Nou die zouden toch moeten weten hoe die speech zou luiden? DIe wisten het vast.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef wdn het volgende:
[..]
Nu net op cnn. VS politici en cia medewerkers staan versteld
Jij bent tenminste eerlijk over je ramptoeristenmotiefquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:29 schreef mirved het volgende:
ik moet morgen vroeg op. Kunnen ze niet even binnen het komende uur flink los gaan. Geen zin om laat op te blijven.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat die mensen nog doorgaan snap ik niet, hij gaat gewoon echt niet weg, dat is nu echt heel erg duidelijk!
Hij was vandaag in Michigan en gaat gewoon naar huis waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwam net uit Air force 1 en ging weg met Marine 1.
Ja dat verstond ik ook wel, maar waar is ie? Gewoon chillen in Washington ofzo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef wdn het volgende:
[..]
Kwam net uit Air force 1 en ging weg met Marine 1.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef lutser.com het volgende:
Volgens mij is mubarak nu officieel gek.
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef danilel het volgende:
Kom net thuis, heb begrepen dat moebje niet aftreedt.........
300 mensen zijn hiervoor overleden! Tuurlijk gaan ze niet opgeven!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef iwannabehigh het volgende:
Dat die mensen nog doorgaan snap ik niet, hij gaat gewoon echt niet weg, dat is nu echt heel erg duidelijk!
Egyptische museum is zo'n beetje het grootste en waardevolste museum ter wereld he, ga maar ergens anders onzin praten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Bron voor onzin. Dit voegt toch niks toe?
[..]
[..]
Als ik dit wil lezen ga ik wel naar Twitter!
Hoogstwaarschijnlijk treedt mubarak af, zei het CIA-mannetje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
vanmiddag CIA hoofd zei ook dat uie dacht dat e zou opstappen, straks zegt ie ja ja de tolk vertaalde niet goed ik zei IK BLIJF
White Housequote:
Die Twitterberichtjes voegen meer toe dan jouw gepiepquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef Roi het volgende:
[..]
Bron voor onzin. Dit voegt toch niks toe?
[..]
[..]
Als ik dit wil lezen ga ik wel naar Twitter!
Dachte ze in WWII ook he, hebben de NLers ook zo lekker ge-protesteert ...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef mirved het volgende:
[..]
Wat wilt hij doen tegen miljoenen kwade mensen? Zelfs het leger kan niet een heel volk afschieten.
De CIA heeft de laatste jaren al vaker geen benul hoe het er aan toe gaat in de wereld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:32 schreef Toverheks het volgende:
vanmiddag CIA hoofd zei ook dat uie dacht dat e zou opstappen, straks zegt ie ja ja de tolk vertaalde niet goed ik zei IK BLIJF
Die gedacht gang had ik ook even.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Dan vallen ze er wrs. vol in.
Als de pleuris uitbreekt dan moet het leger nl. ingrijpen.
Het is speculeren maar dit hele gedoe kan een val zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |