En daarna weer 364 dagen nietquote:
Volgend jaar zelf 365quote:
quote:
Buikpijn en moej, moedertje gaat morgen naar huisarts bellen voor de bloedtestresultaten. Vorige week laten prikken, volgens haar moeten ze al binnen zijn.quote:
hè bahquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Buikpijn en moej, moedertje gaat morgen naar huisarts bellen voor de bloedtestresultaten. Vorige week laten prikken, volgens haar moeten ze al binnen zijn.
Hoe ist met jou?
Ben moe maar voor de rest goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Buikpijn en moej, moedertje gaat morgen naar huisarts bellen voor de bloedtestresultaten. Vorige week laten prikken, volgens haar moeten ze al binnen zijn.
Hoe ist met jou?
precies, je moet er gewoon iedere dag iets van makenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Elke dag kan valentijn zijn als je dat zelf wil
Jep, de huisarts denkt aan een aandoening aan mijn schilklierquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah
hebben ze een vermoeden? [pfeiffer oid?]
Ik laat het morgen zeker wetenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben moe maar voor de rest goed.
Hopen dat het niks ergs is en makkelijk te verhelpen
Ow dat is minderquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep, de huisarts denkt aan een aandoening aan mijn schilklier
Nou en, ik krijg dan toch hooguit een rekening of een belastingaanslag in de bus.quote:
Daarom dus en zo hou je het ook leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies, je moet er gewoon iedere dag iets van maken
Dat is klotequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Is goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik laat het morgen zeker weten
Je weet nooit...quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou en, ik krijg dan toch hooguit een rekening of een belastingaanslag in de bus.
oww, da's zwaar klote, ik zal voor je duimen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
You'll never know!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou en, ik krijg dan toch hooguit een rekening of een belastingaanslag in de bus.
Misschien stuurt Trev jou ook wel een kaartquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je dat ook weleens? Dat je ontzettend goed bent in iets wat je ontzettend KUT vindt om te moeten doen?
The story of my lifequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je dat ook weleens? Dat je ontzettend goed bent in iets wat je ontzettend KUT vindt om te moeten doen?
Vertel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |