quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:09 schreef levanteudtherevival het volgende:
dat typ je snel RvLaak, 12 seconden nadat het topic geopend werd
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
Lieve Fok!
Bedankt dat jullie het mogelijk maken om dit gebeuren zo goed te kunnen volgen!
Ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik bedank ook iedereen.![]()
En wij blijven ook tot het regime gevallen is.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:10 schreef danilel het volgende:
Lieve Fok!
Bedankt dat jullie het mogelijk maken om dit gebeuren zo goed te kunnen volgen!
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutiequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik heb weinig bijgedragen aan de FP, heb ze wel regelmatig even doorgelezen.. Ben blij dat ik 't op fok kan volgen, want op tv is er weinig op, en ook andere nieuwssites laten het afweten. Na de revolutie kan ik ook weer terug van Fok naar mijn normale leven, net als dat de mensen van het Tahrir-plein terug kunnen naar hun dagelijks leven
Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Helaasquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:22 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Journalisten die de revolutie verslaan zijn onwijs populair bij de vrouwelijke Fok1sters, zie je er een beetje hetzelfde uit als Ayman? Dan komt het wel goed.
En mijn strijk blijft hier liggen.......quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is wss de reden waarom mijn vrouw hoopt op een snelle afwikkeling van de revolutie![]()
Vriendje is toch maar wat meer aandacht aan Egypte gaan geven, kijkt nou af en toe eens op het nieuws.. Hij moet toch een beetje met me kunnen communiceren hierover hequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een nieuwe hype!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:39 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Inderdaad, het is DE revolutie van Fok!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:57 schreef Thomas B. het volgende:
Ik wilde eigenlijk een topic openen om de fp-mensen te bedanken, maar dit werkt ook. Jullie ook bedankt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |