Ik zal voor je duimen meisquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:36 schreef Fha het volgende:
helluh
moeeeeduimen dat ik niet hoef te werken vannacht
Dankuquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de maand... toch?
hier welquote:
Het is een zwaar levenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn god, je moet het maar vol kunnen houden
[..]
quote:
Dan scheren ze te vaakquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij bent dan ook nog jong
Maar bij gewone mannen stel ik dagelijks op prijs, weet je hoe ruw stoppels kunnen zijn
2x max.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Scheren doe je een a twee keer in de week... toch?
De rest van de tijd: stoppels FTW.
Jaaaa, zekersteweten.quote:
quote:
Ik ben ook bang dat ik daar aan moetquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar bij gewone mannen stel ik dagelijks op prijs, weet je hoe ruw stoppels kunnen zijn
Willen ze zo graag van je af?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer onderweg naar huis. Woensdag pas weer op kantoor.
Ik houd niet zo van mannen met baardenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan scheren ze te vaak![]()
Mijn baard is lekker zacht
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, zekersteweten.
[ afbeelding ]
En dat is erg omdat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer onderweg naar huis. Woensdag pas weer op kantoor.
Dat ben jij nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaaa, zekersteweten.
[ afbeelding ]
dagelijks? oh god dus vandaag, en dan zaterdag en zondag want dan is Marijke er. Dan ineens gaat mijn scheerschuim wel hard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoppelbaardquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik houd niet zo van mannen met baardenDoe mij maar geschoren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:43 schreef Toekito het volgende:
[..]
dagelijks? oh god dus vandaag, en dan zaterdag en zondag want dan is Marijke er. Dan ineens gaat mijn scheerschuim wel hard.
Alleen als het niet mijn vriendje isquote:
Oh sorry. Correctie: Stoppelbaard met bijhorende Henry ZSquote:
jaa, tuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van mannen met baardenDoe mij maar geschoren
[..]Ben jij dat?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh sorry. Correctie: Stoppelbaard met bijhorende Henry ZS![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |