Nee, ik herken het niet, niet op werk, thuis of mobiel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb ik op m'n werk ook.. maar dat komt door de trage verbinding/computer
dan had jij mazzel, wij hadden helemaal geen verbinding...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
whaahahaha dat heb ik nog nooit gehad.
Op m'n werk wel vaak retetraag
quote:
quote:![]()
Ooh, nou, dit is een heel snelle laptop die draait op Win7 Pro. Is net een jaartje oudquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is heel vaak op mijn slome computerOp de andere nooit
Wat is niet terug te zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik maak geen Pm's openbaar ik vat het alleen samen
en sinds het banmeldtopic niet meer bestaat is het ook niet terug te zoeken
ik noem geen namen en ik quote niet letterlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm ik vroeg me ook af, dat mag toch eigenlijk niet??
ook al is het een klojo etc
Een ferrari op stookolie gaat ook niet snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, nou, dit is een heel snelle laptop die draait op Win7 Pro. Is net een jaartje oud
nee, ik heb hier wel Ziggo en dat is over het algemeenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dan had jij mazzel, wij hadden helemaal geen verbinding...
Ziggo ook Koen?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ferrari op stookolie gaat ook niet snelJe verbinding kan wel stuk zijn
Geen idee. Ik scheer me 2x per week. Soms 's ochtends, soms 's avonds. Net als ik zin heb (lees: als de baard te zeer begint te kriebelen).quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat is dat toch met 's avonds scheren
ik heb daar nog nooit van gehoord en vandaag al 3 mannen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik scheer me 2x per week. Soms 's ochtends, soms 's avonds. Net als ik zin heb (lees: als de baard te zeer begint te kriebelen).
Ik vermoed ook dat het aan mijn verbinding ligt. Heb altijd maar 1 van de 5 streepjes hier met Wifi. Huis zal wel te groot zijn voor dat modempje. Jammer dat het mijn huis niet isquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een ferrari op stookolie gaat ook niet snelJe verbinding kan wel stuk zijn
Meneer lampekap is inmiddels tevreden met z'n sjaaltjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met lampekappesjaaltje?
[..]
![]()
Als Muck naar het gereedschap grijpt, doe jij niet goed je best.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Toekito het volgende:
Maar LL wie zegt dat ik mijn best niet doe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
ik heb op zolder hier ook een kutverbindingquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat het aan mijn verbinding ligt. Heb altijd maar 1 van de 5 streepjes hier met Wifi. Huis zal wel te groot zijn voor dat modempje. Jammer dat het mijn huis niet is
De ene pc draait nog op XP en de snelle op Win7 Ultimatequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, nou, dit is een heel snelle laptop die draait op Win7 Pro. Is net een jaartje oud
Lees: als mensen op Eindhoven CS geld in je koffiebeker beginnen te gooienquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Ik scheer me 2x per week. Soms 's ochtends, soms 's avonds. Net als ik zin heb (lees: als de baard te zeer begint te kriebelen).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Als Muck naar het gereedschap grijpt, doe jij niet goed je best.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Ik moest even wat snels bedenken. Als auto-n00b kwam ik niet heel verquote:
Moet je er even een access point tussen zetten op de 1e verdieping, dat helptquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb op zolder hier ook een kutverbinding
Balen wel hoor. Maar goed, niets aan te doen. Altijd nog beter dan de tijden die ik vroeger heb gehad met CompuServe. Die riep elk kwartier zo'n beetje na inbellen 'Tot Ziens'quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb op zolder hier ook een kutverbinding
mooiquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef OA het volgende:
Meneer lampekap is inmiddels tevreden met z'n sjaaltje![]()
De batterij van de laptop is over 6 minuten leeg, zegt ie, dus a demain....![]()
Ik ontken niets. Ook ik probeer af en toe de lapo te pakken, en daarin ben ik ook heus niet de enige. Af en toe moet dat ook gewoon kunnen, vind ik, maar continu wordt gewoon irritant op een gegeven moment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er werd met grote regelmaat wat van gezegd (tot hysterisch aan toe zelfs) en dan staat de halve KSC weer op zijn kop. En dat jij het blijft ontkennen dat je het ook doet is alleen maar zielig. Ik ben tenminste eerlijk.
Nee, IK ben hier volgens anderen de kleuter, de kwetser, de lompe weet ik het wat maar het feit dat MPG en Marijke zelf beginnen over dit onderwerp is allemaal prima want hun opmerkingen zijn 'grappig'
Ik ben wel klaar maar dit gezeur en ik reageer er niet meer op. We hebben allemaal ons mening en dat is maar goed ook
Ik heb toch niemand om vette shit mee te krijgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik het maar 2x per week doe krijg ik vette shit hier
weet ik, maar vrouwlief is allergisch voor nog meer kastjes met knipperende lampjes....quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Moet je er even een access point tussen zetten op de 1e verdieping, dat helpt
dat zeg ik toch niet? maar als je niet wilt dat muck je inruilt ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:14 schreef Toekito het volgende:
Maar LL wie zegt dat ik mijn best niet doe?
Ik moet jou nog terug PM'enquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb toch niemand om vette shit mee te krijgen![]()
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |