Het is een leuke test, geen maanlanding ofzo toch.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef MichielPH het volgende:
Je hebt wel door dat het met 2 broodjes voor jullie gevoel misschien wat zegt, maar dat je er statistisch niets mee kan?
Je mist de smilie in de spoilerquote:Op zondag 13 februari 2011 00:31 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dit is of sarcastisch of ontzettend dom?
Tuurlijk. Hoewel ik wel 20 broden kan kopen, ben ik wel even bezig met die test en moet ik die ook nog eens onder bepaalde condities een aantal keer uitvoeren. Dat gaat wat te intensief worden denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef MichielPH het volgende:
Je hebt wel door dat het met 2 broodjes voor jullie gevoel misschien wat zegt, maar dat je er statistisch niets mee kan?
Die miste ik niet, maar die maakte het niet echt duidelijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist de smilie in de spoiler
Ook als 1 van de 2 sneller rot, toont het nog niets aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:53 schreef truepositive het volgende:
Ik ben benieuwd wat er verder komt. Als dit niks duidelijks oplevert stel ik nogmaals voor om gelijke soorten groenten of fruit te gebruiken (uiteraard in gelijke omstandigheid voorzover dat gaat). Als dit iets aantoont hou ik zowiezo mn mond dicht.
Raak je het brood aan? En zo ja, voel je verschil in hardheid?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze is van eergisteravond voordat ik hem reiki heb gegeven. Nog niet veel aan de hand dus.
[ afbeelding ]
Deze is van vanavond. Je ziet dat het brood doordat het harder wordt krimpt.
[ afbeelding ]
het toont aan dat 1 brood wel eens sneller kan rotten dan een ander, meer niet inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ook als 1 van de 2 sneller rot, toont het nog niets aan.
Je ziet toch dat ze op een apart bord liggen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kon je niet beter de behandelde snee op een apart bord behandelen, zodalijk slaat de energie over..?
Nee, ik raak het brood niet aan. Maar met verplaatsen van het schoteltje merk ik wel of het sneller schuift.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Raak je het brood aan? En zo ja, voel je verschil in hardheid?
Truequote:Ja de 1 zegt je moet er niet op ademen, de ander wil een tomaat.. TS heeft gewoon een leuke proefopstelling en we zien wel wat er uitkomt toch?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
Ja de 1 zegt je moet er niet op ademen, de ander wil een tomaat.. TS heeft gewoon een leuke proefopstelling en we zien wel wat er uitkomt toch?
Dat kan natuurlijk ook door het krimpen komen, misschien vervormt dat het brood.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Splet het volgende:
Heb je wel hetzelfde sneetje brood aan het begin gebruikt? Want het lijkt alsof de twee stukjes niet in elkaar passen.
Ja, dat is zo. Ik zie ook in de eerste foto dat ze wel op elkaar zouden kunnen passenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook door het krimpen komen, misschien vervormt dat het brood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |