abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92630661
iPhone 5 natuurlijk. Dat je dat moet vragen.

Ik ben zeker geen Apple-fanboy, integendeel zelfs. Maar als ik niet zo gierig was, zou ik zeker een iPhone 5 nemen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:59:57 #27
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_92630667
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Daar gaan we weer *O*

Galaxy S
Desire HD

Dat is de markt maak je keuze : :*
Goeiste tips ^O^
AFC AJAX
pi_92630680
Oh, en als je een vrouwtje bent de laatste nieuwe Blackberry.
pi_92630771
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dit is gewoon een reden zoeken om de iPhone af te zeiken.
???

Ik hou mezelf liever bij de basale beginselen van de statistiek, in plaats van dat ik me aan fanboyisme schuldig maak. Ik raad jou aan om hetzelfde te doen. Word je nameljk ook wat serieuzer genomen.
pi_92631024
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

???

Ik hou mezelf liever bij de basale beginselen van de statistiek, in plaats van dat ik me aan fanboyisme schuldig maak. Ik raad jou aan om hetzelfde te doen. Word je nameljk ook wat serieuzer genomen.
Nou goed als je het op valide statistiek wilt gooien, hier een grafiekje over de tevredenheid per OS, en dus niet het totale toestel met bijbehorende service waar jij het over hebt.
pi_92631147
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:03 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

???

Ik hou mezelf liever bij de basale beginselen van de statistiek, in plaats van dat ik me aan fanboyisme schuldig maak. Ik raad jou aan om hetzelfde te doen. Word je nameljk ook wat serieuzer genomen.
En om het nog serieuzer aan te pakken, dit is de tevredenheid gemeten per provider in de VS:

Daar waar AT&T onderaan staat en toch marktleider is met het naar buiten brengen van de iPhone, beredeneer dit eens door naar de iPhone tevredenheid onder de consumenten...
pi_92631173
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:10 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Nou goed als je het op valide statistiek wilt gooien, hier een grafiekje over de tevredenheid per OS, en dus niet het totale toestel met bijbehorende service waar jij het over hebt.
[ afbeelding ]
terug naar school jij.. statistieken uit de VS zijn gewoon niet van toepassing op Europa..

punt uit.
pi_92631244
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

terug naar school jij.. statistieken uit de VS zijn gewoon niet van toepassing op Europa..

punt uit.
Ze hebben daar geen andere OS'en hoor. :')
pi_92631480
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef bushwackerish het volgende:

[..]

terug naar school jij.. statistieken uit de VS zijn gewoon niet van toepassing op Europa..

punt uit.
quote:
Amerikaanse usability richtlijnen zijn vaak net zo goed toepasbaar in Europa en andersom. Hoe anders is dat voor landen waar men een andere leesrichting heeft en landen met een niet-westerse cultuur.
Bron: http://www.marketingbril.nl/?p=60

Dit gaat dan wel over een ander onderwerp maar het komt op hetzelfde neer, voor de rest heb ik hier ook wel eens een peer reviewed artikel van gehad, maar kan dat niet zo snel terug vinden.

In andere woorden jij probeert iets onderuit te halen wat totaal niet onderbouwd is. Deze statistieken geven genoeg duidelijkheid over het gemiddelde beeld van de tevredenheid gebaseerd op een westerse samenleving.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 februari 2011 @ 12:27:10 #35
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_92631652
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:40 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dat maakt natuurlijk geen reet uit. Als je een half procent Motorola gebruikers hebt in Nederland kan alsnog 71 procent daarvan tevreden zijn over het toestel. Bij iPhone is het zo dat ze een aardig groot marktaandeel hebben en 77% daarvan is daar tevreden over. Niet zo moeilijk te begrijpen toch?
Dat is onzin. Beide fabrikanten, ook de Blackberry fabrikant, zijn Amerikaans. Service en RMA etc wordt daar heel anders gedaan (aangezien het hun thuismarkt is) dan in bijvoorbeeld Europa. Daardoor krijg je hele andere gebruikerswaarderingen.

Verder natuurlijk verschillen in operators, aangeboden diensten door operators etc. Je zou zelfs niet eens onze buurlanden kunnen vergelijken met gebruikerservaringen in Nederland. Dat is appels met peren.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_92631705
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is onzin. Beide fabrikanten, ook de Blackberry fabrikant, zijn Amerikaans. Service en RMA etc wordt daar heel anders gedaan (aangezien het hun thuismarkt is) dan in bijvoorbeeld Europa. Daardoor krijg je hele andere gebruikerswaarderingen.
Dan zou het voor hun in Europa dus alleen lager uit kunnen vallen.
pi_92631739
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:27 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dat is onzin. Beide fabrikanten, ook de Blackberry fabrikant, zijn Amerikaans. Service en RMA etc wordt daar heel anders gedaan (aangezien het hun thuismarkt is) dan in bijvoorbeeld Europa. Daardoor krijg je hele andere gebruikerswaarderingen.
Bekijk de bovenstaande posts nog eens, we zijn er net over uitgeweid.
  Redactie Frontpage vrijdag 11 februari 2011 @ 12:32:49 #38
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_92631892
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Bekijk de bovenstaande posts nog eens, we zijn er net over uitgeweid.
Nogmaals, dat is onzin. Er zijn zoveel variabelen die anders zijn in de USA in vergelijking met Nederland.

Service en RMA's van domestic companies, carriers, services, sales etc. etc.

Wil je het echt weten, dan moet je naar de NL'se markt kijken. Verder is er een groot verschil tussen fabrikanten en gebruikers van een bepaald OS. Zo gebruiken Samsung/HTC zowel WM7 als Android (10 versies of zo???) en dan nog eens operators die hun eigen versies uitbrengen met resrricties dan wel uitbreidingen die je buiten NL niet ziet.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_92632085
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:21 schreef Apekoek het volgende:

[..]



[..]

Bron: http://www.marketingbril.nl/?p=60

Dit gaat dan wel over een ander onderwerp maar het komt op hetzelfde neer, voor de rest heb ik hier ook wel eens een peer reviewed artikel van gehad, maar kan dat niet zo snel terug vinden.

In andere woorden jij probeert iets onderuit te halen wat totaal niet onderbouwd is. Deze statistieken geven genoeg duidelijkheid over het gemiddelde beeld van de tevredenheid gebaseerd op een westerse samenleving.
Wat je niet helemaal begrepen hebt hier is dat dat alleen geldig is wanneer je hebt over IDENTIEKE producten. En in het geval van smartphones en hun besturingssystemen is dat nu eenmaal niet zo; om een hele hoop redenen:
- OS updates zijn anders in Europa dan in de VS
- Verschil in providers (wat de productervaring wel degelijk beinvloedt!)
- Verkrijgbaarheid randproducten (software, randapparatuur)
- Contracten met reparatiebedrijven.

etc. etc.

Ergo: jouw mooie statistiekjes zeggen niks over telefoons verkrijgbaar in nederland.
pi_92632473
Gaan jullie nu werkelijk een discussie aan wat er beter is :')?

Ik heb Android mijn vriendin IOS we willen allebei voor geen goud ruilen. Het is gewoon extreem afhankelijk van wat voor soort gebruiker je bent wat het beste bij je past.
pi_92632602
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:11 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Cool, zal eens checken.
Weet wel bijna zeker dat het toch wel weer een Android toestel gaat worden... Daar ben ik wel over te spreken.
In dat geval zou ik de Sony Ericsson Xperia Arc ook even in de gaten houden. Ook een Android met groot scherm die later dit jaar uit komt.

pi_92632842
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:32 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Nogmaals, dat is onzin. Er zijn zoveel variabelen die anders zijn in de USA in vergelijking met Nederland.

Service en RMA's van domestic companies, carriers, services, sales etc. etc.

Wil je het echt weten, dan moet je naar de NL'se markt kijken. Verder is er een groot verschil tussen fabrikanten en gebruikers van een bepaald OS. Zo gebruiken Samsung/HTC zowel WM7 als Android (10 versies of zo???) en dan nog eens operators die hun eigen versies uitbrengen met resrricties dan wel uitbreidingen die je buiten NL niet ziet.
De iPhone en iOS hebben in hun categorie altijd het hoogst gescoord, terwijl AT&T (tot gisteren de enige Amerikaanse provider die de iPhone aanbood) het slechtst scoorde. De iPhone en iOS zijn in Europa niet anders dan in Amerika. Zelfde geldt voor de support van Apple.

Met Android toestellen is dit inderdaad anders, maar dit is altijd in het nadeel van Europa. Als er al verschil zou zijn, zou dit dus in Europa negatief uitvallen voor Android toestellen.

Ik zie geen reden om aan te nemen dat in Europa iemand anders op nummer 1 zou staan.
pi_92632995
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:55 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

De iPhone en iOS hebben in hun categorie altijd het hoogst gescoord, terwijl AT&T (tot gisteren de enige Amerikaanse provider die de iPhone aanbood) het slechtst scoorde. De iPhone en iOS zijn in Europa niet anders dan in Amerika. Zelfde geldt voor de support van Apple.

Met Android toestellen is dit inderdaad anders, maar dit is altijd in het nadeel van Europa. Als er al verschil zou zijn, zou dit dus in Europa negatief uitvallen voor Android toestellen.

Ik zie geen reden om aan te nemen dat in Europa iemand anders op nummer 1 zou staan.
Denk je echt dat TS hier op zit te wachten?
pi_92633132
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Denk je echt dat TS hier op zit te wachten?
Hee, IK begon deze discussie niet hoor.
pi_92634215
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:03 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Hee, IK begon deze discussie niet hoor.
Dat maakt het niet minder stompzinnig. Het argument ''hij begon'' leren de meeste kinderen trouwens af na hun 10e.
pi_92634591
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Dat maakt het niet minder stompzinnig. Het argument ''hij begon'' leren de meeste kinderen trouwens af na hun 10e.
Het is hypocriet.

Verder zie ik niet wat er "stompzinnig" is aan een normale discussie.
pi_92634654
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:59 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Denk je echt dat TS hier op zit te wachten?
Het is gewoon onderdeel van de discussie, het lijkt mij een volslagen normaal argument.
pi_92634798
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Het is hypocriet

Verder zie ik niet wat er "stompzinnig" is aan een normale discussie.
Omdat het bloed irritant fanboy gedrag is met altijd dezelfde argumenten die iedereen al kent. Nadat alle cijfertjes en feitjes zijn opgeramt eindigt de discussie altijd met geschillen over subjectieve termen en randzaken.
pi_92635219
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Omdat het bloed irritant fanboy gedrag is met altijd dezelfde argumenten die iedereen al kent. Nadat alle cijfertjes en feitjes zijn opgeramt eindigt de discussie altijd met geschillen over subjectieve termen en randzaken.
Feiten en cijfers lijken mij tamelijk valide argumenten. Ook zie ik niet waarom het "fanboy gedrag" moet worden genoemd. Omdat ik pro-iPhone ben?

Overigens ben je nu nogal offtopic bezig. Als de discussie je niet bevalt ga je maar weg.
pi_92635310
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:46 schreef Kandijfijn het volgende:

[..]

Omdat het bloed irritant fanboy gedrag is met altijd dezelfde argumenten die iedereen al kent. Nadat alle cijfertjes en feitjes zijn opgeramt eindigt de discussie altijd met geschillen over subjectieve termen en randzaken.
Tja er wordt oa gezegd dat cijfers als tevredenheid naar het OS totaal anders (dus los van provider, want zoveel verschilt dat echt niet) kunnen zijn in Nederland en dat is natuurlijk erg ongeloofwaardig. Daarbij vraag TS naar een goed toestel en dus ook het bijbehorende OS. Wij willen alleen maar aangeven dat wellicht daardoor iPhone een prima keuze kan zijn gezien de hoge gemiddelde tevredenheid onder klanten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')