Hou dat vast! Pitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij met deze beslissing en kijk uit naar het keck met SST theme versierde forum
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch dagelijks bij zo ongeveer iedereen?
Ondanks dat ik ook niet zo heel geheimzinnig doe over wie ik ben, waar ik woon en wat ik doe (vrij open dus en met wat meer moeite ook wel traceerbaar), heb je daar wel een puntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.
Maar als je even je naw gegevens geeft wil ik wel kijken of 't jou bevalt?
Dit is zeker de kift omdat je nooit een opgave bij Tekenen met Tonja kan radenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want dit forum blijft voor dingen zoals Opaatje (rochel, fluim) en al die andere webcam-mongolen die hier fans hebben zitten.
Opaatje zit je wel hoog hè..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want dit forum blijft voor dingen zoals Opaatje (rochel, fluim) en al die andere webcam-mongolen die hier fans hebben zitten.
Liever dát, dan mijn naam en adres op het forum. Maar ieder zo z'n ding.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen dreigement hoor, maar ik ben altijd benieuwd hoe mensen het zelf zouden vinden als ze woorden en daden worden toebedeeld die niet kloppen, waarbij jij dan nog het geluk hebt dat je een relatief anoniem persoon bent waar mijn nick direct aan m'n naam, adres etc terug is te koppelen.
als dat het probleem is dan ben ik de beroerdste niet hoor en pas ik zo mijn post aan, heb het al geprobeerd maar kan er niet meer in omdat het topic is gesloten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.
och, mocht ik ooit nog een werkgever nodig hebben en ze googlen mijn naam dan kan ik 't wel vergeten, courtesy of users. Da's nog eens een aardig gebaarquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:43 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ook niet zo heel geheimzinnig doe over wie ik ben, waar ik woon en wat ik doe (vrij open dus en met wat meer moeite ook wel traceerbaar), heb je daar wel een punt![]()
Daar staat dan tegenover dat ik weer net iets meer afhankelijk ben van bijvoorbeeld een werkgever dan jij.
Bij mij is het beiden. FOK! is een bedrijf en derhalve zijn mijn privégegevens vrij eenvoudig terug te vinden en te koppelen. Zoek op +danny +fok in google en klaar ben je. Dat heeft niets met vrijwillige keuze te maken natuurlijk. Ik kan je dus van alles toebedelen en vanalles in de mond leggen, maar dat zal vrij lastig aan jouw echte naam te koppelen zijn en da's lekker makkelijk lullen vanuit jouw positie natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:19 schreef Marrije het volgende:
Liever dát, dan mijn naam en adres op het forum. Maar ieder zo z'n ding.
Dat is wel het grootste probleem. Post aanpassen is zinloos tenzij je dat binnen een minuut doet ofzo, anders heeft google 't al gevonden. Daarnaast lijkt het me sowieso niet nodig me min of meer zwart te maken alleen maar om een beetje stoer over te komen in een topic, maar hej, ieder z'n ding.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:21 schreef Marrije het volgende:
als dat het probleem is dan ben ik de beroerdste niet hoor en pas ik zo mijn post aan, heb het al geprobeerd maar kan er niet meer in omdat het topic is gesloten.
Dat is dan ook een bewuste keuzequote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:29 schreef Danny het volgende:
Bij mij is het beiden. FOK! is een bedrijf en derhalve zijn mijn privégegevens vrij eenvoudig terug te vinden en te koppelen. Zoek op +danny +fok in google en klaar ben je. Dat heeft niets met vrijwillige keuze te maken natuurlijk. Ik kan je dus van alles toebedelen en vanalles in de mond leggen, maar dat zal vrij lastig aan jouw echte naam te koppelen zijn en da's lekker makkelijk lullen vanuit jouw positie natuurlijk.
Beetje stoer over te komenquote:[..]
Dat is wel het grootste probleem. Post aanpassen is zinloos tenzij je dat binnen een minuut doet ofzo, anders heeft google 't al gevonden. Daarnaast lijkt het me sowieso niet nodig me min of meer zwart te maken alleen maar om een beetje stoer over te komen in een topic, maar hej, ieder z'n ding.
uiteindelijk heb ik het voor het zeggen inderdaad, maar dat betekent niet dat ik altijd gebruik maak van dat recht. Sterker; ik bemoei me maar zelden met de gang van zaken, simpelweg omdat ik daar de tijd helemaal niet voor heb en de mensen die er zitten er voldoende kijk op hebben (anders zaten ze er niet).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is dan ook een bewuste keuze
[..]
Beetje stoer over te komenGrappig! Maar ik had niet de intentie je zwart te maken, meer als een weergave van hoe ik het zag. Ik heb altijd gelezen Fok! is geen democratie, voor democratie moet je niet op Fok! zijn. Maar blijkbaar is dat niet (meer?) zo. Of alleen nog voor de users?
Ik denk dat je het grotendeels ook aan je eigen houding te danken hebt. Gelukkig is die de laatste 2-3 jaar ontzettend verbeterd.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:29 schreef Danny het volgende:
[..]
och, mocht ik ooit nog een werkgever nodig hebben en ze googlen mijn naam dan kan ik 't wel vergeten, courtesy of users. Da's nog eens een aardig gebaar
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:08 schreef Danny het volgende:
zullen we deze discussie staken, hij is nogal offtopic. En anders pm je maar even.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Lijkt me prettig en overzichtelijker dat er een Secret Story subforum komt.
Bedankt Pietje, Gert en Danny .
Ik heb er hartstikke zin in.
waarschijnlijk vanavond maanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Maanvis het volgende:
Waar blijft dat verdomde forum nou!
[ afbeelding ]
Ocherm, je zit al met 13 topics onder je kop te wachten natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:37 schreef Maanvis het volgende:
Waar blijft dat verdomde forum nou!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ocherm, je zit al met 13 topics onder je kop te wachten natuurlijk
Welkom terug Fluitertje !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 01:29 schreef tuinfluiter het volgende:
Lijkt me prettig en overzichtelijker dat er een Secret Story subforum komt.
Bedankt Pietje, Gert en Danny .
Ik heb er hartstikke zin in.
Waarom eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga het zelf niet volgen maar ik hoop dat het een succes wordt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |