Mja, vooral die Romeinse 2 en dat 'stelletje' vind ik wel goed gevonden van mezelf.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat zou wel een briljante ontdekking zijn!
Ja, ik vind Pepijn en Art ook een raar verdacht duo.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iedereen wilt de Mol helpen. Als je dan weet wie de Mol is, win je.
Pepijn/Art? Pepijn legt de aandacht continue op Art namelijk.
Dat zou wel rijmen met de woorden 'zoek geen contact, de Mol komt wel naar jou toe'.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als die twee Mollen niks van elkaar afweten
Haha ja!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:14 schreef Rewimo het volgende:
Het zou pas echt leuk zijn als die twee Mollen niks van elkaar afweten
Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:23 schreef Guanabana het volgende:
Maar wat vinden jullie van die Romeinse 2 theorie? Tot nu toe is er alleen nog maar gepraat over 11, maar niet is wat het lijkt hè.![]()
11 is een paar keer langs gekomen als kamernummer geloof ik. Een keertje met Pepijn en Horace, maar we zagen ook een keer een opvallend shot van Patrick die langs kamer 11 loopt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wie zaten er samen in kamer 11? Pepijn kan ik me herinneren maar wie nog meer?
Ik vind het wel goed gevonden (of het nu klopt of niet)
Daar heb je gelijk in, maar dit is wel Wie is de Mol hè. Het is an sich niet opvallend om zoiets te zeggen, maar ik vind het wel opvallend dat het 2 keer terugkomt in de terugblik op aflevering 1, en dat Art het zegt.quote:Op maandag 14 februari 2011 15:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat 'stelletje' met iets er achter is in spreektaal heel normaal voor een groepje, dus dat lijkt me geen hint.
Pepijn en Patrick zijn ook mijn verdachten ja. Art heb ik wel een tijdje verdacht maar inmiddels niet meer, het ligt er allemaal gewoon te dik bovenop bij die gast. Als straks blijkt dat hij wel de (of eenquote:Op maandag 14 februari 2011 15:32 schreef Guanabana het volgende:
Hoe dan ook zijn Pepijn, Patrick en Art mijn verdachten.
Nah, in het 'twee mollen verhaal' geloof ik ook niet hoor... Een extra mol zou niets toevoegen aan het programma.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
Ik denk gewoon simpel na, zoals iemand al zei, de titel van het programma, hoevaak verteld Pieter Jan wel niet over Nog vier kandidaten over, en een mol, alle tweets etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 16:11 schreef jpjedi het volgende:
[..]
ik geloof het ook niet.. maar jij lijkt erg zeker met je statement. Inside info of bluf?
Art is gewoon een enorme mongool die ze nooit hadden moeten vragen als kandidaat/mol (wat het ook is). Het seizoen vind ik al niet zo heel sterk maar die gast...quote:Op maandag 14 februari 2011 16:20 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei ook, het is stom om het te denken, en ik denk het ook niet per se (hoop het ook niet). Maar ik vind de dingen die ik noemde toch wel opvallend, en jullie moet toegeven dat er dit seizoen iets raars aan de hand is, met duo's, hulpjes, whatever. Art speelt gewoon een rare rol in het geheel.
Het zou handig zijn als hij eruit gaat donderdag, zijn we ook van al dat verwarrende gedoe af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |