Daarbij zijn er al de hele dag de meest wilde geruchtenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Rofl, zou grappig zijn. Maar lijkt me meer op reasonswhymubarakislate tuishoren.
Nou hopelijk heb je gelijk. Anders gaan ze hem halen vanavond denk ikquote:
quote:Rumors coming in that #Mubarak has been arrested by the army #Egypt
Inderdaad, het is niet echt dictator-like om zelf op te stappen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
echt wat zegt me gevoel, dat hij gewoon blijft zitten waar hij zit.
Flesje of een glas of de kattenbak...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik moet naar de wc maar ik durf niet weg te gaan, ik wil niks missen
ja geruchten zat.quote:
Geniaal!quote:3beee #ReasonsMubarakIsLate He's singing:As i walk through the valley of the shadow of death I take a look at my life&realize there's nothing left
"Mensen die vragen worden overgeslagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef Drifter__ het volgende:
Moeb zo: Ik weet wat jullie willen, maar het antwoord is NEE!
laat em eerst ff speechen dan voordat je em oplaad ( niet dat ik dit gerucht geloof , maar dan nogquote:
En daar ben ik ook het meest bang voor hoor....... Sullie is ook alleen maar een marionet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef Toverheks het volgende:
echt wat zegt me gevoel, dat hij gewoon blijft zitten waar hij zit.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:42 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
"Mensen die vragen worden overgeslagen"
Je kunt niet direct alles wat je op internet vind de ether inslingeren, daar gaat tijd overheen. Digitale media is altijd sneller dan de traditionele mediaquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Allemaal waar, maar het mag niet zo zijn dat vrijwilligers op FOK! beter berichten dan journalisten van de NOS.
Ik heb het over de frontpage en over NOS Nieuwssite.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt niet direct alles wat je op internet vind de ether inslingeren, daar gaat tijd overheen. Digitale media is altijd sneller dan de traditionele media
hahahaha ik ookquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Ayman lekker is, wil ik nu wel weten wat die ouwe lullo te zeggen heeft....
Live?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Toad het volgende:
Mocht AJE stream haperen: AJE is ook te zien op youtube en facebook account van AJE.
Maar tot dan toe mag Ayman wel een klein stukje van het beeld innemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Axia het volgende:
Ondanks dat Ayman lekker is, wil ik nu wel weten wat die ouwe lullo te zeggen heeft....
problem?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:41 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
En dan dit lachje erbij:
[ afbeelding ]
Sneller ok, maar FOK! was ook accurater & completer dan de gehele Nederlandse pers (en nu overdrijf ik niet). Dat is domweg schandalig @ de pers.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:43 schreef Blik het volgende:
[..]
Je kunt niet direct alles wat je op internet vind de ether inslingeren, daar gaat tijd overheen. Digitale media is altijd sneller dan de traditionele media
Omdat het heel belangrijk nieuws is, belangrijker dan een of ander nieuwtje over de kat van de buurman of wie wat gezegd heeft gisteravond toen ie 3 bier ophadquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom moet dat hier in Nederland live worden uitgezonden?
Ik zie ècht de meerwaarde er niet van in.
De toestanden daar zijn al lange tijd iedere dag voorpagina nieuws. En precies hetgeen er over x minuten word uitgezonden krijgen we morgen ook weer uitgekauwd in àlle praatprogramma's, kranten en journaals.
Waarom moet dit in gods naam live? Het heeft nauwelijks enkele invloed op het leven van de gemiddelde inwoner van Nederland maar er word wel een compleet kanaal voor opgeofferd deze avond.
eens! 100%quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sneller ok, maar FOK! is ook accurater & completer dan de gehele Nederlandse pers (en nu overdrijf ik niet). Dat is domweg schandalig @ de pers.
raistlin6 & ik hebben de berichten zo goed als met z'n 2'en gedaan. De rest heeft vele journalisten in dienst. Ik vind het zwaar beschamend, persoonlijk.
En je hebt hulp gehad van MO forum-mensen hequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sneller ok, maar FOK! was ook accurater & completer dan de gehele Nederlandse pers (en nu overdrijf ik niet). Dat is domweg schandalig @ de pers.
raistlin6 & ik hebben de berichten zo goed als met z'n 2'en gedaan. De rest heeft vele journalisten in dienst. Ik vind het zwaar beschamend, persoonlijk.
Ze zegt niet dat ze het wenst, ze bedoelt het meer in de zin dat ze er voor vreest.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
Vuige bitch:
Anique2008
Ik wacht heel de tijd op een harde knal en vuur,bloed,paniek en chaos op het plein in egypte,ipv een toespraak is dat gek? #durftevragen![]()
![]()
Dat idd. Overigens wel met heel veel dank en hulp van jullie. Game on!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sneller ok, maar FOK! was ook accurater & completer dan de gehele Nederlandse pers (en nu overdrijf ik niet). Dat is domweg schandalig @ de pers.
Noem eens 1 programma op hedendaagse tv dat wel invloed heeft op het huidige leven...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarom moet dat hier in Nederland live worden uitgezonden?
Ik zie ècht de meerwaarde er niet van in.
De toestanden daar zijn al lange tijd iedere dag voorpagina nieuws. En precies hetgeen er over x minuten word uitgezonden krijgen we morgen ook weer uitgekauwd in àlle praatprogramma's, kranten en journaals.
Waarom moet dit in gods naam live? Het heeft nauwelijks enkele invloed op het leven van de gemiddelde inwoner van Nederland maar er word wel een compleet kanaal voor opgeofferd deze avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |