je werkt in een gesticht?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Nu weet ik het zeker mijn collega is zo gek als een deur. Hij kwam net onze kamer binnen vallen, met een half geschilde banaan waar hij borrelnoten in had gestoken. En hij riep dit is een borrelnotenbanaan halt of ik schiet daarna rende hij de kamer uit en riep haaaaaaaaaaammmmmsteren
omdat ik vanmorgen laat was en nu op het werk zit.quote:
Nee maar je zou haast denken van welquote:
En als hij het 's morgens doet ga je dus met een stoppelmans in bedquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als die van mij het 's avonds doet krijg ik 's ochtends een schuurpapier zoen
snelle baardgroei
Beertjequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Nu weet ik het zeker mijn collega is zo gek als een deur. Hij kwam net onze kamer binnen vallen, met een half geschilde banaan waar hij borrelnoten in had gestoken. En hij riep dit is een borrelnotenbanaan halt of ik schiet daarna rende hij de kamer uit en riep haaaaaaaaaaammmmmsteren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
mijn god, je moet het maar vol kunnen houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:19 schreef Panda72 het volgende:
Ook thuisquote:
congratuliere!quote:
Met die mooie mevrouw van de receptiequote:Op donderdag 10 februari 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
Die ene mooie meneer had weer een afspraak hier op kantoor![]()
Hetzelfde als eerder vandaag.quote:
Scheren doe je een a twee keer in de week... toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
scheren doe je toch 's ochtends??
alhowel .. de baardgroei van Toek...
En dan meestal onder de douchequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de week... toch?
De rest van de tijd: stoppels FTW.
ook datquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat hij niet op zijn werk kan scheren ?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de week... toch?
De rest van de tijd: stoppels FTW.
Fhaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
helluh
moeeeeduimen dat ik niet hoef te werken vannacht
Badschuimpjequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
helluh
Hey Fhaquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
helluh
Forum Opties | |
---|---|