ik fax mijn boodschappenlijstje welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Isegrim het volgende:
Dan moeten we vandaag nog 100 km rijden op de scooter. Dat wordt leuk.
Ik heb geen fax.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik fax mijn boodschappenlijstje wel
Ik heb altijd bij Carlier gezetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rotterdammertjes! Weten jullie een goede huisarts in Kralingen?
Ik ben een beetje bang voor sommige praktijken waar ik wel eens langs stiefel, maar ik moet er nu echt wel 1 gaan regelen
Wel een fijne in crooswijk: http://www.huisarts-gids.(...)dam/1201064540411200quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rotterdammertjes! Weten jullie een goede huisarts in Kralingen?
Ik ben een beetje bang voor sommige praktijken waar ik wel eens langs stiefel, maar ik moet er nu echt wel 1 gaan regelen
Welke zit je? Ik woon nu in delfshaven en m'n vriendin staat er al bij eentje ingeschreven maar dat was niet echt een succes. We zijn nog op zoek naar een ander dus..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb me sinds m'n verhuizing van Delfshaven naar Centrum sowieso nooit bij een andere huisarts ingeschreven.
Ik ga ook nooit naar de huisarts. In Curaçao ben ik twee of drie keer geweest, en dat is echt een record voor mij.
Breteler heet-ie geloof ik. Zit aan de Westkousdijk in Schiemond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welke zit je? Ik woon nu in delfshaven en m'n vriendin staat er al bij eentje ingeschreven maar dat was niet echt een succes. We zijn nog op zoek naar een ander dus..
Klinkt smakelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt voor de tips laiverds! Ga er eens induiken!
Ik kom er ook nooit, maar ik heb nu last van teenrotDus ik zal toch eens moeten
Dit wordt steeds interresanter, waar heb je die teen in gestopt danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Ja. Nou. Hm. Volgens mij zou je het als een SOA kunnen kwalificeren.
Foot-fetish?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Ja. Nou. Hm. Volgens mij zou je het als een SOA kunnen kwalificeren.
Dan wordt ik toch wel nieuwsgierig naar de locatie van jouw ballen. Die zitten bij mij toch echt onder de penis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef Breuls het volgende:
Stel je voor dat het daar ophoudt. Ik zou dan eelt op m'n ballen hebben.
Ja ik had hem doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Breuls het volgende:
Nee, er stond 11022011 ipv palindroom, maar het topicvolgnummer is ook een palindroom, dus nu heeft de titel een dubbele betekenis.
quote:Als je de woorden nep - pen aan koortsmeetsysteemstrook toevoegt, krijg je het woord: nepkoortsmeetsysteemstrookpen, uitleg: een nep-pen om strookjes mee in te vullen van een systeem dat koorts meet.
Ligt de hele site eruit of niet? Soms, moet je de kvk helpdesk bellen en dan blijkt dat aan je accountinstellingen te liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Isegrim het volgende:
Nu ligt de site van KvK eruit, kan ik ook overdag niks opzoeken.
Jij bent niet tig keer doorverwezen naar een andere helpdesk begrijp ik hieruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Nu doet 'ie het weer inderdaad. Ik had al gebeld maar ze konden er zelf ook niet in.
Nee, ik wilde weten hoeveel bedrijven in een bepaalde branche werkzaam zijn, maar die branche heeft geen eigen SBI-code dus dat schiet niet echt op. En een branchevereniging is er ook al niet, dus die informatie ligt niet voor het grijpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent niet tig keer doorverwezen naar een andere helpdesk begrijp ik hieruit
eea is ook weer gerelateerd aan de grootte van het geslacht in kwestie. Mijn geslacht hangt bijvoorbeeld lager dan mijn ballen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan wordt ik toch wel nieuwsgierig naar de locatie van jouw ballen. Die zitten bij mij toch echt onder de penis.
Kaal, en erg open.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:06 schreef Isegrim het volgende:
En hoe bevalt het leven zonder WC-deur?
Hmja.quote:
Je wilt niet weten wat voor ontberingen wij hebben moeten doorstaan om dat abonnement af te sluiten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:04 schreef Breuls het volgende:
Pfrt, loop ik helemaal naar de bioscoop om een abo af te sluiten, kan het niet "omdat-ie het niet doet". Ik heb niet gevraagd waar dat een verwijzing naar is (want het zal wel het pasjesapparaat zijn), maar ik vond het niet echt het toppunt van klantenservice. Ze kon me niet eens vertellen wanneer het wel mogelijk is een abo af te sluiten.
De vorige keer ging het heel makkelijk; even meelopen naar boven, fotootje en klaar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor ontberingen wij hebben moeten doorstaan om dat abonnement af te sluiten.
In de zon?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:25 schreef junkiexp het volgende:
Kom net uit Scheveningen, lekker in de zon op het strand een wandeling gemaakt een aansluitend gelunched met een collega
Like, WTF?quote:Heel veel respect voor deze man, ik zie liever deze man met zijn paard en wagen door de straat dan al die gewaden en hoofdoeken. Nederland veranderd in rap tempo, maar niet ten goede.
Als jij dat was, moet je nodig aan de lijn.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef JJdJ1984 het volgende:
Zit ik net in de bioscoop zit er een of andere mafkees met een zaklamp te kloten
dat moet ik ookquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:00 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als jij dat was, moet je nodig aan de lijn.
Van mijn FB.quote:Why does one go to the cinema, pay nine euros to get into a movie and then talk through it (loudly) for two f*ing hours? Let alone then snap at people who have the nerve to say something about it (us)? I truly do not understand some people's behavior.
quote:After Petra's kind request to shut up was ignored, I shined with the flashlight of my phone in her eyes and asked her in less gentle way to shut up. "Doe normaal joh!" was her response. I think she is posting on her facebook now: "Those two stupid people in the cinema, interfering in my conversation! We were just having a talk!"
Hij is langer, heeft (had 2 jaar terug in elk geval) geen staart, en zn tieten zijn niet zo groot.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh jee.Maar je was het niet echt toch?
Doet junkie ook steeds, refereren aan dingen op mijn FB.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
nee ik las je facebook en dacht even een grapje maken
Nog steeds nietquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hij is langer, heeft (had 2 jaar terug in elk geval) geen staart, en zn tieten zijn niet zo groot.
Nou dat betwijfel ik want heb hele grote schoenenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef Isegrim het volgende:
En zijn IQ is ook groter dan zijn schoenmaat.
Maar haar BMI was best hoog.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het meisje van de bioscoop had in elk geval een IQ lager dan haar BMI.
dan was het JJDJ niet, simpelquote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:06 schreef Isegrim het volgende:
En zijn IQ is ook groter dan zijn schoenmaat.
De auto staat er nog en de ramen zijn niet ingeslagen dus het tijdschrift ligt er wrs ook nog wel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hmja.Jullie moeten de deur maar snel komen halen.
Staat de auto er nog? Er ligt trouwens een tijdschrift in jullie auto met daarin een artikel over loterijwinnaars. Dat wilde ik eigenlijk nog lezen maar ben het tijdschrift vergeten mee te nemen. Als het er nog ligt zou ik het alsnog graag willen lezen.
Zegt er eentje watquote:
Ik ook!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi weer in Rotterdam!
Ik heb echt echt echt echt echt echt echt! zin in de zomer!!
ECHT!!
Vroegah, ver voor fok, lurkte ik altijd in de nieuwsgroep eeuwigseptemberquote:Op zondag 13 februari 2011 13:01 schreef JJdJ1984 het volgende:
Laat het maar september zijn inderdaad
quote:
Nou, je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op maandag 14 februari 2011 08:20 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen! Fijn weer naar het werk, dankbaar dat mijn werkgever mij als werknemer wil, en mij zo in staat stelt mijn bijdrage aan het gezinsonderhoud te leveren
Ach vliegop. Van de ca. 65 daglicht-uren die er momenteel in een week zitten, worden er 42,5 opgeofferd aan mn werkgever. Dat is werkelijk onevenredig veel. Daar kan ik op een maandag morgen, waarop ik liever andere dingen zou doen, niet heel gelukkig van worden.quote:
Oh, maar dat heeft iedereen. Je moet je ook wel een klein beetje neerleggen bij het feit dat het verdienen van je brood toch wel inhoud dat je een deel van je week kwijt bent aan een ander. Maar het is zonde om daar wekelijks tegenop te zien, want dan ontwikkel je een gewoonte om je slecht te voelen op wekelijkse basis.quote:Op maandag 14 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Oh het is niet het werk, het is puur dat ik wel betere dingen weet te bedenken dan werken, zoals paardrijden, koken, foto's maken, beetje aan websites sleutelen, slapen en bijkomende zaken, ...
Als het weekend wat langer was, was dat ook nergens voor nodig geweestquote:Op maandag 14 februari 2011 10:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh, maar dat heeft iedereen. Je moet je ook wel een klein beetje neerleggen bij het feit dat het verdienen van je brood toch wel inhoud dat je een deel van je week kwijt bent aan een ander. Maar het is zonde om daar wekelijks tegenop te zien, want dan ontwikkel je een gewoonte om je slecht te voelen op wekelijkse basis.
Digiboek. Geen backlight, geen verversing (itt. tablets/schermen/...) en dus geen vermoeidheid voor het oog.quote:Op maandag 14 februari 2011 13:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Papier leest prettiger dan van een beeldscherm.
URL?quote:Op maandag 14 februari 2011 14:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Digiboek. Geen backlight, geen verversing (itt. tablets/schermen/...) en dus geen vermoeidheid voor het oog.
Volgens mij werken die rekenmachientjes van 50 jaar geleden met nixie-buisjes, overigens wel heul cool!quote:Op maandag 14 februari 2011 15:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat hebben rekenmachines al 50 jaar volgens mij. Maar het heeft inderdaad zn voordelen. Het knippert/loopt niet (een vernieuwingsfrequentie van 0HZ zeg maar), en gebruikt daardoor ook amper batterij.
jups maar jij en ik zitten veiligquote:Op maandag 14 februari 2011 18:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Daarvoor zijn de ambulances die ik hoor.
Het staat daar helemaal vol met ambu/politie/brandweer auto'squote:Op maandag 14 februari 2011 17:41 schreef Toekito het volgende:
17:37:50 14-02-11 Melding : A2 AMBU 17108 MARINIERSWEG/VOGELENZANG ROTTERDAM BON 13629
Regio : [ROT] Regio 17 - Rotterdam Rijnmond
Urgentie : [MIDDEL]
Eenheden : [1420999] Monitorcode Ambulancepost Rotterdam Rijnmond
: [1420008] Ambulance-17-108 Rotterdam Rijnmond
nou ja ik denk dat hij de veroorzaker isquote:
gek héquote:Op maandag 14 februari 2011 18:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het staat daar helemaal vol met ambu/politie/brandweer auto's
Dan mag hij zn dieet wel eens aan gaan passen. Of hij is de kat aan het vervoerenquote:17 POLI PRIO 1 OD301 VC901 CP901 SO901 VD901 IM901 IP901 VL902 MARINIERSWEG/Vogelenzang ROTTERDAM HV Gaslucht (grip: 1) Vak: 599103
Wat is de oorzaak van dit euvel?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:37 schreef SingleCoil het volgende:
Wel...hoi dan ook. En goedenmorgen. Mijn knie is zo dik als een voetbal en mijn enkel als een meloen, dus ik werk wel even thuis...
of jouw neusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat soort acties raad ik Isegrim altijd af vanwege haar leeftijd. Straks breekt ze nog een heup
Is dat die ABN op dat hoekje in de stad, tegenover die mc donalds daar dat ook op ee hoek zit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er stond trouwens vanmorgen een groepje gewapende mannen met kogelvrijevesten voor de ABN-AMRO. Ik dacht eerst dat ze de bank gingen overvallen, maar aangezien er "POLITIE" op hun vest stond was iemand ze al voor geweest denk ik.
Ik kan er alleen niets over vinden.
Ik ga ff een mailtje sturen okay?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja. Daar stond buiten een aantal politiemensen en politiebusjes voor. Niet heel veel. Misschien was het een oefening ofzo, geen idee, kan in elk geval niets vinden.
Nee, doe maar nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ga ff een mailtje sturen okay?
Zat je met een kaarsje op het balkon de ontwikkelingen te volgen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 10:30 schreef Chav het volgende:
Ja, met mij gaat het goed hoor! Dank jullie wel!
(Woont 25m van het gaslek, ik had wel dood kunnen zijn *dramamodus*)
Vesten met "Politie" er op aantrekken is de beste truc als je ongestoord een bank wilt overvallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er stond trouwens vanmorgen een groepje gewapende mannen met kogelvrijevesten voor de ABN-AMRO. Ik dacht eerst dat ze de bank gingen overvallen, maar aangezien er "POLITIE" op hun vest stond was iemand ze al voor geweest denk ik.
Ik kan er alleen niets over vinden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag-Poolse-poetsmeisjes-dag
De jouw?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:24 schreef SingleCoil het volgende:
useless without pics...
bedankt voor de jouw trouwens, er zitten erg leuke foto's bij!
Crap. Ik heb 'm volgens mij in april/mei 2009 opgezegd, dus da's net geen twee jaar.quote:Als u uw abonnement heeft opgezegd en binnen 2 jaar weer abonnee wilt worden, betaalt u ¤ 35,- entreekosten.
Inderdaad. Dit was meer een soort van lik-op-stuk-beleid. We gaan ze vanavond op ons gemak allemaal bekijken, maar deze was me opgevallenquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Er zitten trouwens foto's bij die qua belichting, scherpte, en compositie beter zijn dan deze. Alleen wel een ander onderwerp.
Mja, ik weet het ook niet. Heb 't nu iig gedaan. Was zo geregeld. Ze hadden mijn gegevens nog on file, dus ze konden zien dat ik in mei 2009 nog de pas gebruikt had. En ze hadden m'n foto nog, ook wel handig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Sowieso is het een achterlijke regeling. Waarom zou je 35 euro moeten bijbetalen, als je een contract van ca. 200 euro per jaar met ze afsluit?
Het lijkt er haast op dat Pathé een hekel aan nieuwe klanten heeft
dingen gebeuren nu eenmaal.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ze bevonden zich in mijn blikveld. Daar ik tussen 14:00 en 23:00 ongeveer 1,5 foto per minuut heb gemaakt, is ook dit moment vastgelegd.
Ik was er een uurtje geleden ofzo, niets vaan gemerkt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:24 schreef rubje het volgende:
Nog mensen die last hebben gehad van de stakingen in hartje rotterdam?Hier in HV & SKNS (hoogvliet en spijkenisse)was er niks van te merken toen ik er was.
De Kuip is aan het instortenquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:46 schreef Toekito het volgende:
iemand een idee waarom ik 7 verschillende wagens met zwaailicht op de willemsbrug zag?
quote:
Optische illusiequote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef SingleCoil het volgende:
Trouwfoto dan:
[ afbeelding ]
Met dank aan LHO & Ise
Die moet ook even in jullie felicitatietopic.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:48 schreef SingleCoil het volgende:
Trouwfoto dan:
[ afbeelding ]
Met dank aan LHO & Ise
A&C lijken wel reuzen naast die 2 oude mensen die ook nog eens een treetje lager staanquote:
Hehe ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
A&C lijken wel reuzen naast die 2 oude mensen die ook nog eens een treetje lager staan
True. Veel licht, ook een beetje strijklicht, dat veel details ophaalt. En door het vele licht een klein diafragma en dus een grote scherptediepte.quote:
Happy Husband Blues:quote:
Sssst! Zeg dat nu niet.. Al kan ik er niet omheen. Een van mijn schaapjes heeft al Hello Kitty-ballonnen aan mijn beeldscherm gehangen, zodat de rest van de collega's die niets in de gaten hebben er ook op geattendeerd worden...quote:
Dat zijn we in werkelijkheid ook wel hoor.. Het zijn 2 tantes van me en die zijn inderdaad, zelfs voor onze familie, erg klein.quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:23 schreef junkiexp het volgende:
[..]
A&C lijken wel reuzen naast die 2 oude mensen die ook nog eens een treetje lager staan
Wat heb je met de nabewerking van foto 3 gedaan? Jullie zijn groen!quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
True. Veel licht, ook een beetje strijklicht, dat veel details ophaalt. En door het vele licht een klein diafragma en dus een grote scherptediepte.
En ik lach niet stom, dat scheelt ook
Weet je zeker dat je G- en B-pinnen goed geconnect zijn?quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat heb je met de nabewerking van foto 3 gedaan? Jullie zijn groen!![]()
Niet in allebei tegelijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:10 schreef LostFormat het volgende:
Goedemorgen, weet een van jullie een goede saunagelegenheid in rotterdam en omstreken?
Wooowquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef SingleCoil het volgende:
Tja...genuanceerd nabewerken is iets wat de meer technische ingestelde fotograaf lastig zal kunnen begrijpen. Geloof me: het is goed zo!
Iets heel anders dan: deze zomer gaan we met de hele familie op vakantie, en daarvoor hebben we dit huis een weekje gehuurd: http://www.mascaros.net/index.html
Vinden jullie het niet prachtig? Ik kijk er nu al weer heel erg naar uit...
Stiekum mis ik Bangkok eigenlijk heel erg...
Dat ziet er wel gaaf uit. Maarreh, de hele familie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 10:04 schreef SingleCoil het volgende:
Iets heel anders dan: deze zomer gaan we met de hele familie op vakantie, en daarvoor hebben we dit huis een weekje gehuurd: http://www.mascaros.net/index.html
Vinden jullie het niet prachtig? Ik kijk er nu al weer heel erg naar uit...
Dan zijn die prijzen ook goed te doen met zo'n groep.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:37 schreef SingleCoil het volgende:
Mijn ouders, zusjes en broertje met zwagers, schoonzusje en kinderen. We zijn denk ik met z'n 16en ofzo, misschien een paar kinderen minder.
LHO is redelijk vredelievend.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was LHO je computer binnen gelopen?
quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:44 schreef JJdJ1984 het volgende:
Was LHO je computer binnen gelopen?
Dat oog is een beetje raar. Maar ze kan vast goed pijpen. Dat past dan wel weer bij de al aanwezige kunstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:16 schreef SingleCoil het volgende:
Gisterenavond bij Brazzo gegeten, was heerlijk! Mooie schilderijen ook gezien. Deze was wel de mooiste, vonden we. Van Neeltje Meerman, dit is nummer 3 van het drieluik "Roos":
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ik dan nog op visite kom.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 08:21 schreef SingleCoil het volgende:
Geeft niks hoor. Mss gaan we het proberen te kopen. Maar het drieluik kost 1500 eur en dat trekken we nu even niet
Dat zou ik nadelig vinden. Maar een compromis dan: als jij komt hangen we tijdelijk iets anders op, OK?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:05 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dan nog op visite kom.
Uitstekend compromis!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:13 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat zou ik nadelig vinden. Maar een compromis dan: als jij komt hangen we tijdelijk iets anders op, OK?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:33 schreef SingleCoil het volgende:
Voor wie zich dit weekeinde verveelt: Doing it with Chi!
Daarom gewoon binnen blijven en zowat de hele dag CIV 4 spelen als Catherina de naakte Tsarinaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Brrr wat is het koud buiten.
Dat kun je dan hebben idd, dat er teveel mensen denken "ik kan beter vannacht vertrekken".quote:Op zondag 20 februari 2011 12:16 schreef junkiexp het volgende:
Vriendin van me heeft gisteravond 00:30-01:30 volop in de file gestaan opp A13 door vakantieverkeer.
Gewoonweg absurd!
Is dat dan niet verschrikkelijk koud?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:41 schreef junkiexp het volgende:
Ik ben heel de middag in de boot bezig geweest met handschoenen, een muts, 1 t-shirt en 2 truien.
Wel zonder jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |