& daarmee het carpoolen van de PVV fractie een stuk makkelijker makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Lees en lachquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Tuigdorpen, ik heb duidelijk weer iets gemist.
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Weer typisch Wilders ideetje - alle veelplezegers bij elkaar stoppen
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Dat dus. Ook het leger moet je met wantrouwen benaderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef Bartholomaeus het volgende:
3arabawy
Ya shabab, keep up the pressure, we'll break the army ranks. The army generals r among our enemies. Young officers and soldiers r our allies
Nee, die zeggen "Resistance is useless":quote:
aaaa verdomme, je hebt gelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, hun slogan is "Resistance is useless". Ken uw klassiekers
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Eerst nog zien he! stapt het hele regime op of schuift Mubarak,Suleiman naar voren.
jajaja ik ben al op mijn fout gewezenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, die zeggen "Resistance is useless":
Tuigdorpen bestaan al.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Op zich niks mis mee. Maar dat is een andere discussie.
Dan ben je niet de enige. Ik en velen zijn hier vol van. En wat was ik verbaasd en boos toen we op vorige week woensdag een groep pro-Mubarak mensen het plein zagen opstormen. Hoe het van een vreedzaam protest in een gewelddadig protest werd gebracht. En toen ze de politie ID's van die mensen lieten zien. Ik voelde me er gewoon echt vervelend door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef BrandX het volgende:
ik ben er zo vol van hoe fantastisch dit allemaal is! ZIe dat plein dan! Al een compleet volksfeest, en dat terwijl het allemaal nog echt moet gebeuren
Dat denk ik ook. En blijft de demonstratie gewoon doorgaan totdat het hele regime is opgestapt!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat laatste daar worden ze echt niet blij van.
Voor hun is sillyman een moeboe kloontje.
Verleidelijk om op in te gaan. Maar is te off topic, genoeg wilders in de wereld wat mij betreft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:50 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Tuigdorpen bestaan al.
Dat heten gevangenissen.
jammer dan, maar dan gaan ze gewoon door.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef yavanna het volgende:
Als dit waar is is het eigenlijk non nieuws, niets veranderd dan.
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Al Arabiya reporter in Cairo: It is likely that Mubarak will not step down as President but will hand over all his authority to VP Suleiman
The fuck..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders: Ban veelplegers naar 'tuigdorpen'
Lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:51 schreef schommelstoel het volgende:
Als het vanavond toch goed gaat verlopen, Mubarak weg en zijn volgelingen.
Trek ik een fles wijn open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |