En de thugs kwamen bloemen brengen naar de demonstranten...quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egypt State TV: Omar Suleiman "My statements to ABC News were wrongly interpreted. I respect democracy & the rights of the #Jan25 youth"
Heb je het ook doorquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef truepositive het volgende:
Al jazeera is zoveel beter dan NOS btw, bijna treurig.
Voornaam zegt me niks, maar achternaam klopt iig, heb het in het bericht gezet van top NDP stapt op. Zal even kijken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Hossim Badrawi dacht ik
Als dit een democratie wordt dan vraag ik me ook af wat de impact zal zijn op de PVV..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En een historisch stukje beeldvorming over onze Arabische medemensch. Mooi!
Ingrid: Hee kijk, Henk. Moslims!
Henk: Wat doen ze nu?
Ingrid: Ze slaan elkaar de hersens niet in!![]()
Henk: Maar het zijn goddomme toch Arabieren? Wat is dit nou voor kutrevolutie!? Hebben ze daar geen bier ofzo?
Maar toen begonnen die demonstranten met stenen te gooien want ze houden niet van bloemen. De eikelsquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En de thugs kwamen bloemen brengen naar de demonstranten...
Wrom geen AJE?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ned 2 maar weer vervangen door CNN
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Fekiquote:
Hoe weet je dat?quote:
Nee hoor! Ik zei meteen al: "Het regime is nog niet klaar voor democratie."quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:32 schreef yavanna het volgende:
[..]
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Egypt State TV: Omar Suleiman "My statements to ABC News were wrongly interpreted. I respect democracy & the rights of the #Jan25 youth"
quote:Ik verwacht eigen Aart Staartjes nu op tv. 'Hij komt, hij komt...maar wat het duurt het lang...WACHT IK ZIE HEM...oh nee toch niet'.
Wilders zal Egypte nooit meer noemen. Komt hem niet goed uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als dit een democratie wordt dan vraag ik me ook af wat de impact zal zijn op de PVV..
Niet. Badrawi.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Feki
Als vervanger van Gamal Mubarak is Hossam Badrawi aangesteld. Het parlementslid geldt als een kopstuk van de gematigde vleugel binnen de NDP.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Geen idee. Van de NDP daarentegen: Mostafa El Feki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |