Een reclame voor even apeldoorn bellen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
Schoonmaker A: Hey weet jij hoe we die band aan moeten zetten?
Schoonmaker B: Nee, geen idee, heb jij nog mensen van de tv gezien?
Schoonmaker A: Nee, zijn allemaal al weg...
Schoonmaker B: Weet je, we zenden Al Jazeera wel uit, die melden het wel als er iets bekend is
Schoonmaker A: Oké
Ja ze hebben een hotline met moebiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef -jos- het volgende:
NOS is begonnen, dan moet die toespraak zo wel komen.
Nog best kans op, gewoon alles weglachen en weer een nieuwe vice president aanwijzen en door met de dagelijkse dingetjes.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:26 schreef Badeend1 het volgende:
Mich1Mich #ReasonsMubarakisLate He's wondering what the fuss is about. Who's supposed to be leaving???
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef raistlin6 het volgende:
Schoonmaker B: Weet je, we zenden Al Jazeera wel uit, die melden het wel als er iets bekend is
Hebben ze al vaker gezegd... Inclusief "shortly"quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef yavanna het volgende:
Hij komt, hij komt...
Dima_Khatib Dima Khatib
Latest from Egyptian State TV: Mubarak address shortly #jan25
We spreken hier al 2 weken over "klok". Dat dekt de lading beter.quote:
LOLquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef Dekatria het volgende:
AndiWhiteberry Leandrah Whiteberry
by RaniaWreikat
Having trouble fitting his speech into 140 characters. #ReasonsMubarakIsLate
goed hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We spreken hier al 2 weken over "klok". Dat dekt de lading beter.
Die was toch al gevluchtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja zijn kleine Hosni zal wel fier overeind staan van al deze aandacht![]()
????quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef rakotto het volgende:
WTF man, die charges... Ik kan helaas geen vertalingen geven, maar wat een oplichterij was er aan de gang.![]()
![]()
Wat houd dat inquote:
ikke niet begrijpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef rakotto het volgende:
WTF man, die charges... Ik kan helaas geen vertalingen geven, maar wat een oplichterij was er aan de gang.![]()
![]()
Wat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
Soliman trekt zijn woorden terug op Staatstv... Wat op ABC gezegd werd, klopte niet. Egypte kan wel een democratie worden.![]()
![]()
Dat was idd een zware belediging "Egyptische volk is niet klaar voor democratie" Wtf?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
Soliman trekt zijn woorden terug op Staatstv... Wat op ABC gezegd werd, klopte niet. Egypte kan wel een democratie worden.![]()
![]()
Wat een wezel!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
![]()
Dan moet iedereen binnen zijnquote:
Niet in Caïro denk ik, maar idd daar zeg je wat, zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef wdn het volgende:
Zouden er nog Egyptenaren zijn die altijd alleen maar de staats TV kijken en nu denken "wtf gebeurd hier?"
De neuk???quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
![]()
Ja, want er is nu ook heel veel nieuws om te melden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef Ryan3 het volgende:
Je betaalt 16,90¤ per maand en je krijgt nada nieuws, knap...
Hè, gaan ze met de botte bijl erin?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat was idd een zware belediging "Egyptische volk is niet klaar voor democratie" Wtf?
Ongelofelijk dat hadden we nooit verwachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef rakotto het volgende:
![]()
Ah okequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:30 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Dan moet iedereen binnen zijnMaar goed, het is meer voor de sier, want niemand houdt zich eraan.
Yup zei hij gister of eergisteren al. Vandaag zei hij ergens dat democratie mogelijk wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef rakotto het volgende:
![]()
Waar zijn die te zien?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:29 schreef Toad het volgende:
Staats tv zit wel quotes uit te zenden van de vp nu.
En een historisch stukje beeldvorming over onze Arabische medemensch. Mooi!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:28 schreef TheFamousMan het volgende:
We zijn hier getuige van een stukje historie, lieve mede-FOK!-ers!
Matigquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En een historisch stukje beeldvorming over onze Arabische medemensch. Mooi!
Ingrid: Hee kijk, Henk. Moslims!
Henk: Wat doen ze nu?
Ingrid: Ze slaan elkaar de hersens niet in!![]()
Henk: Maar het zijn goddomme toch Arabieren? Wat is dit nou voor kutrevolutie!? Hebben ze daar geen bier ofzo?
Dat het toch echt tijd is om naar Tahrir te gaan, geloof ik.quote:
Vooral omtrent corruptiequote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar al die charges eigenlijk
Mag ik draaienquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Oorlogsheld het volgende:
ik hoop dat moebarak opstijgt in het midden van het plein op een groot podium
dan treed hij af, en daarna breekt er een onwijs dance feest uit
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Henk: Maar het zijn goddomme toch Arabieren? Wat is dit nou voor kutrevolutie!? Hebben ze daar geen bier ofzo?
Die klootzakken van de neckermann toch!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Zoek Moebiquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef RobertVH het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien zaten ze er gewoon een uurtje naast met de speech...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfs de leider van de NDP wil dat Moeba weggaat.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemiquote:
En de thugs kwamen bloemen brengen naar de demonstranten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egypt State TV: Omar Suleiman "My statements to ABC News were wrongly interpreted. I respect democracy & the rights of the #Jan25 youth"
Heb je het ook doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef truepositive het volgende:
Al jazeera is zoveel beter dan NOS btw, bijna treurig.
Voornaam zegt me niks, maar achternaam klopt iig, heb het in het bericht gezet van top NDP stapt op. Zal even kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hossim Badrawi dacht ik
Als dit een democratie wordt dan vraag ik me ook af wat de impact zal zijn op de PVV..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Maar toen begonnen die demonstranten met stenen te gooien want ze houden niet van bloemen. De eikelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de thugs kwamen bloemen brengen naar de demonstranten...
Wrom geen AJE?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ned 2 maar weer vervangen door CNN
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Fekiquote:
Hoe weet je dat?quote:
Nee hoor! Ik zei meteen al: "Het regime is nog niet klaar voor democratie."quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egypt State TV: Omar Suleiman "My statements to ABC News were wrongly interpreted. I respect democracy & the rights of the #Jan25 youth"
quote:Ik verwacht eigen Aart Staartjes nu op tv. 'Hij komt, hij komt...maar wat het duurt het lang...WACHT IK ZIE HEM...oh nee toch niet'.
Wilders zal Egypte nooit meer noemen. Komt hem niet goed uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als dit een democratie wordt dan vraag ik me ook af wat de impact zal zijn op de PVV..
Niet. Badrawi.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Feki
Als vervanger van Gamal Mubarak is Hossam Badrawi aangesteld. Het parlementslid geldt als een kopstuk van de gematigde vleugel binnen de NDP.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Feki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |