Heel herkenbaar.... Vooral wanneer het hoekjes zijn die eruit moeten. En dan in spiegelbeeld doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 09:38 schreef iamredleader het volgende:
Vast herkenbaar: gipsplaten snijden. Gisteren bij broerlief aan de slag geweest. En natuurlijk precies verkeerdom aftekenengelukkig genoeg gipsplaten in huis om verder te kunnen gaan
Of een trapeze die iets "ingekort" moet worden. Damnquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:39 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar.... Vooral wanneer het hoekjes zijn die eruit moeten. En dan in spiegelbeeld doen
Dat is geen 'klusser' die faalt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:58 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)ampaign=nunl_twitter
Verkeerde topicquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 23:33 schreef diamantboor het volgende:
Er zit helaas wel een kern van waarheid in.
Bij modulaire CV ketels als je te thermostaat hoog zet gaat de CV ketel op vol vermogen blazen!
Als je hem een paar graden hoger wil duurt het soms zo lang.
Maar ga je moeder maar eens uitleggen dat met een standaard thermostaat/ketel het geen reet uitmaakt. Dat ze hem veel hoger zet. Gek kan ik ervan worden!
Bij storing mogen er niet meer dan 32 melders uitvallen volgens de nen2535... dus de installatie deugd toch al niet...quote:Op woensdag 19 september 2012 21:56 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb thuis niet veel blunders, op m'n werk echter genoeg:
Groot gebouw met een brandmeldinstallatie. Er was een installateur een kabeltje aan het trekken boven het systeemplafond. De beste 'monteur' knipt met z'n tang een buis door met de gedachte dat dit een loze buis zou zijn.
Alleen jammer dat er een rood kabeltje door het buisje liep. Had meneer met één knip gelijk 40 brandmelders uitgeschakeld.Kabeltje gemaakt met een kroonsteentje en weer klaar. Alleen jammer dat ze nu een nieuwe kabel van 100 meter naar de vijfde etage moeten trekken.
![]()
![]()
Bijna een gevalletje geen dubbele beglazing of enkele beglazing maar geen enkele beglazingquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen week heb ik tijdens het klussen een kleine blunder begaan.. tijdens het schuren van .. jawel ... een paneeldeur![]()
De deur had ik stevig gepositioneerd in de woonkamer op twee metalen schragen, ik pak vervolgens de bandschuurmachine en zet deze op de deur.. doe de stekker in het stopcontact van het verlengsnoer.. en kom er achter dat ik geen stroom op dat verlengsnoer heb staan..
Ik loop vervolgens naar het andere eind van de kamer om het verlengsnoer in het stopcontact te doen..
En toen bleek dat de bandschuurmachine nog aan stond of dat ik hem per ongeluk aangezet had![]()
De bandschuurmachine racet vooruit over de deur en komt nog net naast het raam terecht en lanceerde zich dus net niet door het glas naar buiten![]()
Het was idd. centimeters werkquote:Op zondag 28 oktober 2012 11:02 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Bijna een gevalletje geen dubbele beglazing of enkele beglazing maar geen enkele beglazing
Whehequote:Op zondag 28 oktober 2012 10:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Afgelopen week heb ik tijdens het klussen een kleine blunder begaan.. tijdens het schuren van .. jawel ... een paneeldeur![]()
De deur had ik stevig gepositioneerd in de woonkamer op twee metalen schragen, ik pak vervolgens de bandschuurmachine en zet deze op de deur.. doe de stekker in het stopcontact van het verlengsnoer.. en kom er achter dat ik geen stroom op dat verlengsnoer heb staan..
Ik loop vervolgens naar het andere eind van de kamer om het verlengsnoer in het stopcontact te doen..
En toen bleek dat de bandschuurmachine nog aan stond of dat ik hem per ongeluk aangezet had![]()
De bandschuurmachine racet vooruit over de deur en komt nog net naast het raam terecht en lanceerde zich dus net niet door het glas naar buiten![]()
Ehm ja nu wel. Maar het was een reactie op een ander post. (Wist toen nog niet hoe ik een qoute moest doen)quote:
Gelukkig hadden ze de installatie een paar maanden geleden ook al afgetapt bij een badkamerverbouwing, er zat dus redelijk vers water in, die mazzel had ik dan weer wel...quote:Op zondag 2 december 2012 11:44 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en smerig water in oewe bakkes....
Was het maar zand... een betonnen vloer zonder afdekvloer, lekker voor je knieën in een kruipruimte...quote:Op zondag 2 december 2012 13:07 schreef cvboer het volgende:
Voortaan maar gewoon laten lopen dan, zakt wel weg in het zand.
Das pijnlijk. blij dat ik nooit meer onder de vloer hoef.quote:Op zondag 2 december 2012 13:53 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Was het maar zand... een betonnen vloer zonder afdekvloer, lekker voor je knieën in een kruipruimte...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |