quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ze blijven goed, die ogen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef Pheno het volgende:
@Trev: Ga jij dit soort kaarten versturen met Valentijn?
[ afbeelding ]
Whehehehequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kiektan hoe schattigeen pocketfotoboekje met wat mooie bordjes
bij gebrek aan puppies, lieve kinderen, blond vrouwmensch of anderszins aanbiddelijkheden
![]()
[ afbeelding ]
Dat ziet er tof uitquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
bij gebrek aan puppies, lieve kinderen, blond vrouwmensch of anderszins aanbiddelijkheden
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ben zelf nooit op het station van Domodossola geweest maar al tig keer wel in de buurtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
knap als je op die foto iets anders dan Bichigiu of Domodossola kan herkennen
Het is 1 van de weinige bordjes die ik uit Italië heb. In Italië is het overigens streng verboden om te fotograferen op stations.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben zelf nooit op het station van Domodossola geweest maar al tig keer wel in de buurt
Oke, hoezo dat dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 1 van de weinige bordjes die ik uit Italië heb. In Italië is het overigens streng verboden om te fotograferen op stations..
Nuutquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
HordeMaar die server van jou is stom
Haiquote:
EEK you scare mequote:
Stop doing thatquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:16 schreef Pheno het volgende:
Verdomme, ze blijven goed, die ogen
[ afbeelding ]
Coolquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Succesquote:
Hoezo dat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is 1 van de weinige bordjes die ik uit Italië heb. In Italië is het overigens streng verboden om te fotograferen op stations..
Hey Marijkequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nuut
[..]
Hai![]()
[..]
EEK you scare me
[..]
Stop doing that
[..]
Cool![]()
[..]
Succes
Zo ik heb een monster afwas weggewerktEten ingevroren, opgeruimd en zo nog even naar de overbuurvrouw wat eten ophalen (ze had veel eten gekregen en krijgt het niet op en haar vriezer zit vol
Lang leve de vriezer
) en even wat eten brengen
Succesquote:
Hai Trevquote:
Bis Later Phenoquote:
Het zal dan wel zo zijn maar ben jij dan ook met de Centovalli lijn geweest?quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veelMaar het is schijnbaar zo
Misschien wel, misschien nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Hai TrevWat lees ik nou, ga je me een valentijnskaart sturen?
![]()
quote:
Hoiquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
![]()
Hij is wat uitgebreid geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stuur er wel eentje op 15 februariquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is wat uitgebreid geloof ik.
Wie verveelt zich hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
It wasn't mequote:
Muck is er niet dus breng er nu meer tijd door dan ooit te voren!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ingebroken, omdat je er meestal uit gezet wordt
Nah dat is helemaal niet romischquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stuur er wel eentje op 15 februari.
waarnemen nu het kanquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is er niet dus breng er nu meer tijd door dan ooit te voren!
Neuh Neuhquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck is er niet dus breng er nu meer tijd door dan ooit te voren!
Preciesquote:
Maar wel origineel... op 14 februari verwacht ze hem, nu is de verrassing alleen maar groter als hij aankomtquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nah dat is helemaal niet romisch
isn't mequote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wel origineel... op 14 februari verwacht ze hem, nu is de verrassing alleen maar groter als hij aankomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |