Thanxquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Oké.. dit is de eerste keer dat wij de WIDM-pieps gaan herbergen.
Leuk!![]()
Welkom!
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
IK kijk elk jaar leuk programma WIDMquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:14 schreef Laysa het volgende:
Ik heb het ook nog nooit gekeken....wie weet ga ik mee kijken
Dat vooralquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Maar verder bedankt.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En hopelijk ook gelijk de laatste keer want dan krijgen we volgend jaar MOL.
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.quote:
Oquote:Op zondag 8 januari 2012 00:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh, dat was geen sneer ofzo hoor gewoon de belofte van yvonne. En tuurlijk is het leuk voor RLS dat het nu hier staat, maar na dagen pleiten voor een MOL hoop ik dat het er volgend jaar van komt.
Oh ja, ik moet je nog wat zeggen Gert, die van WIDM komen hier hangenquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:23 schreef Gert het volgende:
Leuk!![]()
Welkom!
quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
Je chick had je ook moeten doorverwijzen hoor.quote:Op zondag 8 januari 2012 15:01 schreef Nostalgist het volgende:
[WIDM] Hint naar volgorde van afvallers WIDM?
Kan er bij dit topic ook een WIDM-tag ? (kweetniehoedamoet)
quote:
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Kan iemand me effe uitlegge wat die hardnekkig oppoppende Wiedem nou weer betekend?
En is er ook ergens een uitleg van die gele rls en roze rls en % en wdim ik snap er de balle van inmiddels!![]()
Thx!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je het echt niet weet.
1) Wiedem = [FAQ] Wie is de mol
2) Rood = lately in gepost, geel = wat minder lately
3) Omgekeerde % = het is een reeks
verhuisd naar een ander forumquote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
mmm en waarom post jij daar dan nog maar zo sporadisch? ... en haal dat "crisismod" ook maar uit je sign, da's war einmalquote:Op woensdag 15 februari 2012 09:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[RLS SC] #1363 - Spekglad of spiegelglad :?
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saaiquote:
Dat denk jij maarquote:Op woensdag 15 februari 2012 17:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, dat praatgroepje van Teun, maar daar zitten alleen de goeierikken natuurlijk, ook zo saai
Wat good old pietje zegt, dat topic kon ik nog wel vrij gemakkelijk vinden...quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
Vroeger had je hier toch zo'n SC, waar Gert en Pietje zo nu en dan gewoon hard moesten werken voor hun centjes en waar Remlof de gemoederen af en toe met hamer en sikkel moest sussen. Waar is die gebleven?
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:47 schreef Jian het volgende:
[x} zinvolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:21 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
» Er is al 60 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
Voorzitter, ik zou alvast willen inbrengen dat de moderatie zeker niet vrij uit mag gaan en gaat over tot de orde van de dag!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 18:22 schreef willem-jozef het volgende:
toch zou een debat om de schuldvraag wel leuk zijn!![]()
![]()
Done. Eens kijken of het tot #2 gaat komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 22:52 schreef akveor het volgende:
Kan een mod #2 verwijderen uit de titel van dit topic: Big Brother AU 2012
Foutje. Bedankt!
Bedoel je soaps zoals GTST?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 11:37 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie ik dit subfora van soaps e.d. helemaal niks wat men in Zuid-Amerika novellas noemt.
Is daar een centraal topic voor of moet er 1 gewoon worden opgestart?
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 15 november 2012 02:05 schreef mootie het volgende:
Klopt het dat je momenteel gewoon een nieuw topic in een reeks kan openen zonder mee te posten, of zonder rekening te houden met de lapo?
Maar dat was wel de eerste, misschien kan Gert gewoon even alsnog de verwijzing erin gooien, maar samenvoegen kan ook.quote:Op maandag 19 november 2012 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
De kindjes willen zo graag een topic openen, maar als je ze een keer de kans geeft verkloten ze de boel.
Ergo: er zijn nu twee deeltjes 79 van Oop's topic. Kan een modje er misschien eentje weghalen?
Die van Jian (Stream van Opaatje #79 "De Vrienden van Opa") is foutief geopend (maakt geen deel uit van de reeks), dus het lijkt mij logisch om die naar /dev/null te verwijzen.
De eerste die op de "open nieuw topic" in een reeks klikt zodra het oude topic vol is, is de gelukkige.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar dat was wel de eerste, misschien kan Gert gewoon even alsnog de verwijzing erin gooien, maar samenvoegen kan ook.
En inderdaad de kindjes waren wat vergeten, maar ja die moeten ook zo snel handelen, omdat er één of andere halve dorpsmalloot continue op de loer ligt, die probeert elk topic weg te kapen omdat er zo nodig een geromantiseerde bullshit-OP boven moet!
Nou, wat mij betreft mag Peebeetje elk topic weer openen hoor, het was wat mij betreft de "sport" om één keer een andere OP erin te krijgen en dat is gelukt, want die stond ondertussen in beide topics. Dus Peebeetje mijn zegen heb jequote:Op dinsdag 20 november 2012 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
De eerste die op de "open nieuw topic" in een reeks klikt zodra het oude topic vol is, is de gelukkige.
Met Pb is afgesproken dat ze op z'n minst om het topic verstek laat gaan als TS.
Ik dacht dat dit niet kon als er al een opvolger open was, maar het kan wel zie ik. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:41 schreef Jian het volgende:
Tjonge, tjonge, zo'n mod kan ook geen klote, nog niet eens effe achteraf een reeksverwijzinkje plaatsen.
Ik was al aangevangen met; "Ach, gut wat zie ik nou, nu zit het reeds halfvolle topic opeens wel in de reeks, het kon dus wel achteraf, hoe effectief, daar moet je mod .." Maar goed de rest kan ik nu dus laten zitten .......quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit niet kon als er al een opvolger open was, maar het kan wel zie ik. Weer wat geleerd.
Afijn, ik laat nu die van Scrut maar open, de gewenste OP is ook daar te bewonderen immers.
quote:Op dinsdag 20 november 2012 00:35 schreef Jian het volgende:
En inderdaad de kindjes waren wat vergeten, maar ja die moeten ook zo snel handelen, omdat er één of andere halve dorpsmalloot continue op de loer ligt, die probeert elk topic weg te kapen omdat er zo nodig een geromantiseerde bullshit-OP boven moet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op dinsdag 20 november 2012 02:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]Ik ben een AmsterdammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maak jij je maar geen zorgen hoor, mijn op was echt geen levenswerk en ongeveer een ruim kwartiertje werkquote:Op dinsdag 20 november 2012 21:13 schreef Toverheks het volgende:
Vind het wel zielig voor Jian hoor........... nu gaat Schrutz er met de *eer* vandoor terwijl Jian al het voorwerk heeft gedaan, Jian jou OP vond ik mooi hoor vooral dat hartje met vrienden van Oop, Maar PB haar OP mag er ook wezen, dus wordt moeilijk kiezen voor mij als ik ook weer eens de kans krijg om een nieuw topic te openen.
![]()
Een kwartierquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak jij je maar geen zorgen hoor, mijn op was echt geen levenswerk en ongeveer een ruim kwartiertje werk
Ja een kwartier, inclusief het bewegend plaatje, kan jij het sneller?quote:Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Een kwartierGekkie, je moet het voortaan gewoon aan een ander overlaten, ik pik die gewoon van PB als zei weer een gesjellige OP in elkaar geknutseld heeft
Ik kan het helemaal niet, daarom laat ik zulke dingen aan een ander overquote:Op dinsdag 20 november 2012 23:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja een kwartier, inclusief het bewegend plaatje, kan jij het sneller?
Ze weten z'n huis te wonenquote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Arme Danny. Die is vast bedreigd door de Opa-gang.
Ik dacht hetzelfdequote:Op zondag 25 november 2012 22:40 schreef Copycat het volgende:
Arme Danny. Die is vast bedreigd door de Opa-gang.
Thanks! Als iedereen helpt dan komt het vast goed.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef Toverheks het volgende:
moet gewoon ff lachen om allles, leuk ook de uitleg van Gert, heb het gelezen Gert en succes
![]()
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:02 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, Opatopic is een kapstok geworden voor velden vol gelul die nergens over gaan behalve ten doel zo snel het mogelijk volzetten met niets
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijkquote:Op donderdag 13 december 2012 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Aangezien je weigert om je klaagzangen zoals verzocht in de FB te houden, zal ik er nu hier op antwoorden. Met het steeds weer terugkerende geklaag in het opaatje-topic is het nu wel klaar hoor.
Goed, je kritiek dat het veel te veel off topic is. Het opaatje-topic is een SC met een rode draad. Namelijk: opaatje. We hebben ervoor gekozen om het op die manier toe te staan omdat het topic dan levendig blijft. Er gebeurt niet genoeg op de streams om een heel strikte scheiding te gaan maken, zoals in de COS / SC tijd.
Ik probeer om de rode lijn in zicht te houden, en de SC wat in te dammen, maar ik ga daar niet te rigide in zijn, en alle SC wegmodereren of bij elk zijpaadje naar de RLS SC verwijzen.
Ik zie de toegevoegde waarde daar niet van en er is geen draagvlak voor.
Dus: je zult het hier qua Opaatje op FOK! mee moeten doen, daar komt het op neer.
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!quote:Op donderdag 13 december 2012 14:45 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ik adviseer je dan ook om álle nieuwe opa topics die komen OpaSC#nr te gaan noemen, want met Opa heeft dat topic zo goed als niets meer te maken namelijk
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjesquote:Op donderdag 13 december 2012 14:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Lul toch niet vent, Opa is daar vooral als hij on-line is, in zeker dik meer dan de helft van de posts leidend voorwerp, dat is gewoon een feit!
dank jequote:Op donderdag 13 december 2012 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben het wel met hem eens hoor.
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk met Gert, maar graag gedaan dan.
Jou kennende vast wel ergens.quote:Op donderdag 13 december 2012 14:56 schreef Jian het volgende:
[..]
En waar ben ik het hier dan niet met Gert eens ?
Dat is vooral de schuld van ene Scrutinizer, ik zou dan ook eens flink via PM en DM tegen hem aan gaan zeuren, succes daarmee, echtquote:Op donderdag 13 december 2012 14:53 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Die paar uur ok mee eens, maar de andere 20 uur zijn er topics zat voor oeverloos gelul en youtube filmpjes
En dat is je beste antwoord, de schuld bij een ander leggen?quote:Op donderdag 13 december 2012 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is vooral de schuld van ene Scrutinizer, ik zou dan ook eens flink via PM en DM tegen hem aan gaan zeuren, succes daarmee, echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |