is ook van Mubarak doe je niet wat ie zegt verdwijn je als journalist, vanmiddag zijn er een paar journalisten naar buiten gerend die dachten vast wegwezen ik sluit me aan op het pleinquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Maar waarom gaan ze dan eigenlijk naar de staatsTV?
Kijk ik snap best dat ze het paleis willen bestormen om hem zelf van de troon te trekken. Maar waarom de TV?
Onze eigenste FOK stalker die over opgeven gaat preken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar nu volgen er NOG MEER... Hij gaat niet weg, anders was hij allang gegaan.. of ben ik nou de enige die dat zo ziet.
nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Pakspul het volgende:
Als je goed kijkt zie je Mubarak hand in zijn kont zitten waarmee hij zijn mond beweegt.
NOSquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op NED2 geen uitzending hiervan.
Haha! Het is ook de stropdas van Mubarak!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Pakspul het volgende:
Als je goed kijkt zie je Mubarak hand in zijn kont zitten waarmee hij zijn mond beweegt.
er is geen weg terugquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is m juist: er zijn al mensen doodgegaan, nu volgen er meer.. ook voor niks.
Dit ook idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
er is geen weg terug
als ze nu allemaal naar huis gaan, vinden ze een voor een de akelige dood door de hand van veiligheidsdiensten.
Nee ik was eerst wel positief, en ik dacht dat hij vanavond zou aftreden, maar als hij nu niet weggaat.. na al die doden die zijn gevallen, na al die demonstraties.. moet dat wel genoeg zeggen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Positief zeg.
Met jou zou ik geen oorlog in willen.
Zes mile is het paleis. Tv-station is wel degelijk 'om de hoek'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Zes mile is niet echt om de hoek maar tien kilometer ongeveer... Dat duurt wel een tijdje eer ze met die meute daar zijn...
Wel vóór juli klaar aub... Ik wil daar nog heen (en niet alleen)quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
er is geen weg terug
als ze nu allemaal naar huis gaan, vinden ze een voor een de akelige dood door de hand van veiligheidsdiensten.
Raad de reden waarom men dan toch naar NED2 kijktquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Op NED2 geen uitzending hiervan.
Gewoon de stakes verhogen. Met z'n allen liedjes zingen op een plein heeft al veel gebracht. Maar Mubarak moet eerst gelyncht worden voor hij weggaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar nu volgen er NOG MEER... Hij gaat niet weg, anders was hij allang gegaan.. of ben ik nou de enige die dat zo ziet.
Dan hebben ze inderdaad nog tot september de tijd om al die demonstranten mysterieus te laten verdwijnen of verongelukken, en dat weten die demonstranten ook welquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
er is geen weg terug
klopt als een busquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Met zulke 'mensen' is een dialoog toch niet mogelijk?
Boer zoekt vrouw?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef BeSimple het volgende:
[..]
Raad de reden waarom men dan toch naar NED2 kijkt
Het is leuk geweest nu, kappen nouquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:36 schreef Drifter__ het volgende:
Sillyman zegt luisteren naar moeb, ga terug naar dagelijks leven
Juist ja, my mistake.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zes mile is het paleis. Tv-station is wel degelijk 'om de hoek'.
tnxquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:37 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.nederland24.nl/#N24
idd wat een mongoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:38 schreef Pistolebob het volgende:
do not listen to the satellite TV stations.
HAHAHAHAH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |