Hij zit nu in Sharm el sheik volgens mij, misschien kunnen we een stel toeristen oproepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef meneer_valk het volgende:
Waarom is er nog niemand daar op het idee gekomen om massaal op zoek te gaan naar Mubi en hem te lynchen?
Ja want die gaan nu opeens wel helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Het volk weet nu dus dat ze de amerikanen aan hun kant hebben.
Dat is het positieve eraan.
Dat viel mij ook al.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik wil Alexandria zien, mensen daar lijken altijd tig keer feller dan die in Tahrir.
Het Westen wilt juist dat hij blijft, zijn eigen volk moet hem nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Respect voor Mubarrak een Arabier die niet buigt voor het Westen
Jij snapt er niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
De VS en Israel willen juist dat hij blijftquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Inderdaad. Woede en ongeloof heerst denk ik..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Drifter__ het volgende:
Nog nooit in de geschiedenis heeft een man, zoveel mensen tegelijkertijd teleurgesteld
Ik hoop dat het leger hem af zet, anders kan het lelijk worden, ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat een lul zeg, nu breekt de pleuris uit.
Bijna letterlijk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef rakotto het volgende:
Maar serieus.... Hij zei gewoon Over mijn lijk.
Bwa Adolfke kon er nochthans ook wat van...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Drifter__ het volgende:
Nog nooit in de geschiedenis heeft een man, zoveel mensen tegelijkertijd teleurgesteld
omdat, leger, tanks etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef meneer_valk het volgende:
Waarom is er nog niemand daar op het idee gekomen om massaal op zoek te gaan naar Mubi en hem te lynchen?
Of de FOK!Knokploeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Waar is Chuck Norris als je hem nodig hebt?
In the Muslim Brotherhood we trustquote:
I can only say...What is wrong with you.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
http://i56.tinypic.com/okxzyx.png
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Trusteik zal nog ff niet kunnen slapen denk
Net zoals alcoholisten moet hij eerst ERKENNEN en dan er iets aan doen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Arcee het volgende:
Hij vertelde eigenlijk gewoon niks nieuws.
Hij benadrukte alleen nog eens dat hij een dictator is.
Alsof de jeugd van Egypte behoefte heeft aan schietgrage Amerikanen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja want die gaan nu opeens wel helpen
lolquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Zou ie naar zn eigen speech hebben gekeken
Zijn vrouw zo van: haha prachtig Moebi van me
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef Drifter__ het volgende:
Zou ie naar zn eigen speech hebben gekeken
Zijn vrouw zo van: haha prachtig Moebi van me
Opstand is niet van een oppositiepartij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
In the Muslim Brotherhood we trust
Jij snapt het...
Hij heeft toch een belletje gehad van Obama?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef OllieA het volgende:
Z'n halve land protesteert, en dat noemt ie dan Foreign Pressure.
Na twee weken kan een nachtje schreeuwen er ook nog wel bij hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef Noelle06 het volgende:
O, die mensen op het Tahrir plein! Die hebbenn morgen geen stem meer over.
De menigte gaat nu naar een militaire basis daar zegt AJE.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik wil Alexandria zien, mensen daar lijken altijd tig keer feller dan die in Tahrir.
Waar zie je dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef BrandX het volgende:
in alexandria lijkt het los te gaan, ze gaan naar een militaire basis?
Kan best zo zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
hij doet het erom .... hij wil dat het uit de hand loopt ...
Dat is een goed nummer om even je woede op kwijt te kunnen, dank voor de tip.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef meneer_valk het volgende:
* meneer_valk zet Killing In The Name Of op
Prachtig gezegd.quote:
werd net op aje gezegd.quote:
Wow...dat kan nog eens fout gaan dan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Reki het volgende:
Mensen in Alexandrie zijn de straat opgegaan, ze gaan naar een militaire basis
Dat bedoel ik idd, eerder staken ze ook politiebureau's in brand. Die hebben echt lef daarquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De menigte gaat nu naar een militaire basis daar zegt AJE.
Hij is pro-westen gastquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
http://i56.tinypic.com/okxzyx.png
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:15 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Schat, heb je mijn speech gehoord. Goed van Hosni he!'
Hopelijk om de militairen mee te nemen naar het paleisquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Reki het volgende:
Mensen in Alexandrie zijn de straat opgegaan, ze gaan naar een militaire basis
Terecht ook. Speech van vanmiddag door de grote pief van het leger was is dus misleidend geweestquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef Axia het volgende:
In Alexandria gaan ze nu richting military basis
da's best een eindje vanuit alexandriaquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hopelijk om de militairen mee te nemen naar het paleis
Ja, lijkt me ook niet de meest handige keuze, overheidsgebouw lijkt me een betere keuze. Voordat ze zo meteen een legerbasis verbouwen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef remlof het volgende:
[..]
De menigte gaat nu naar een militaire basis daar zegt AJE.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Nieuwsuur: "Heb je de indruk nu dat mensen boos zijn op dat plein?"
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:16 schreef DeZoektocht het volgende:
[..]
Opstand is niet van een oppositiepartij.
Tuurlijk proberen ze het zo te draaien maar dit is van het egyptische volk.
net van MB
Mubarak is ook een goeie troll trouwensquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Dekatria het volgende:
Eventjes eenvoor die trolletjes die dit topic hebben gevonden.
Ik ben er ziek van. Geen zin om naar bed te gaan.
Een beetje...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Staat vast ook een huisje van moebiequote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
da's best een eindje vanuit alexandria
jah, wat de fak had dat dan voor zin, gaat toch nergens meer over dit circus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Terecht ook. Speech van vanmiddag door de grote pief van het leger was is dus misleidend geweest
De Nederlandse verslaggeving is ook echt dramatisch slecht.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:17 schreef Adolecens het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |