Die discussie had niets net links / rechts te maken maar ging over pure lompheidquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel anders inderdaad dan de discussie links vs rechts die toch nooit opgelost wordt
Welterusten OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens een verdieping omhoog en dan blijf ik daar z'n 7 uur![]()
Trusten OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
maar werd zo te lezen wel getriggerd door links-rechtsquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die discussie had niets net links / rechts te maken maar ging over pure lompheid
jij hebt geen piemel, ik wel. En daarmee kan je haar bekeren, of het lukt is een tweede.quote:
Fijn dromenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Truste OAquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Woohoo, een kalender met 326 chocolaatjes om af te tellenquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die discussie had niets net links / rechts te maken maar ging over pure lompheid
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar werd zo te lezen wel getriggerd door links-rechts
Ik ben nooit zo van het subtielequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zag ik ja![]()
Ja, natuurlijk, anders was ze niet OAdin
Het gaat mij vooral om de manier waarop je de discussie invliegt. Als iemand een keer iets zegt als je bijvoorbeeld weer aan het lapohunten bent, zit je meteen in de hoogste boom en is de wereld te klein, want hoe durven we daar iets van te zeggen, al is het ontieglijk irritant. Dan komt de dramaqueen in jou echt naar boven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dat je ook heb gezien dat MPG en Marijke de discussie zelf zijn begonnen. Maar goed, je mag van mij je mening geven hoor. Het is mij om het even of je mij een kleuter vind of niet omdat ik mijn mening heb gegeven. Stuart is de rotzak ook al begonnen anderen zelf met het onderwerp![]()
Ook zeker niet gelezen wie het onderwerp ter sprake brachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
jij hebt geen piemel, ik wel. En daarmee kan je haar bekeren, of het lukt is een tweede.
Truste EauAhtje Koffiekameraadjequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef OA het volgende:
Welterusten iedereen die straks gaat slapen
beter niet, ik wilde net ook al iets politiets roepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
ik heb weer een politieke discussie gemist
en ik werd er zelfs in genoemd
jaja.. ik was even aan het teruglezen
en nee.. ik slinger em niet weer aan
maar ehh.. Egypte??
ja maar dan bekeer je haar toch niet? thuis zal ze wel net zulke speeltjes hebben.quote:
Toetanchamon neukte zijn baadstersquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
maar ehh.. Egypte??
Hoenjeéquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
maar ehh.. Egypte??
In egypte zijn ze op zoek naar een weiland voor een veldslag tussen 2 groepen.quote:
met een piemel bekeer je haar ook echt niet hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja maar dan bekeer je haar toch niet? thuis zal ze wel net zulke speeltjes hebben.
Brazilian wax in het gezicht las ik eerder vandaag!quote:
lekker duidelijkquote:
ik heb tot 7 uur gewerkt, daarna naar de supermarkt gegaan, gegeten met criminal minds en daar na liggen pitten tijdens human target... whatskebeurt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
Je werd er met de haren bijgesleept![]()
Egypte, triest en spannend
Teveel koolhydraten verbrand dan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Pheno het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb honger na het sporten, ik kan rustig nog eens warm gaan eten. Ik doe het maar niet. Anders word ik iets te omvangrijk.
A demainquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:59 schreef OA het volgende:
Te veel?quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Teveel koolhydraten verbrand dan!
misschien moeten ze het vragen aan de ajax en feyenoord supporters?? die weten altijd wel een eiland te vinden..quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
In egypte zijn ze op zoek naar een weiland voor een veldslag tussen 2 groepen.
Er werd met grote regelmaat wat van gezegd (tot hysterisch aan toe zelfs) en dan staat de halve KSC weer op zijn kop. En dat jij het blijft ontkennen dat je het ook doet is alleen maar zielig. Ik ben tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat mij vooral om de manier waarop je de discussie invliegt. Als iemand een keer iets zegt als je bijvoorbeeld weer aan het lapohunten bent, zit je meteen in de hoogste boom en is de wereld te klein, want hoe durven we daar iets van te zeggen, al is het ontieglijk irritant. Dan komt de dramaqueen in jou echt naar boven.
Maar als iemand een andere mening heeft, en gewoon aangeeft zich niet te kunnen vinden in die van jou en de wijze waarop jij je mening uit, dan is die persoon ineens een kleuter. Maar terwijl iedereen allang op iets anders over is gegaan, blijf jij er onderhuids over doorzeiken en lichtelijk natrappen. Dus ja, dan vind ik jou de kleuter in dit geval!
Hele volksstammen niet, maar /carequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekker duidelijk![]()
hou ik van
een man is anders dan paar van die plastic kut speeltjesquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
met een piemel bekeer je haar ook echt niet hoor
OA is heel erg lovablequote:Op donderdag 10 februari 2011 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
lekker duidelijk![]()
hou ik van
ja preciesquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
misschien moeten ze het vragen aan de ajax en feyenoord supporters?? die weten altijd wel een eiland te vinden..
Het enige dat ik er naar jou toe over wil zeggen is dat het niet juist was van mij om jouw naam te noemen. Daar wil ik dan ook mijn excuus voor makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:02 schreef Barretje80 het volgende:
heheh
maar ehh.. Egypte??
quote:Op donderdag 10 februari 2011 23:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
een man is anders dan paar van die plastic kut speeltjes
Zeg dames, straks ga ik het zelf nog gelovenquote:
Forum Opties | |
---|---|