ik fax mijn boodschappenlijstje welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:00 schreef Isegrim het volgende:
Dan moeten we vandaag nog 100 km rijden op de scooter. Dat wordt leuk.
Ik heb geen fax.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:01 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik fax mijn boodschappenlijstje wel
Ik heb altijd bij Carlier gezetenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rotterdammertjes! Weten jullie een goede huisarts in Kralingen?
Ik ben een beetje bang voor sommige praktijken waar ik wel eens langs stiefel, maar ik moet er nu echt wel 1 gaan regelen
Wel een fijne in crooswijk: http://www.huisarts-gids.(...)dam/1201064540411200quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rotterdammertjes! Weten jullie een goede huisarts in Kralingen?
Ik ben een beetje bang voor sommige praktijken waar ik wel eens langs stiefel, maar ik moet er nu echt wel 1 gaan regelen
Welke zit je? Ik woon nu in delfshaven en m'n vriendin staat er al bij eentje ingeschreven maar dat was niet echt een succes. We zijn nog op zoek naar een ander dus..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:48 schreef Breuls het volgende:
Ik heb me sinds m'n verhuizing van Delfshaven naar Centrum sowieso nooit bij een andere huisarts ingeschreven.
Ik ga ook nooit naar de huisarts. In Curaçao ben ik twee of drie keer geweest, en dat is echt een record voor mij.
Breteler heet-ie geloof ik. Zit aan de Westkousdijk in Schiemond.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Welke zit je? Ik woon nu in delfshaven en m'n vriendin staat er al bij eentje ingeschreven maar dat was niet echt een succes. We zijn nog op zoek naar een ander dus..
Klinkt smakelijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bedankt voor de tips laiverds! Ga er eens induiken!
Ik kom er ook nooit, maar ik heb nu last van teenrotDus ik zal toch eens moeten
Dit wordt steeds interresanter, waar heb je die teen in gestopt danquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Ja. Nou. Hm. Volgens mij zou je het als een SOA kunnen kwalificeren.
Foot-fetish?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:36 schreef DancingPhoebe het volgende:
O. Ja. Nou. Hm. Volgens mij zou je het als een SOA kunnen kwalificeren.
Dan wordt ik toch wel nieuwsgierig naar de locatie van jouw ballen. Die zitten bij mij toch echt onder de penis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:47 schreef Breuls het volgende:
Stel je voor dat het daar ophoudt. Ik zou dan eelt op m'n ballen hebben.
Ja ik had hem doorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef Breuls het volgende:
Nee, er stond 11022011 ipv palindroom, maar het topicvolgnummer is ook een palindroom, dus nu heeft de titel een dubbele betekenis.
quote:Als je de woorden nep - pen aan koortsmeetsysteemstrook toevoegt, krijg je het woord: nepkoortsmeetsysteemstrookpen, uitleg: een nep-pen om strookjes mee in te vullen van een systeem dat koorts meet.
Ligt de hele site eruit of niet? Soms, moet je de kvk helpdesk bellen en dan blijkt dat aan je accountinstellingen te liggenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:40 schreef Isegrim het volgende:
Nu ligt de site van KvK eruit, kan ik ook overdag niks opzoeken.
Jij bent niet tig keer doorverwezen naar een andere helpdesk begrijp ik hieruitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:18 schreef Isegrim het volgende:
Nu doet 'ie het weer inderdaad. Ik had al gebeld maar ze konden er zelf ook niet in.
Nee, ik wilde weten hoeveel bedrijven in een bepaalde branche werkzaam zijn, maar die branche heeft geen eigen SBI-code dus dat schiet niet echt op. En een branchevereniging is er ook al niet, dus die informatie ligt niet voor het grijpen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent niet tig keer doorverwezen naar een andere helpdesk begrijp ik hieruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |