Dat is m juist: er zijn al mensen doodgegaan, nu volgen er meer.. ook voor niks.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Er zijn mensen doodgegaan.
Nu opgeven betekent dat die mensen voor niks zijn gestorven.
Lijkt me wel een tactiek ja... Als zij geweld gebruiken, moet het leger ingrijpen om erger te voorkomen (of als ze wel de kant van Mubarak kiezen, moeten ze hem beschermen) en dan is het noodweerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die gedacht gang had ik ook even.
uitlokken van Mubarak.
Uhm.. De rest van het volk motiveren?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Maar waarom gaan ze dan eigenlijk naar de staatsTV?
Kijk ik snap best dat ze het paleis willen bestormen om hem zelf van de troon te trekken. Maar waarom de TV?
Positief zeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is m juist: er zijn al mensen doodgegaan, nu volgen er meer.. ook voor niks.
Zes mile is niet echt om de hoek maar tien kilometer ongeveer... Dat duurt wel een tijdje eer ze met die meute daar zijn...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef BeSimple het volgende:
Al Jazeera zegt dat ze naar het TV station willen, want die zit op de hoek bij Tahrir. En de VP praat... omg.
Dat moet toch wel? Indien niet dan kan het leger toch niks anders dan hem afzetten? Anders staan ze een partij voor lul.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:33 schreef yavanna het volgende:
Zal het leger dit geweten hebben of kwam het ook voor hun als een verrassing....
information = powerquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Kijk ik snap best dat ze het paleis willen bestormen om hem zelf van de troon te trekken. Maar waarom de TV?
Symboliekquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
Dit is neem ik aan niet livequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef BeSimple het volgende:
Al Jazeera zegt dat ze naar het TV station willen, want die zit op de hoek bij Tahrir. En de VP praat... omg.
Maar nu volgen er NOG MEER... Hij gaat niet weg, anders was hij allang gegaan.. of ben ik nou de enige die dat zo ziet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Axia het volgende:
[..]
300 mensen zijn hiervoor overleden! Tuurlijk gaan ze niet opgeven!
Ze zijn erg boos op de staats-TV, omdat deze alleen maar leugens verspreid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef MOSHterd het volgende:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:35 schreef shomila het volgende:
Zeinobia Zeinobia
ON TV : The army will announce statement no.2 !! WTF are we speaking about two countries !!?
2 minutes ago
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |