Ik geloof er niet meer zo in, teveel FEBO enzo...quote:
Jammer! Succes of sterkte met de andere dingen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik geloof er niet meer zo in, teveel FEBO enzo...![]()
Bovendien heb ik er ook gewoon ECHT helemaal geen zin in,
ik weet eigenlijk ook niet precies waarom niet, andere dingen aan mijn
hoofd ook...
Zondagavond, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:09 schreef CarOnline het volgende:
Ik heb er voor de verandering wél een keer zin in
Wanneer begint de hele handel eigenlijk?
Ga jij weer MODderen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Na etenstijd, schat ik zo. Iets na 20.00 uur.
Hoe kom jij aan die info? Ga je weer modden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Na etenstijd, schat ik zo. Iets na 20.00 uur.
Geen idee....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik denk dat ze gevraagd is maar zelf nog niet weet of ze dat wel weer wil?
Ik weet wel zeker van niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:18 schreef Marrije het volgende:
ik denk dat ze gevraagd is maar zelf nog niet weet of ze dat wel weer wil?
Nee man, ze zijn bang dat ik mijn macht ga misbruiken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze gaat X factor kijken.
BEN JIJ HELEMAAL NIET GEVRAAGD???![]()
![]()
![]()
Alsof het raar is dat iedereen voor je buigt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee man, ze zijn bang dat ik mijn macht ga misbruiken.
Ik zal ff moonenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Alsof het raar is dat iedereen voor je buigt.![]()
Nou jongens, nu weg hier. Het is geen sc.![]()
Ik zou het zo weer kunnen. Nu buigen, bitches!
Ik ben allejezus mild momenteel!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:27 schreef Marrije het volgende:
ah joh. . .wat kan jou t schelen. . . Ik vind je wat milder als mod
Ghehe allejezus MILFquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben allejezus mild momenteel!![]()
Ik neem het mee naar achteren. Oh nee, toch niet. Nee, echt niet. Nooit meer!
Scherp! Maar ik ga nog steeds niet modden. Nu niet, nooit niet. Ik heb een paar zekerheden in dit leven en dat is er één van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:35 schreef Marrije het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat je voor de happy de peppie sfeer was en vooral alles leuk moest zijn, maar de laatste tijd vond ik je wat . . .eh. . .nou minder happy de peppie zeg maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |