Ik zal voor je duimen meisquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
helluh
moeeeeduimen dat ik niet hoef te werken vannacht
Dankuquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de maand... toch?
hier welquote:
Het is een zwaar levenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn god, je moet het maar vol kunnen houden
[..]
quote:
Dan scheren ze te vaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent dan ook nog jong
Maar bij gewone mannen stel ik dagelijks op prijs, weet je hoe ruw stoppels kunnen zijn
2x max.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de week... toch?
De rest van de tijd: stoppels FTW.
Jaaaa, zekersteweten.quote:
quote:
Ik ben ook bang dat ik daar aan moetquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar bij gewone mannen stel ik dagelijks op prijs, weet je hoe ruw stoppels kunnen zijn
Willen ze zo graag van je af?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer onderweg naar huis. Woensdag pas weer op kantoor.
Ik houd niet zo van mannen met baardenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan scheren ze te vaak![]()
Mijn baard is lekker zacht
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, zekersteweten.
[ afbeelding ]
En dat is erg omdat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer onderweg naar huis. Woensdag pas weer op kantoor.
Dat ben jij nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, zekersteweten.
[ afbeelding ]
dagelijks? oh god dus vandaag, en dan zaterdag en zondag want dan is Marijke er. Dan ineens gaat mijn scheerschuim wel hard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoppelbaardquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd niet zo van mannen met baardenDoe mij maar geschoren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dagelijks? oh god dus vandaag, en dan zaterdag en zondag want dan is Marijke er. Dan ineens gaat mijn scheerschuim wel hard.
Alleen als het niet mijn vriendje isquote:
Oh sorry. Correctie: Stoppelbaard met bijhorende Henry ZSquote:
jaa, tuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mannen met baardenDoe mij maar geschoren
[..]Ben jij dat?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh sorry. Correctie: Stoppelbaard met bijhorende Henry ZS![]()
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Alleen als het niet mijn vriendje isik heb wel eens gehad dat mijn hele huid ruw was van zoenen met iemand met stoppels
Maar zachte baarden mogen wel
![]()
Ja nee nou maarquote:
Nee, daar ben ik onverbiddelijk inquote:
Nee, maar twee thuiswerkdagen en een beursdag houden me weg van kantoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook bang dat ik daar aan moet
[..]
Willen ze zo graag van je af?
Ik ook nietquote:
Nee, deze kerel ziet er ook iets ouder uit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou maarHet kon toch zijn dat die baard erop geplakt was voor een toneelstuk ofzo
ik bedoel, hij heeft wel krulletjes
![]()
niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar wij hoeven niet lang te zoenen, dus dan mag je wel stoppels
schmackelijkh.quote:
Eet smakelijkquote:
Oh jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, deze kerel ziet er ook iets ouder uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Niet erg hoor, je hebt me ook nog maar een of twee keer vaag gezien, dus het is begrijpelijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eet smakelijk
[..]
Oh jaSorry
Gelukkigquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
N
[..]
Niet erg hoor, je hebt me ook nog maar een of twee keer vaag gezien, dus het is begrijpelijk
Om te zien wel, niet om mee te zoenenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou wel van een beetje stoppels
Ik ga niet teruglezen, maar ik was daar ook vast nietquote:
een beetje kan geen kwaad... kriebelt zo lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigIk weet wel dat als jij vroeger bij mij op school oid had gezeten dat je toen m'n type was
![]()
[..]
Om te zien wel, niet om mee te zoenen![]()
Maar dat doe je ook met je mond gekkiequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Om te zien wel, niet om mee te zoenen![]()
Dan tref je het met J.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hou wel van een beetje stoppels
dank je!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GelukkigIk weet wel dat als jij vroeger bij mij op school oid had gezeten dat je toen m'n type was
![]()
pampampampamquote:
Nou iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee, deze kerel ziet er ook iets ouder uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |