Onderbouw dat eens ipv dom te bléren.quote:
Dat ziet er wel uit als een aardig toestel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
LG komt met een mooi apparaat, eerste Android phone met dual-core processor:
[ afbeelding ]
LG optimus 2x speed
Zoek maar eens op benchmark tests op youtube. Hij verslaat de Galaxy series en Desire series met bijna 150% meer snelheid volgens mij...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:09 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Dat ziet er wel uit als een aardig toestel.
Als het maar beter is dan die LG Arena, want dat is een van de meest sneue toestellen die ik ooit heb gezien.
Cool, zal eens checken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Zoek maar eens op benchmark tests op youtube. Hij verslaat de Galaxy series en Desire series met bijna 150% meer snelheid volgens mij...
Amerikaanse gebruikers zo te zien. Motorola heeft in Nederland een marktaandeel van ongeveer een half procent, Apple heeft daar de markt overspoeld (slim natuurlijk) voordat Android uitkwam. In Nederland is dat helemaal niet aan de hand. Ook Blackberry is daar een veelvoud populairder dan hier in Nederland.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef retorbrapi het volgende:
Ik zou zeggen: vraag het de gebruikers!
[ afbeelding ]
Die grafiek geldt natuurlijk voor gebruikers uit de VS, waar bedrijven heel anders omgaan met hun klanten. En support en up-to-date software zijn juist hele belangrijke aspecten bij het kiezen van je telefoon.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:26 schreef retorbrapi het volgende:
Ik zou zeggen: vraag het de gebruikers!
De grafiek heeft geen betrekking op marktaandeel maar op tevredenheid.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Amerikaanse gebruikers zo te zien. Motorola heeft in Nederland een marktaandeel van ongeveer een half procent, Apple heeft daar de markt overspoeld (slim natuurlijk) voordat Android uitkwam. In Nederland is dat helemaal niet aan de hand. Ook Blackberry is daar een veelvoud populairder dan hier in Nederland.
Beetje scheve data dus als je dat spiegelt op de NL'se situatie.
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Als je een half procent Motorola gebruikers hebt in Nederland kan alsnog 71 procent daarvan tevreden zijn over het toestel. Bij iPhone is het zo dat ze een aardig groot marktaandeel hebben en 77% daarvan is daar tevreden over. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:31 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Amerikaanse gebruikers zo te zien. Motorola heeft in Nederland een marktaandeel van ongeveer een half procent, Apple heeft daar de markt overspoeld (slim natuurlijk) voordat Android uitkwam. In Nederland is dat helemaal niet aan de hand. Ook Blackberry is daar een veelvoud populairder dan hier in Nederland.
Beetje scheve data dus als je dat spiegelt op de NL'se situatie.
Feit blijft dat die grafiek niks zegt over Europa.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Als je een half procent Motorola gebruikers hebt in Nederland kan alsnog 71 procent daarvan tevreden zijn over het toestel. Bij iPhone is het zo dat ze een aardig groot marktaandeel hebben en 77% daarvan is daar tevreden over. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Een eventueel verschil zou dus alleen maar negatief kunnen uitvallen voor de Android toestellen. De iPhone is in Amerika en Europa gewoon hetzelfde en heeft altijd up-to-date software.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:48 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
Feit blijft dat die grafiek niks zegt over Europa.
Zo is het tevredenheidspercentage voor Motorola redelijk hoog in de VS, maar dat komt vooral door het grote succes van de Droid, en de support die er voor wordt gegeven. Het apparaat wordt daar met abbonementen van grote telco;s geleverd die erg goede support leverden, Verder was de Droid 1 van de eerste toestellen die Froyo kreeg.
In Europa is dat een compleet ander verhaal, hier is er geen of nauwelijks support, en heeft Motorola te kennen gegeven dat de Milestone (tegenhanger van de Droid) helemaal geen Froyo gaat krijgen in een hoop landen. En de (nieuwere!) XT720 bijvoorbeeld is compleet gedropped in alle landen.
Mij maak je niet wijs dat Motorola hier ook een dikke 7+ krijgt,,,
Dat kan je dus helemaal niet weten.. Voor hetzelfde geld doet HTC het hier weel veel beter dan in de VS. Misschien zijn er in Europa wel weer veel meer problemen met tijdige reparaties van Apple producten.. Etc..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een eventueel verschil zou dus alleen maar negatief kunnen uitvallen voor de Android toestellen. De iPhone is in Amerika en Europa gewoon hetzelfde en heeft altijd up-to-date software.
Nu wil ik mij niet als een enorme nerd/fanboy opstellen, maar de service en software zijn inderdaad indentiek aan elkaar, dat maakt niet uit of we het over Europa hebben of over de VS. Het enige verschil is de provider, daar waar Nederland vooraal te kampen had met T-Mobile wat niet eens de beste provider is!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:52 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Een eventueel verschil zou dus alleen maar negatief kunnen uitvallen voor de Android toestellen. De iPhone is in Amerika en Europa gewoon hetzelfde en heeft altijd up-to-date software.
Service bij Apple is overal gestandaardiseerd, kan dus niet enorm verschillen (http://support.apple.com/kb/HT3450)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:55 schreef bushwackerish het volgende:
[..]
Dat kan je dus helemaal niet weten.. Voor hetzelfde geld doet HTC het hier weel veel beter dan in de VS. Misschien zijn er in Europa wel weer veel meer problemen met tijdige reparaties van Apple producten.. Etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |