abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93707099
Volgens mij zijn dat NCS nummers van gelakte deuren.
Maar het lastige is dat het ene zwartbruin niet het andere is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93707189
oke. dan toch maar langs de schilder met een plankje. moet ik nog maar ff wachten met verven.
pi_93720107
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 20:29 schreef Adelante het volgende:

[..]

Doen ze het inmiddels weer met deze zonovergoten dagen? :o
Absoluut niet. Ik ben dus ook heel teleurgesteld. Ik heb de zonnecellen eruit gehaald en die in de zon gelegd en dan doen ze het dus een uurtje of 2. Zo heb ik er natuurlijk niets aan... dan doen ze het straks alleen met hoog zomer en dan heb ik natuurlijk geen licht nodig.

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
  zondag 6 maart 2011 @ 18:55:53 #104
319308 Tink89
To live is to dance
pi_93735704
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 11:15 schreef kahlie het volgende:

Ik vraag me af of ik nu zo'n slechte batch heb gehad of dat dit alles is wat ik er van mag verwachten. :'(
Ik ben ook benieuwd... wilde ze zelf ook gaan kopen, maar wacht nog even af :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_93820745
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_93830317
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
pi_93830577
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Zijn de ENJE rolgordijnen ook zelf smaller te maken? Bij de ISDANS ging het zo eenvoudig dat ik er eigenlijk stom genoeg vanuit ging dat het hierbij ook wel zou kunnen. Niet zo handig om dat niet even uit te zoeken van tevoren.
Die heb ik al bijna 3 jaar hangen hier... 3cm smaller dan ik ze gekocht heb. Ging heel gemakkelijk!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_93833306
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij heb ik deze ook liggen, inkorten ging voor geen meter, het ging rafelen...

Is volgens mij ook al eerder gevraagd in n Ikea topic, moet je de zoekfunctie even gebruiken..
Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
pi_93834344
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 21:11 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, ik had niet gezocht.

Hmm, kans dus dat het gaat rafelen. Bartjebart, hoe heb jij het gedaan? Geknipt of gesneden?
Gewoon geknipt...
pi_93857494
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145

[ Bericht 23% gewijzigd door sukeltje op 09-03-2011 13:34:47 (Link naar product toegevoegd) ]
pi_93858245
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:32 schreef sukeltje het volgende:
Hoi,

Ik ben op zoek naar een meubel om dvd's in kwijt te kunnen.
Nou ben ik het BESTÅ Wandrek (prd nr 501.021.43) tegengekomen, ik vraag me alleen af of hier dvd's in passen of dat er net te weinig ruimte tussen de planken is.

Iemand die dit weet?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00102145
Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
pi_93879735
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 13:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ik zie net dat dit kastje ook in de dvd- & cd meubels categorie staat. Ga er dus van uit dat het dan past!
Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
pi_93895121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:45 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is niet onwijs optimaal hoor... Ik heb em gekocht om dit er in op te bergen en je houdt gewoon ruimte over waar je niks mee kunt...
Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
pi_93895903
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 09:53 schreef sukeltje het volgende:

[..]

Ai, dat is niet handig... op welke manier houd je dan ruimte over? of bedoel je dat je maar 2 rijen dvd's kan plaatsen? Gister wou ik het kastje eigenlijk gaan kopen bij de ikea in Haarlem maar daar kende ze het niet, alleen de 40cm diepe variant.
als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
pi_93896375
quote:
1s.gif Op donderdag 10 maart 2011 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

als je de plankjes erin hangt op dvd of cd hoogte houdt je een ruimte over die net niet hoog genoeg is voor nog een rij. Volgens mij kunnen er per zijde 4 rijen cd's in en 2 rijen dvd's
Nee dan is het niet nuttig nee :S kan ik weer iets anders gaan verzinnen...

Boekenkasten van 30cm breed zijn er trouwens niet bij Ikea?
pi_93998093
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef Lolaatje het volgende:
Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
pi_93999689
ik ben opzoek naar Expedit 4x4 zwartbruin.
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
klopt dit? ik kan er helemaal niets over vinden op de site.
pi_94000587
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef PteV het volgende:

[..]

Bel even met het 0900-nr, die hebben een handleiding voor het inkorten van het ENJE rolgordijn :)
Ik heb er nu eentje ingekost er dat ging prima :). Maar alsnog bedankt voor de tip!
pi_94001434
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
nu kreeg ik via via te horen dat die kast 15 t/m 19 maart voor ikea-family leden maar 49euro is.
Voor zover ik weet komt er tot eind juni sowieso geen landelijke family aanbiedingen op artikelen van de banken- of boekenkastenafdeling.

Maar het zou best ergens een lokale aanbieding kunnen zijn.
pi_94001459
oke bedankt. dan is dat dus niet in Groningen...
toch maar verder zoeken op marktplaats dan.
pi_94009788
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 13:03 schreef loecje het volgende:
In Heerlen staat ie voor 49 euro maar ik weet niet of dat voor de zwartbruine geldt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94013574
dat is iets wat te ver weg...
pi_94014607
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef loecje het volgende:
dat is iets wat te ver weg...
Ik heb hier een zwart bruine staan en doe hem met alle liefde weg. Ik woon alleen net naast Wageningen, dus dat is nog een best eindje vanaf Groningen. 50 euro en hij is voor jou (demonteer ik hem netjes etc.)
pi_94015008
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
pi_94015210
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef loecje het volgende:
ik heb zelf geen vervoer dus ben opzoek naar iets wat ik lopend met een karretje of met een bakfiets kan doen... wageningen is me toch ook wat te ver fietsen
Dat kan ik me voorstellen. Heb je ook niemand die je kent die het vervoer kan regelen?

Nou ja, hou het in gedachte ;) Ik ga met 2 maandjes pas verhuizen en dan hoeft ie pas weg ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')