quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef levanteudtherevival het volgende:
dat typ je snel RvLaak, 12 seconden nadat het topic geopend werd
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
Lieve Fok!
Bedankt dat jullie het mogelijk maken om dit gebeuren zo goed te kunnen volgen!
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik bedank ook iedereen.![]()
En wij blijven ook tot het regime gevallen is.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
Lieve Fok!
Bedankt dat jullie het mogelijk maken om dit gebeuren zo goed te kunnen volgen!
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutiequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik heb weinig bijgedragen aan de FP, heb ze wel regelmatig even doorgelezen.. Ben blij dat ik 't op fok kan volgen, want op tv is er weinig op, en ook andere nieuwssites laten het afweten. Na de revolutie kan ik ook weer terug van Fok naar mijn normale leven, net als dat de mensen van het Tahrir-plein terug kunnen naar hun dagelijks leven
Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.
En mijn strijk blijft hier liggen.......quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Vriendje is toch maar wat meer aandacht aan Egypte gaan geven, kijkt nou af en toe eens op het nieuws.. Hij moet toch een beetje met me kunnen communiceren hierover hequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een nieuwe hype!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad, het is DE revolutie van Fok!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wilde eigenlijk een topic openen om de fp-mensen te bedanken, maar dit werkt ook. Jullie ook bedankt
Je hoort erbij hoorquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
Bedankt, mooi gezegd. Hoop dat ik mij ook mag rekenen tot de MO'ers.
Jij ook natuurlijk bedankt en gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef Dekatria het volgende:
Ook maar even hier dan
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet.(jezelf)..Dekatria gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
Tijd voor een MO meet, om na te praten/feesten
Jij ook bedankt, en natuurlijk gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:45 schreef Dekatria het volgende:
Ook maar even hier dan
RvLaak, raistlin6, Bartholomeus, yavanna, doeterniettoezegiktoch, ChristianLebaneseFront, -jos-. schommelstoel, gehotseflotst, rakotto en iedereen die ik nu vergeet... gefeliciteerd allemaaltoch het einde waar we allemaal op hoopten.
Tijd voor een MO meet, om na te praten/feesten
Hey FOK! kan niet op de lauweren gaan rustenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:59 schreef Misstique het volgende:
Heel erg gefeliciteerd FP met jullie schitterende primeur als kroon op jullie werk.
De berichtgeving rond Egypte doet de gewonnen "beste nieuwssite" prijs meer dan eer aan.
Gaan we ook niet doen, maar vanavond feest ik met Egypte meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:15 schreef wdn het volgende:
Iedereen bedankt die op een of andere manier meegeholpen heeft om dit de tot nu toe beste 18 dagen van het jaar van te maken.
Wat een feest in Egypte
[..]
Hey FOK! kan niet op de lauweren gaan rusten
Eens, en in het bijzonder een Foklintje voor -jos-. Hij heeft toch wel erg veel tijd gestoken in de berichtgeving en zeker het overzicht van het aantal doden vind ik topquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:14 schreef raistlin6 het volgende:
En bij deze ook dezelfde complimenten en superbedankt voor de users uit de Libië-reeks!
Hoop dat we het door kunnen zetten zo.
QFTquote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Eens, en in het bijzonder een Foklintje voor -jos-. Hij heeft toch wel erg veel tijd gestoken in de berichtgeving en zeker het overzicht van het aantal doden vind ik top
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |