Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.
En mijn strijk blijft hier liggen.......quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Vriendje is toch maar wat meer aandacht aan Egypte gaan geven, kijkt nou af en toe eens op het nieuws.. Hij moet toch een beetje met me kunnen communiceren hierover hequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een nieuwe hype!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad, het is DE revolutie van Fok!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wilde eigenlijk een topic openen om de fp-mensen te bedanken, maar dit werkt ook. Jullie ook bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |