij die vertaling is. Opzichte goed gevonden maar Art als Mol wil nog steeds niet geloven.
pi_92757007
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 09:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nouja, vergezocht. Ligt eraan hoe vrij die vertaling is. Opzichte goed gevonden maar Art als Mol wil nog steeds niet geloven.
Inderdaad, dat draagt er ook aan bij.. Art kan gewoon geen Mol zijn imo.. zou ook afdoen aan de kwaliteit van het programma.
pi_92757272
Er is geen vrijheid in de vertaling. De Romeinse naam voor de godin is Diana, de Griekse naam is Artemis. Daar kan je in het Nederlands inderdaad "Art 'em is" van maken, al vind ik dat wel erg vergezocht. "Arte essem" is complete lulkoek.

Edit: Welke locatie is dat trouwens, zijn ze daar al geweest? Diana, Venezuela wordt niet gevonden door Google Maps.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_92758596
Ze zijn ook niet in Venezuela geweest. :?
pi_92759488
'Diana' was toch een snoepmerk oid waarvoor reclame werd gemaakt op die racebaan?
pi_92760373
Diana Rubber is een groot merk daar. (Zat vroeger ook langs de snelweg bij Roosendaal.) Maar of dat ergens toe leidt, betwijfel ik.

Sowieso, Venezuela. :?
pi_92761446
Ze zaten toch in Nicaragua?
  maandag 14 februari 2011 @ 11:47:46 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_92761589
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:

2 goede kleuren op verkeerde plek, 2 foute kleuren=
STAP 1:
Je moet allereerst goed raden welke 2 van de 4 kleuren goed waren. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6.

STAP 2:
Nu moet je uit de resterende vier kleuren de twee goede kleuren kiezen. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6. Echter hier met men 2 kleuren handdoeken over dus is de kans dat je hier de goede pakt mooi: 2 uit 2 is 100

STAP 3:
Je hebt nu de juiste kleuren. Nu nog op de goede plek. Er zijn 24 (=4!) manieren om vier handdoeken te ordenen. Een daarvan is gelijk aan de oplossing. Antwoord is dus 1/24

De totale kans is nu 1/6*1/1*1/24=1/144
De kans dat je het niet goed hebt is dan gelijk aan 1-1/144=143/144

Of ga ik ergens de mist in?
Waar je sowieso de mist in gaat is door 1/6 * 1/24 te doen. Dat is namelijk de kans dat je alle 4 de kleuren goed hebt in de tweede beurt.

Ze hebben een beetje geluk gehad door na beurt 2 alle 4 de kleuren goed te hebben. Ze hadden namelijk ook 2 of 3 kleuren goed kunnen hebben.

Maar bij 4 kleuren dan wordt het al meteen makkelijker omdat je vanuit de voorgaande beurten kunt afleiden waar de verschillende kleuren niet kunnen staan. Dus bij iedere beurt die geweest vallen er meerdere mogelijke oplossingen af waardoor de juiste oplossing steeds dichterbij komt.

Dus ja, een beetje geluk zat er zeker in. Maar onmogelijk qua kansberekening is het zeker niet.
  maandag 14 februari 2011 @ 11:54:52 #172
202546 Baszh
The Dude abides
pi_92761850
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:28 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik zie dat toch anders, bijvoorbeeld de eerste ronde:

2 goede kleuren op verkeerde plek, 2 foute kleuren=
STAP 1:
Je moet allereerst goed raden welke 2 van de 4 kleuren goed waren. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6.

STAP 2:
Nu moet je uit de resterende vier kleuren de twee goede kleuren kiezen. De kans dat je dit juist doet is 1/2*1/3=1/6. Echter hier met men 2 kleuren handdoeken over dus is de kans dat je hier de goede pakt mooi: 2 uit 2 is 100

STAP 3:
Je hebt nu de juiste kleuren. Nu nog op de goede plek. Er zijn 24 (=4!) manieren om vier handdoeken te ordenen. Een daarvan is gelijk aan de oplossing. Antwoord is dus 1/24

De totale kans is nu 1/6*1/1*1/24=1/144
De kans dat je het niet goed hebt is dan gelijk aan 1-1/144=143/144

Of ga ik ergens de mist in?
Je gaat de mist in. Wat je berekent heeft helemaal 0.0 waarde. Aan de ene kant ga je er vanuit dat ze enige hersens hebben (Na 4 goede kleuren te hebben, niet meer te wisselen) en aan de andere kant ga je er vanuit dat ze totaal random gokken (je neemt 24 mogelijkheden voor de kleurcombinaties, maar door eerdere combo's waren er al 15 uit te sluiten..).
Totaal random gokken en uitkomen op de goede uitslag in 5 combo's zou nog kleiner zijn dan 1/144, maar met enige strategie is die kans al veel en veel hoger.
(Je zegt ook bijvoorbeeld dat bij stap 1 de kans 1/6 zou zijn, dat slaat nergens op. Eenmaal de strategie gekozen om twee te verwisselen, dan is de kans om erachter te komen welke vier kleuren het zijn 2*1/3*1/2 = 1/3, je moet immers ook de kans meenemen dat ze direct de twee foute kleuren omwisselden en al een stap eerder de vier kleuren goed hadden..)

Je weet niet wat er gaat gebeuren met hypothetische mogelijkheden als het gokken niet totaal random is én niet perfect strategisch gespeeld is.. Maar het is wel duidelijk dat ze aardig wat mazzel hebben gehad. Bijvoorbeeld die laatste stap - waren 5 mogelijkheden over die ze (mits goed nadenkend) zouden kunnen proberen en ze kozen de juiste.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
  maandag 14 februari 2011 @ 11:57:27 #173
202546 Baszh
The Dude abides
pi_92761934
en OT :P

Pepijn is eigenlijk al vanaf de 1e uitzending mijn mol, zomaar liegen op het balkon!
En die laatste actie om zichzelf op te offeren is erg verdacht.. Is het in de mol zijn interesse om meer mensen erin te laten? Meer mensen -> meer kans op onrust, maar ook meer kans dat de extra persoon juist iets goeds doet.
Maar met dat bericht zou het juist heel onlogisch zijn dat Pepijn het is..

En Art was wel heel expres debiel aan het doen met die lange plank.

[ Bericht 7% gewijzigd door Baszh op 14-02-2011 12:02:39 ]
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_92767720
Deze even van het WIDM forum geplukt. interessant overzicht toch.

pi_92769184
Ik weet dat het ontzettend stom is om te opperen dat er 2 mollen zijn, maar ik vind dat er dit seizoen toch wel vreemde dingen aan de hand zijn:

-Waarom zijn er twee alternatieve titels uit het Molboekje van de Avro die luiden: 'de mol in het kwadraat', en 'wil de echte Mol nu opstaan?'
-Waarom wil Patrick zo graag door met Art? Geeft hij hem zelfs jokers? Stelt hij Art voor om te Mollen bij die route-opdracht?
-Die 11, die telkens terugkomt in het programma, zou dat niet een Romeinse 2 kunnen zijn?
-Art heeft het in aflevering 1 over een blind date met de Mol, terwijl Pieter-Jan zoiets helemaal niet heeft gezegd. Raar.
-En wat me als laatste pasgeleden opgevallen is (hoeft helemaal niks te betekenen), in aflevering 2, bij de terugblik van de afgelopen aflevering, hoor je Art twee keer zeggen 'een stelletje'. De eerste keer zegt hij 'we stonden daar als een stelletje...." en de tweede keer 'wat zijn jullie een stelletje...'

Vind deze dingen toch wel vrij opmerkelijk.
Koel en donker bewaren
pi_92769311
Dat zou wel een briljante ontdekking zijn!
pi_92769637
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zou wel een briljante ontdekking zijn!
Mja, vooral die Romeinse 2 en dat 'stelletje' vind ik wel goed gevonden van mezelf. :P

Maar 2 mollen... nah, wat zou de meerwaarde daar van zijn?
Toch vind ik die opmerking van Pieter Jan in aflevering 1 wel raar. Dat de Mol de hulp inschakelt van een kandidaat. Dat valt voor die kandidaat dan toch ook op? Stel dat Patrick de Mol is, en de hulp inschakelt van Art, dan zou Art dat toch ook door moeten hebben? Ik vind zijn positie al vrij oneerlijk, doordat hij telkens jokers krijgt van Patrick. Dus dan zou hij er iets vanaf moeten weten, mee moeten spelen, en dus ook een Mol zijn?
Koel en donker bewaren
pi_92769702
Iedereen wilt de Mol helpen. Als je dan weet wie de Mol is, win je.

Pepijn/Art? Pepijn legt de aandacht continue op Art namelijk.
pi_92769742
quote:
14s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen wilt de Mol helpen. Als je dan weet wie de Mol is, win je.

Pepijn/Art? Pepijn legt de aandacht continue op Art namelijk.
Ja, ik vind Pepijn en Art ook een raar verdacht duo.

Echt, er is iets met duo's, met hulpjes, er is iets raars aan de hand dit seizoen, vind ik. Of er nou 2 mollen zijn (waarschijnlijk niet) of niet.
Koel en donker bewaren
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 februari 2011 @ 15:14:49 #180
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92769941
Het zou pas echt leuk zijn als die twee Mollen niks van elkaar afweten :P
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_92769994
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Dat zou wel rijmen met de woorden 'zoek geen contact, de Mol komt wel naar jou toe'.
pi_92770009
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Haha ja!

Het zou een een superspannende ontknoping opleveren als er dit seizoen iets afwijkends aan de hand zou zijn. Ben echt nu al benieuwd.
Maar aan de andere kant zou ik me dan ook wel genaaid voelen, en het jammer vinden dat ze met de formule zijn gaan kloten.
Koel en donker bewaren
pi_92770151
Lache toch. Bij de laatste aflevering sta je dan wel mooi te kijken als winnaar: Twee Mollen!! :D
pi_92770160
als er 2 zijn dan gok ik op de enorme nepmol: Art.

:')
pi_92770282
Maar wat vinden jullie van die Romeinse 2 theorie? Tot nu toe is er alleen nog maar gepraat over 11, maar niet is wat het lijkt hè. ;)

En dat nepmollen, of wat het dan ook mag inhouden, zou Arts rare gedrag wel verklaren vind ik. Want als kandidaat gedraagt hij zich vreemd, maar als Mol ook. Of nou ja, het lijkt wel alsof hij heel erg expres verdacht wil worden. En daar dan ook weer raar geacteerd onschuldig over doet.
Koel en donker bewaren
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 14 februari 2011 @ 15:30:35 #186
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_92770609
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat vinden jullie van die Romeinse 2 theorie? Tot nu toe is er alleen nog maar gepraat over 11, maar niet is wat het lijkt hè. ;)
Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?

Ik vind het wel goed gevonden (of het nu klopt of niet ;) )
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 14 februari 2011 @ 15:31:18 #187
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92770644
Dat 'stelletje' met iets er achter is in spreektaal heel normaal voor een groepje, dus dat lijkt me geen hint. Verder denk ik nog steeds dat het 'de mol heeft jullie hulp nodig' slaat op een opdracht die we nog krijgen, waarin er dus vragen aan de mol gesteld kunnen worden (dat was meestal zo). Misschien dat het nu andersom is, de mol stelt vragen aan de kandidaten en geeft ze een opdracht. Maar daar komen we vanzelf achter als het zo is.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92770708
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?

Ik vind het wel goed gevonden (of het nu klopt of niet ;) )
11 is een paar keer langs gekomen als kamernummer geloof ik. Een keertje met Pepijn en Horace, maar we zagen ook een keer een opvallend shot van Patrick die langs kamer 11 loopt.

Hoe dan ook zijn Pepijn, Patrick en Art mijn verdachten.
Koel en donker bewaren
pi_92770736
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat 'stelletje' met iets er achter is in spreektaal heel normaal voor een groepje, dus dat lijkt me geen hint.
Daar heb je gelijk in, maar dit is wel Wie is de Mol hè. Het is an sich niet opvallend om zoiets te zeggen, maar ik vind het wel opvallend dat het 2 keer terugkomt in de terugblik op aflevering 1, en dat Art het zegt.
Koel en donker bewaren
pi_92771419
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe dan ook zijn Pepijn, Patrick en Art mijn verdachten.
Pepijn en Patrick zijn ook mijn verdachten ja. Art heb ik wel een tijdje verdacht maar inmiddels niet meer, het ligt er allemaal gewoon te dik bovenop bij die gast. Als straks blijkt dat hij wel de (of een :P) mol is, zou het wel de meest waardeloze mol ooit zijn.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:10:40 #191
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92772409
Mensen er zijn geen twee mollen.
吴 曼 迪
pi_92772464
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef megamandy het volgende:
ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
  maandag 14 februari 2011 @ 16:12:53 #193
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92772517
De titel van het programma is een eerste hint. :P
pi_92772563
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
Nah, in het 'twee mollen verhaal' geloof ik ook niet hoor... Een extra mol zou niets toevoegen aan het programma.
pi_92772764
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:10 schreef megamandy het volgende:
Precies. 8)7
pi_92772858
Ik zei ook, het is stom om het te denken, en ik denk het ook niet per se (hoop het ook niet). Maar ik vind de dingen die ik noemde toch wel opvallend, en jullie moet toegeven dat er dit seizoen iets raars aan de hand is, met duo's, hulpjes, whatever. Art speelt gewoon een rare rol in het geheel.
Het zou handig zijn als hij eruit gaat donderdag, zijn we ook van al dat verwarrende gedoe af.
Koel en donker bewaren
  maandag 14 februari 2011 @ 16:20:48 #197
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92772896
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Ik denk gewoon simpel na, zoals iemand al zei, de titel van het programma, hoevaak verteld Pieter Jan wel niet over Nog vier kandidaten over, en een mol, alle tweets etc.
Twee mollen slaat gewoon nergens op.
En de 11 is gewoon 11, het is namelijk het elfde seizoen.
吴 曼 迪
pi_92772982
Maar misschien zit ik wel teveel in een 'er is iets geks aan de hand!'-tunnel :P
Koel en donker bewaren
pi_92773146
Duo's zijn volgens mij ook niet echt iets van dit seizoen trouwens... Die zijn er als ik het me goed herinner in eerdere seizoenen ook geweest.

Is ook logisch, in een groep als dit worden altijd wel bepaalde duo's gevormd.
  maandag 14 februari 2011 @ 16:30:49 #200
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92773391
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei ook, het is stom om het te denken, en ik denk het ook niet per se (hoop het ook niet). Maar ik vind de dingen die ik noemde toch wel opvallend, en jullie moet toegeven dat er dit seizoen iets raars aan de hand is, met duo's, hulpjes, whatever. Art speelt gewoon een rare rol in het geheel.
Het zou handig zijn als hij eruit gaat donderdag, zijn we ook van al dat verwarrende gedoe af.
Art is gewoon een enorme mongool die ze nooit hadden moeten vragen als kandidaat/mol (wat het ook is). Het seizoen vind ik al niet zo heel sterk maar die gast... ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')