En daar is Sly dan weer blij mee..quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Niet iedereen is een kloon natuurlijk. En ook niet iedereen is zo slim als jij, of zo handig als jij. Als ik naar een forum ga omdat ik weet dat daar ergens over secret story wordt gepraat ga ik op zoek naar "secret story", niet naar "real life soaps & streams". Jij blijkbaar wel, maar je kunt niet de hele wereld op jezelf afspiegelen. Mensen die het niet snel vinden klikken gewoon door en gaan naar een pisforumpje waar WEL duidelijk een forum 'secret story' staat.
dat klinkt nog best als een aardig verzoekquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik heb de voor en nadelen opgesomd, maar de beslissing duidelijk bij de mods gelaten. Ik zou het sterk op prijs stellen als je je duimzuigerij voor je houdt,
maar dit dreigement erna is wat minderquote:anders moet ik over jou ook maar eens een en ander gaan speculeren en plein publique.
Wat valt er over jou te speculeren dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat klinkt nog best als een aardig verzoek
[..]
maar dit dreigement erna is wat minder
het ging me nog niet eens om de inhoud, maar om de vormquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat valt er over jou te speculeren dan?
* Pearlbitch wordt nu nieuwsgierig
Ik ben meer van de inhoudquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
het ging me nog niet eens om de inhoud, maar om de vorm
Ja, met de vorm heb jij geloof ik weer net iets minder?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, met de vorm heb jij geloof ik weer net iets minder?Nee hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoorNiets aan toe te voegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
![]()
Geen dreigement hoor, maar ik ben altijd benieuwd hoe mensen het zelf zouden vinden als ze woorden en daden worden toebedeeld die niet kloppen, waarbij jij dan nog het geluk hebt dat je een relatief anoniem persoon bent waar mijn nick direct aan m'n naam, adres etc terug is te koppelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:46 schreef Marrije het volgende:
maar dit dreigement erna is wat minder
Dat gebeurt toch dagelijks bij zo ongeveer iedereen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen dreigement hoor, maar ik ben altijd benieuwd hoe mensen het zelf zouden vinden als ze woorden en daden worden toebedeeld die niet kloppen, waarbij jij dan nog het geluk hebt dat je een relatief anoniem persoon bent waar mijn nick direct aan m'n naam, adres etc terug is te koppelen.
Nee, want dit forum blijft voor dingen zoals Opaatje (rochel, fluim) en al die andere webcam-mongolen die hier fans hebben zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
On topic: Goed idee dat aparte subforum. Nog beter is het om dit subforum dan voorlopig maar dicht te mikken, dat trekt het vastgeroeste kliekje hier (no offence, behoor er zelf ook toe) misschien wat uit elkaar. Wat vers bloed kan geen kwaad. Een nieuw subforum, een nieuwe COS en een nieuwe SC voor iedereen
Dat fossiel, die opa, daar kijkt toch geen hond naar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want dit forum blijft voor dingen zoals Opaatje (rochel, fluim) en al die andere webcam-mongolen die hier fans hebben zitten.
Als dat zo is dan is noem ik hem voor één keer geniaalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is gewoon allemaal een vuige manier van Gert om de hele zooi van elkaar te scheiden.
Wat zeg ik nou net?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat fossiel, die opa, daar kijkt toch geen hond naar?
Ze zijn er.quote:NowLive volk dat gaat zitten klappen voor iemand die tv kijkt
Hou dat vast! Pitten!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben in ieder geval erg blij met deze beslissing en kijk uit naar het keck met SST theme versierde forum
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch dagelijks bij zo ongeveer iedereen?
Ondanks dat ik ook niet zo heel geheimzinnig doe over wie ik ben, waar ik woon en wat ik doe (vrij open dus en met wat meer moeite ook wel traceerbaar), heb je daar wel een puntquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.
Maar als je even je naw gegevens geeft wil ik wel kijken of 't jou bevalt?
Dit is zeker de kift omdat je nooit een opgave bij Tekenen met Tonja kan radenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, want dit forum blijft voor dingen zoals Opaatje (rochel, fluim) en al die andere webcam-mongolen die hier fans hebben zitten.
Opaatje zit je wel hoog hè..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Liever dát, dan mijn naam en adres op het forum. Maar ieder zo z'n ding.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:20 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen dreigement hoor, maar ik ben altijd benieuwd hoe mensen het zelf zouden vinden als ze woorden en daden worden toebedeeld die niet kloppen, waarbij jij dan nog het geluk hebt dat je een relatief anoniem persoon bent waar mijn nick direct aan m'n naam, adres etc terug is te koppelen.
als dat het probleem is dan ben ik de beroerdste niet hoor en pas ik zo mijn post aan, heb het al geprobeerd maar kan er niet meer in omdat het topic is gesloten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:37 schreef Danny het volgende:
[..]
alleen staat 't bij mij in 3 minuten in google gekoppeld aan mijn eigen naam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |