Absoluut niet. Ik ben dus ook heel teleurgesteld. Ik heb de zonnecellen eruit gehaald en die in de zon gelegd en dan doen ze het dus een uurtje of 2. Zo heb ik er natuurlijk niets aan... dan doen ze het straks alleen met hoog zomer en dan heb ik natuurlijk geen licht nodig.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen?
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even afquote:Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef kahlie het volgende:
Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten.
Die heb ik al bijna 3 jaar hangen hier... 3cm smaller dan ik ze gekocht heb. Ging heel gemakkelijk!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...
Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
Gewoon geknipt...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.
Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef sukeltje het volgende:
Hoi,
Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.
Iemand die dit weet?
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef sukeltje het volgende:
[..]
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd'squote:Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef sukeltje het volgende:
[..]
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
Nee dan is het niet nuttig nee :S kan ik weer iets anders gaan verzinnen...quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Ik heb er nu eentje ingekost er dat ging primaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef PteV het volgende:
[..]
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
In Heerlen staat ie voor 49 euro maar ik weet niet of dat voor de zwartbruine geldt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
Ik heb hier een zwart bruine staan en doe hem met alle liefde weg. Ik woon alleen net naast Wageningen, dus dat is nog een best eindje vanaf Groningen. 50 euro en hij is voor jou (demonteer ik hem netjes etc.)quote:
Dat kan ik me voorstellen. Heb je ook niemand die je kent die het vervoer kan regelen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |