Je kunt niet direct alles wat je op internet vind de ether inslingeren, daar gaat tijd overheen. Digitale media is altijd sneller dan de traditionele mediaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.
Hij doet het nog....quote:
Ik heb het over de frontpage en over NOS Nieuwssite.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt niet direct alles wat je op internet vind de ether inslingeren, daar gaat tijd overheen. Digitale media is altijd sneller dan de traditionele media
hahahaha ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Ayman lekker is, wil ik nu wel weten wat die ouwe lullo te zeggen heeft....
Live?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Toad het volgende:
Mocht AJE stream haperen: AJE is ook te zien op youtube en facebook account van AJE.
Maar tot dan toe mag Ayman wel een klein stukje van het beeld innemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Ayman lekker is, wil ik nu wel weten wat die ouwe lullo te zeggen heeft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |