Niet echt neequote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk je echt dat TS hier op zit te wachten?
Dat jij het verschil tussen markten niet snapt, kan je niet helpen. Natuurlijk kan iPhone een goede keuze zijn, dat heb ik nooit geopperd. Ik opper alleen dat je Android niet met Android kan vergelijken, vanwege de vele versies, vele providers, vele fabrikanten, verschillende services, aftersales en 2 markten waar een oceaan tussen ligt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja er wordt oa gezegd dat cijfers als tevredenheid naar het OS totaal anders (dus los van provider, want zoveel verschilt dat echt niet) kunnen zijn in Nederland en dat is natuurlijk erg ongeloofwaardig. Daarbij vraag TS naar een goed toestel en dus ook het bijbehorende OS. Wij willen alleen maar aangeven dat wellicht daardoor iPhone een prima keuze kan zijn gezien de hoge gemiddelde tevredenheid onder klanten.
Je kunt ook de ontwikkelingen van Nokia in de gaten houden. Nu ze voor Windows Phone 7 hebben gekozen zullen er wat nieuwe toestellen de komende maanden worden uitgebracht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:16 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Maar ik vind het niet erg hoor, ik kan er wel om lachen.
Er wordt gezegd dat Galaxy S en Desire HD nice zijn, maar die zijn nu al op de markt.
Tegen de tijd dat ik een nieuw toestel mag uitzoeken zijn er toch wel weer nieuwere modellen uit!
En ga nu niet weer schreeuwen over de nieuwe iPhone.
Is dat wat? Windows Phone 7?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:29 schreef Yakolev het volgende:
[..]
Je kunt ook de ontwikkelingen van Nokia in de gaten houden. Nu ze voor Windows Phone 7 hebben gekozen zullen er wat nieuwe toestellen de komende maanden worden uitgebracht.
Zijn android versies zo extreem verschillend aan elkaar dan? Ja kan inwezen toch exact dezelfde apps draaien of heb ik het nu mis?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat jij het verschil tussen markten niet snapt, kan je niet helpen. Natuurlijk kan iPhone een goede keuze zijn, dat heb ik nooit geopperd. Ik opper alleen dat je Android niet met Android kan vergelijken, vanwege de vele versies, vele providers, vele fabrikanten, verschillende services, aftersales en 2 markten waar een oceaan tussen ligt.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:03 schreef iRemco het volgende:
Ga je nu al kijken voor een toestel dat je in September pas krijgt?
Ik denk dat er een soort 'apps bubble' gaande is en dat op den duur mensen kritischer worden als de nieuwigheid er van af is. Las laatst ergens dat de meeste apps maar 1 keer gebruikt wordt en dan weer gewist wordt. Ik word persoonlijk ook wel snel moe als ik mensen bezig zie met iFart en Lightsaber apps.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:19 schreef Ypmaha het volgende:
Ik mag in oktober een nieuwe smartphone uitzoeken, maar ik mag hopen dat ze dan iets verder zijn dan een beter scherm, betere camera, dunnere telefoons e.d, om van die geintegreerde twitter- en facebook-applets maar te zwijgen, evenals die hele zooi andere apps dat constant maar uitgemolken wordt. Ik zeg 3D telefoons
Dat ziet er gelikt uit!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
LG komt met een mooi apparaat, eerste Android phone met dual-core processor:
LG optimus 2x speed
Eind februari. Simlock vrij rond de 450 euro. Zou dus wel gratis kunnen met een 2 jarig abbo van ±27,50.quote:Op zondag 13 februari 2011 14:03 schreef rubje het volgende:
[..]
Dat ziet er gelikt uit!Idee wanneer in Nl en de prijzen ex abo of met goedkoopste abo?
Dit vind ik wel een grappige insteek. Waarom eerst bedenken of je geen iphone wilt? Dan ga je er dus vanuit dat de iphone sowieso de beste telefoon is. Redelijk subjectief dus.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef TC03 het volgende:
Bedenk een paar redenen waarom je geen iPhone zou willen. Als je deze niet kan bedenken, neem een iPhone. Als je deze wel kan bedenken, neem een HTC of Samsung Galaxy. Als je uit Amsterdam Zuidoost of R'dam Zuid komt kan je ook een Blackberry overwegen.
Simpel.
Verder is het niveau van de discussie dramatisch. Statistieken vanuit de VS zijn inderdaad niet geldig voor Nederland, maar doen we hier wetenschappelijk onderzoek? Als heel veel iPhone-gebruikers in de VS zeer tevreden zijn geeft dat toch aan dat de iPhone waarschijnlijk een prima telefoon is en dat je daar zeker rekening mee moet houden?
Leer relativeren mensen. En oh ja, RIM komt uit Canada, niet uit de VS.
Klopt helemaal. Ik heb veel ervaring met Android-toestellen, de iPhone vind ik persoonlijk beter dan al die toestellen om meerdere redenen. Zowel qua hardware als software vind ik de HTC's en Samsungs inferieur.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:46 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een grappige insteek. Waarom eerst bedenken of je geen iphone wilt? Dan ga je er dus vanuit dat de iphone sowieso de beste telefoon is. Redelijk subjectief dus.
Vind ik veel te kort door de bocht. Mensen hebben verschillende wensen en eisen. Ik moet er bijv. niet aan denken dat ik verplicht wordt om met iTunes te moeten werken en mijn eigen telefoon niet als massageheugen te mogen gebruiken. Zo heeft ook de iPhone minpunten zoals elk toestel. Om standaard een iPhone aan te bevelen is te weinig rekening houden met de wensen van mensen.quote:Op maandag 14 februari 2011 09:56 schreef TC03 het volgende:
Bedenk een paar redenen waarom je geen iPhone zou willen. Als je deze niet kan bedenken, neem een iPhone. Als je deze wel kan bedenken, neem een HTC of Samsung Galaxy. Als je uit Amsterdam Zuidoost of R'dam Zuid komt kan je ook een Blackberry overwegen.
Simpel.
Verder is het niveau van de discussie dramatisch. Statistieken vanuit de VS zijn inderdaad niet geldig voor Nederland, maar doen we hier wetenschappelijk onderzoek? Als heel veel iPhone-gebruikers in de VS zeer tevreden zijn geeft dat toch aan dat de iPhone waarschijnlijk een prima telefoon is en dat je daar zeker rekening mee moet houden?
Leer relativeren mensen. En oh ja, RIM komt uit Canada, niet uit de VS.
Dan heb je toch al twee redenen waarom je de iPhone niet moet nemen? Als je mijn stappenplan volgt kom je op een DHD of SGS uit. Ook goede toestellen, maar afgezien van de nadelen die jij noemt wel minder imo.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Vind ik veel te kort door de bocht. Mensen hebben verschillende wensen en eisen. Ik moet er bijv. niet aan denken dat ik verplicht wordt om met iTunes te moeten werken en mijn eigen telefoon niet als massageheugen te mogen gebruiken. Zo heeft ook de iPhone minpunten zoals elk toestel. Om standaard een iPhone aan te bevelen is te weinig rekening houden met de wensen van mensen.
Beter dieper in gaan op wat mensen echt met hun toestel willen kunnen doen en laten.
Ik vind het gewoon erg eigenaardig om standaard uit te gaan van 1 toestel in plaats van de klant. Volgens mij werk je precies verkeerd om.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan heb je toch al twee redenen waarom je de iPhone niet moet nemen? Als je mijn stappenplan volgt kom je op een DHD of SGS uit. Ook goede toestellen, maar afgezien van de nadelen die jij noemt wel minder imo.
Overigens ben ik het met je eens dat iTunes niet ideaal werkt, zeker niet onder Windows, maar het feit dat alles vanuit één centraal punt wordt gesynct draagt er mede aan bij dat de iPhone "gewoon werkt".
Dat hoort eigenlijk andersom ja. Maar in het geval van smartphones vind ik de iPhone op alle fronten superieur. Beste camera, scherpste scherm, beste geluidskwaliteit, meeste en beste apps, soepelste/beste browser, etc.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon erg eigenaardig om standaard uit te gaan van 1 toestel in plaats van de klant. Volgens mij werk je precies verkeerd om.
Je weet dat Google Mail en Google Calendar op Android niets meer is dan een standaard ingestelde Exchange account en dat het ongeveer 30 seconde kost om dit op precies dezelfde wijze op de iPhone in te stellen?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:17 schreef Oksel het volgende:
Ik heb geen ervaring met iPhone, omdat ik Android wilde ivm. Google mail en Google agenda. Ben tevreden met m'n HTC, al zou hij soms wat sneller mogen. Echter zeer degelijk (duurzamer dan Galaxy S, spreek uit ervaring!).
Nokia N8 heeft de beste camera, en voor de rest is er geen groot verschil met de meeste Android telefoons.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat hoort eigenlijk andersom ja. Maar in het geval van smartphones vind ik de iPhone op alle fronten superieur. Beste camera, scherpste scherm, beste geluidskwaliteit, meeste en beste apps, soepelste/beste browser, etc.
Hmm, de N8 heb ik nog niet kunnen testen om heel eerlijk te zijn. Ik heb even wat reviews bekeken, het verschil is niet zo heel groot. Overdag lijkt de iPhone beter, 's nachts de N8. Hoe dan ook, de N8 en iPhone 4 liggen qua camera vrij dicht bij elkaar (de N8 ws. iets beter) terwijl het verschil tussen een SGS/DHD met de iPhone 4 veel groter is. Daarnaast is Symbian geen echte concurrent voor iOS of Android... De iPhone 4 heeft het beste van meerdere werelden, in dit geval zowel de beste software (naar mijn mening en velen met mij) en de camera.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:58 schreef Yakolev het volgende:
[..]
Nokia N8 heeft de beste camera, en voor de rest is er geen groot verschil met de meeste Android telefoons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |