Terwijl je ook gewoon vis of schaaldieren kan etenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:04 schreef frame-saw het volgende:
Of een maaltijd niet compleet vinden zonder vlees.
Of mensen die het verschil niet weten tussen Chinees/Indonesisch/Indiaas/Thais en ook nog eens al die gerechten 'nasi' noemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:04 schreef frame-saw het volgende:
Mensen die denken dat ze culinair bezig zijn als ze Knorr Wereldgerechten bereiden. Of dat het sneller/goedkoper is, terwijl ik veel sneller een maaltijd bereidt volgens mij, die verser, leuker en gezonder is.
Of mensen die een maaltijd niet compleet vinden zonder aardappels. Ik had een keer voor iemand alles voorbereid om te gaan gourmetten samen. Zegt die Hollandse boerenlul (sorry voor iedereen die zich aangesproken voelt nuquote:Of een maaltijd niet compleet vinden zonder vlees.
Ging ie dan ook prakken met jus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Of mensen die het verschil niet weten tussen Chinees/Indonesisch/Indiaas/Thais en ook nog eens al die gerechten 'nasi' noemen.
[..]
Of mensen die een maaltijd niet compleet vinden zonder aardappels. Ik had een keer voor iemand alles voorbereid om te gaan gourmetten samen. Zegt die Hollandse boerenlul (sorry voor iedereen die zich aangesproken voelt nu): "Waar zijn de aardappels?" Hij vond dat bij elke maaltijd aardappels hoorde.
De standaard 'Chinees op de hoek' serveert inderdaad niet echt buitenlands eten. Het is helemaal aan de Hollanders aangepast.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:25 schreef Mayadevi het volgende:
... "Ik móet al dat buitenlands eten niet, ik ga wel naar de Chinees"....
Dat wat aan champignons zit is een mengsel van stro en paardenpoepquote:Op zondag 20 februari 2011 15:21 schreef Zana het volgende:
* mensen die champignons niet schoonmaken, er zit altijd drek aan en bij andere paddestoelen heel vaak zand, champignonborstels met doorschijnende borstelharen die tijdens het schoonmaken loslaten en die haast niet zijn terug te vinden
Daarom gebruik ik altijd gewoon mijn vingers.quote:* keukenkwasten, waar de haren loslaten (ik heb een pastaset van Jamie Oliver met vergiet en kwast en de kwaliteit is echt belabberd, bij het vergiet laat al een stuk emaille loss en de borstel liet ook direct bij het eerste gebruik haren loss)
Eens, het vlees bij de meeste supermarkten is om te huilen zo slechtquote:* botsplinters (vlees voor het bereiden niet goed schoongemaakt)
* in de supermarkt alleen voorgesneden vlees kunnen kopen en bijvoorbeeld karbonades niet in één groot stuk, waar je het bot fatsoenlijk kunt verwijderen
* vlees in de supermarkt, waar de stukjes verschillend groot/ dik zijn en altijd een mooi stuk bovenop ligt en de mindere stukken ertussenin zitten
Ja, die vind ik ook erg. Mens, je wordt dik van TEVEEL eten, niet van een beetje vet. En zaken als aardappeltjes gebakken in ganzenvet zijn gewoon niet te versmaden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 07:08 schreef Fixers het volgende:
[..]
- Panisch doen over het gebruik van een beetje vet, "want van vet wordt je dik".
Idd!quote:Als je mijn plaatstalen koekenpan en ruwgietijzeren grill ook maar probeert met zeep af te wassen dan smijt ik ze naar je hoofd. Hoe vetter en zwarter ze zijn, des te beter ze werken. Ik spoel ze alleen uit met wat heet water en een borstel.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dezelfde onzin die je hier post over inferieure vis? Wat is inferieure vis? Een schol met een minderwaardigheidscomplex? Een Heek met astma?
Iemand zei laatst tegen mij: "water vind ik vies"quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:00 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Oh, ik kende trouwens ook iemand, ook volwassen en die lustte geen water... Geen water lusten, dan ben je ook gewoon een verwend kutkind.
Is heel Amerikaansquote:Op zondag 20 februari 2011 16:37 schreef Isegrim het volgende:
Dat is de schuld van idioten die zich vegetariër noemen terwijl ze wel vis eten.
Als die een tweede keer komt eten is zijn portie brem en brem zout als die het op tafel krijgt, met daarnaast een zoutvaatje met extra grote gaten.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:41 schreef Rewimo het volgende:
Iemand die komt eten en zonder te proeven eerst een lading zout over zijn eten gooit
Daarentegen eten ze wel kip. Ik ben er meerdere (zeker 6) tegen gekomen toen ik nog in de bediening werkte: "Ik ben vegetariër. Maar ik eet wél kip!"quote:Op zondag 20 februari 2011 17:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is heel AmerikaansIn Nederland eten vegetariërs vrijwel nooit vis.
Is gelukkig al heel lang geledenquote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Als die een tweede keer komt eten is zijn portie brem en brem zout als die het op tafel krijgt, met daarnaast een zoutvaatje met extra grote gaten.
Dat is echt triest ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Fixers het volgende:
[..]
Daarentegen eten ze wel kip. Ik ben er meerdere (zeker 6) tegen gekomen toen ik nog in de bediening werkte: "Ik ben vegetariër. Maar ik eet wél kip!"
Paard is ook zo zieligquote:Op zondag 20 februari 2011 15:43 schreef cinnamon_M het volgende:
En mensen die roepen dat het zielig is als je een lekkere hertenbiefstuk oid voor ze wil bereiden.
Nou, dat ken ik dan weer helemaal niet. Ik vind het wel wat dubieus voor een vegetariër hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 17:43 schreef Fixers het volgende:
Daarentegen eten ze wel kip. Ik ben er meerdere (zeker 6) tegen gekomen toen ik nog in de bediening werkte: "Ik ben vegetariër. Maar ik eet wél kip!"
Verkeerde topic?quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?
Als jij William en Kate bent heb je veel vriendjes van school, uit de adel, etc,quote:Op zondag 20 februari 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Dus...
William en Kate gaan trouwen.
Er zijn 1900 mensen uitgenodigd.
En volgens nu.nl bestaat het merendeel van de genodigden uit vrienden van het bruidspaar.
Merendeel is bij mij meer dan de helft, dus laten we zeggen zeker 1000 mensen.
Hoe onderhoud je een vriendschap met 1000 mensen???Facebook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |