Hij zit nu in Sharm el sheik volgens mij, misschien kunnen we een stel toeristen oproepenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef meneer_valk het volgende:
Waarom is er nog niemand daar op het idee gekomen om massaal op zoek te gaan naar Mubi en hem te lynchen?
Ja want die gaan nu opeens wel helpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was duidelijk. Het volk weet nu dus dat ze de amerikanen aan hun kant hebben.
Dat is het positieve eraan.
Dat viel mij ook al.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
Ik wil Alexandria zien, mensen daar lijken altijd tig keer feller dan die in Tahrir.
Het Westen wilt juist dat hij blijft, zijn eigen volk moet hem nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Respect voor Mubarrak een Arabier die niet buigt voor het Westen
Jij snapt er niks vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
De VS en Israel willen juist dat hij blijftquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
Inderdaad. Woede en ongeloof heerst denk ik..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Drifter__ het volgende:
Nog nooit in de geschiedenis heeft een man, zoveel mensen tegelijkertijd teleurgesteld
Ik hoop dat het leger hem af zet, anders kan het lelijk worden, ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat een lul zeg, nu breekt de pleuris uit.
Bijna letterlijk ja.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef rakotto het volgende:
Maar serieus.... Hij zei gewoon Over mijn lijk.
Bwa Adolfke kon er nochthans ook wat van...quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef Drifter__ het volgende:
Nog nooit in de geschiedenis heeft een man, zoveel mensen tegelijkertijd teleurgesteld
omdat, leger, tanks etc.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef meneer_valk het volgende:
Waarom is er nog niemand daar op het idee gekomen om massaal op zoek te gaan naar Mubi en hem te lynchen?
Of de FOK!Knokploeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:14 schreef marcodej het volgende:
Waar is Chuck Norris als je hem nodig hebt?
In the Muslim Brotherhood we trustquote:
I can only say...What is wrong with you.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:13 schreef dvdfreak het volgende:
http://i56.tinypic.com/okxzyx.png
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |