Ik weet wel zeker van niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:18 schreef Marrije het volgende:
ik denk dat ze gevraagd is maar zelf nog niet weet of ze dat wel weer wil?
Nee man, ze zijn bang dat ik mijn macht ga misbruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat X factor kijken.
BEN JIJ HELEMAAL NIET GEVRAAGD???![]()
![]()
![]()
Alsof het raar is dat iedereen voor je buigt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee man, ze zijn bang dat ik mijn macht ga misbruiken.
Ik zal ff moonenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Alsof het raar is dat iedereen voor je buigt.![]()
Nou jongens, nu weg hier. Het is geen sc.![]()
Ik zou het zo weer kunnen. Nu buigen, bitches!
Ik ben allejezus mild momenteel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef Marrije het volgende:
ah joh. . .wat kan jou t schelen. . . Ik vind je wat milder als mod
Ghehe allejezus MILFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben allejezus mild momenteel!![]()
Ik neem het mee naar achteren. Oh nee, toch niet. Nee, echt niet. Nooit meer!
Scherp! Maar ik ga nog steeds niet modden. Nu niet, nooit niet. Ik heb een paar zekerheden in dit leven en dat is er één van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat je voor de happy de peppie sfeer was en vooral alles leuk moest zijn, maar de laatste tijd vond ik je wat . . .eh. . .nou minder happy de peppie zeg maar
'ergens' ?quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel.. vanavond om 21:00 is het zover.
Nu sporten en naar de slijter.
Ja, weet ik veel, zoveel topicsquote:
THXquote:
Logische vergissing, het is een actief topic in RLS>quote:
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Logische vergissing, het is een actief topic in RLS>
alleen voor grote RLS's wordt er een sub opgericht, de rest wordt wel onder gebracht bij RLS. . .als dat toevallig voorbij komt. Volgens mij staat dat in deel I.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Dagonet het volgende:
Goed, ik stelde deze vraag aan de FA's in FB maar blijkbaar mag dat niet van Danny.
Wat is de toegevoegde waarde van RLS als er voor nieuwe RLS'en een eigen forum wordt opgericht?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Dagonet het volgende:
Goed, ik stelde deze vraag aan de FA's in FB maar blijkbaar mag dat niet van Danny.
Wat is de toegevoegde waarde van RLS als er voor nieuwe RLS'en een eigen forum wordt opgericht?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef -Strawberry- het volgende:
Waarom moet RLS blijven als het enkel gevuld wordt met SC en kleine real life dingetjes?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Danny het volgende:
[..]
De grote denkfout die hier gemaakt wordt is dat FOK! alleen voor de vaste kliek is. Dat is niet zo. Er komen dagelijks ongeveer honderd users bij en als die tussen 300 SST topics moeten gaan zoeken naar een topic over iets anders gaan ze dat nooit vinden.
Als ze op de index komen en zoeken naar Secret Story gaan ze dat ook niet bijzonder snel vinden.
De topics over andere zaken waarover vóór SST werd gediscussiëerd blijven in RLS en behouden zo dezelfde aandacht van de mensen die die topics tussen al het SST-geweld ook daadwerkelijk kunnen vinden.
In het nieuwe forum hoeven de SST topics geen 'secret story' meer in de titel te hebben, wat een stuk duidelijker werkt.
Naast die voordelen voor zowel crew als user heeft het ook andere voordelen. Zo kunnen eenvoudiger bijpassende headers worden ingevoerd bij de deelnemers (heb er net 15 zitten maken), kan er qua zoekmachines beter gewerkt worden (ja, we willen gevonden worden) etc. etc.
Het nadeel; het staat niet in RLS maar in SST. Vanuit historisch oogpunt gezien is het sowieso het meest logisch en voor de hand liggend dat er een apart forum voor komt. Als RTL straks ook nog met een RLS komt die groot wordt, hoe wil je dan binnen RLS de juiste topics vinden? Met een subforum? Dat werkt leuk voor grote RLS'sen (afgezien van de nadelen voor nieuwe users), maar wil je elk klein rls'je een eigen subforum geven? Want die vind je anders alleen terug in het hoofdforum, waar dus alle SST (en evt rtl4-rls) topics ook tussen hangen.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat ik in Amsterdam ben
Ow kut dit is niet de sc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |