Ga dan, nu kun je nogquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef schommelstoel het volgende:
moet eigenlijk al 10 min naar de wc!
Ik hoop het, maar ik ben bang dat ze dan even boze leuzen roepen en de scheids (leger) dan de wedstrijd probeert te staken, maar de voetballers doorgaan, maar een beetje achterin de bal rondtikken. (Cameron tegen House: I hate those sports metaphors.)quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:19 schreef druide het volgende:
[..]
Paleis bestormen, wegen blokkeren, staken, staatsmedia innemen, enzovoorts.
Vijf van precies dezelfde maatpakken zijn genoeg hoor!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zou Mubarak z'n koffer niet dicht krijgen?
Ik bedoel officieel.quote:
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ie niet weggaat
Ik ben geen vrouw, kan het nog wel even ophoudenquote:
Geluid van de TV heel hard, alle deuren open laten en afknijpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef schommelstoel het volgende:
moet eigenlijk al 10 min naar de wc!
"Hoshni. Normaal dictator. Nu even niet.quote:
Mannetjesputter hè, hij heeft gevochten in de voor Egypte desastreus afgelopen zesdaagse oorlog... daar liggen zij lauweren zelfs...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef yavanna het volgende:
Dima_Khatib Dima Khatib
Mubarak is too proud to step down.. to say it himself.. NO WAY.. honestly I would be surprised if he did #jan25 #egypt
Nou ja, dan is ie niet langer president en houdt ie dus woord he?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
"I hereby declare myself King of Egypt"
Zou toch lachen zijn.
je zal er toch tussen staan, wat een mensen hequote:
Is Pharao niet wat toepasselijker?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ie niet langer president en houdt ie dus woord he?
MU BA RAK! yasni yasni!quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef DeZoektocht het volgende:
I R BACK! let the speeches begin!
lol zo kan je het ook zien, er zal iig een doodse stilte vallen in Tahrirquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Nou ja, dan is ie niet langer president en houdt ie dus woord he?
IT'S DIE HARDDDDDDquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef yavanna het volgende:
bencnn benwedeman
Why is the Mubarak speech late? Well, one of the satellite channels here is running Die Hard 4... #Egypt #Jan25 #Tahrir
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |