werkt hier nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef Pistolebob het volgende:
vlc stream:
rtsp://213.128.132.107/events/101842.f0a6efc5dd93eb29c02f3dc540d65692/superpass/RealOne-Europe-HH-live-al_jazeera_en-hi.rm?pid=eu_aljazeera&src=nosrc&reason=gratis
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Voor jou wel, tweet hem ff.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Alle overheden gaan in hun broek poepen. Wat in Egypte kan kan overal. De Egyptenaren hebben bewezen dat ze geen overheid nodig hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is juist het punt gek, Amerika heeft daar zo'n dikke vinger in de pap omdat ze in hun broek poepen wanneer de Egyptenaren hun eigen zaken zouden regelen en hun eigen leider zouden kiezen.
Ik hoop dat ze sterk blijven of dat het leger ingrijpt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie dat er gaat gebeuren als suleiman of een andere NDP-er aan de macht komt? Ik weet dat ze zeggen dat ze er geen genoegen mee nemen, maar de protestn zwakten ook al af toen hij zich niet meer verkiesbaar stelde.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Hij zit er al 30 jaar, dan kunnen die paar uurtjes er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef senesta het volgende:
Ik moet zo weg
Hij wacht niet met zijn toespraak tot vannacht denk ik he?
Nu doe je net alsof de EU buitenlandchef niet serieus genomen wordt in het buitenland... Oh wachtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
<tring tring>
"Met moebie"
"Ja, de EU hier"
<tuut, tuut, tuut>
Dan heeft hij hele grote ballenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
Ik denk dat Mubarak Suleiman ontslaat.
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
We kunnen 'm wegstemmenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Drifter__ het volgende:
quote:19.40 uur De toespraak van Obama werd ook live uitgezonden op de Egyptische staatstelevisie. Het is moeilijk daar geen teken van de veranderende verhoudingen in te zien. Toespraken van Obama werden zelden uitgezonden, zeker niet live.
quote:19:24 uur: BBC-verslaggever Fergus Nicoll bericht dat de sfeer op het Tahrirplein geladen is. Als er ook maar iets gebeurt: 'the place will go bananas'.
Stel je voor. Tahrir plein zo van: WTFquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat is ook niet uit te sluiten, misschien niet eens heel onwaarschijnlijk, hoewel het mij in ieder geval zou verrassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |