Dus het zou kunnen zijn dat als ìk en virus heb opgelopen en ik behandeld word met reiki, dat 'reiki' het virus liever vindt dan mij en ik dus zieker word?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kan beide he? Want schimmel is een levensvorm. Ik denk dat een significante afwijking tussen de beide broodhelften, hetzij beschimmeld of niet, het beste enig resultaat aantoont
Ik vermoed dat het brood wat de behandeling heeft gehad langer vers zal blijven.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ga het volgen! Stel dat het nu zo is dat de behandelde helft nu juist veel sneller bederft dan de onbehandelde helft, dan nog kun je evengoed wel stellen dat die reiki evengoed nog wel iets doet.
Hoelang behandel je het brood dan trouwens? Hou je het stuk brood echt in je handen, of plaats je beide erboven, en hoe groot is de afstand dan?
Het leuke is dat reiki altijd positief werkt, maar in hoeverre er sprake is van tgenstrijdige belangen kan ik niet inschatten natuurlijkquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:18 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dus het zou kunnen zijn dat als ìk en virus heb opgelopen en ik behandeld word met reiki, dat 'reiki' het virus liever vindt dan mij en ik dus zieker word?
Zou het niet leuk zijn om dit zeker te weten als je iemand behandeld?
Ongeveer 10 cm erboven. En ik zet dan het schoteltje op tafel ofzo. Het andere schoteltje blijft in de kast staan.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik ga het volgen! Stel dat het nu zo is dat de behandelde helft nu juist veel sneller bederft dan de onbehandelde helft, dan nog kun je evengoed wel stellen dat die reiki evengoed nog wel iets doet.
Hoelang behandel je het brood dan trouwens? Hou je het stuk brood echt in je handen, of plaats je beide erboven, en hoe groot is de afstand dan?
Geen idee, ik zal eens kijken.quote:
Behandel je het brood elke dag, of blijft het bij die ene keer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongeveer 10 cm erboven. En ik zet dan het schoteltje op tafel ofzo. Het andere schoteltje blijft in de kast staan.
Ik hoop iedere dag?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Behandel je het brood elke dag, of blijft het bij die ene keer?
Elke dag natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop iedere dag?
Even voor mijn plaatje vogeltjesdans, welke reiki meester hang je aan, of welke stroming en in welke graad?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elke dag natuurlijk.
Ik ben reikimaster 3a Usui.
Wellicht dat het geen verschil maakt, maar voor de zekerheid zou ik beide schoteltjes op dezelfde plaats, onder dezelfde omstandigheden (minus de behandeling) bewaren. Zo kunnen er wat confounding factors weg worden gestreept.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongeveer 10 cm erboven. En ik zet dan het schoteltje op tafel ofzo. Het andere schoteltje blijft in de kast staan.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hang een webcam op boven de boterham en zorg zo voor een 24-uurs stream.Ik zie daar een schimmel opkomen, o jeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
Ik kan de test ook wel met bakstenen uitvoeren, maar ik denk dat bakstenen niet zo snel beschimmelen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:21 schreef Class het volgende:
Waarom kies je voor brood? Waarschijnlijk zullen beide helften niet beschimmelen maar gewoon uitdrogen
Rijstquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan de test ook wel met bakstenen uitvoeren, maar ik denk dat bakstenen niet zo snel beschimmelen.
En jij denkt dat ik elke rijstkorrel apart ga behandelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik elke rijstkorrel apart ga behandelen
Dit is of sarcastisch of ontzettend dom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
U mad broquote:Op zaterdag 12 februari 2011 14:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik kan de test ook wel met bakstenen uitvoeren, maar ik denk dat bakstenen niet zo snel beschimmelen.
Het is een leuke test, geen maanlanding ofzo toch.quote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef MichielPH het volgende:
Je hebt wel door dat het met 2 broodjes voor jullie gevoel misschien wat zegt, maar dat je er statistisch niets mee kan?
Je mist de smilie in de spoilerquote:Op zondag 13 februari 2011 00:31 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dit is of sarcastisch of ontzettend dom?
Tuurlijk. Hoewel ik wel 20 broden kan kopen, ben ik wel even bezig met die test en moet ik die ook nog eens onder bepaalde condities een aantal keer uitvoeren. Dat gaat wat te intensief worden denk ikquote:Op zondag 13 februari 2011 16:57 schreef MichielPH het volgende:
Je hebt wel door dat het met 2 broodjes voor jullie gevoel misschien wat zegt, maar dat je er statistisch niets mee kan?
Die miste ik niet, maar die maakte het niet echt duidelijkerquote:Op zondag 13 februari 2011 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mist de smilie in de spoiler
Ook als 1 van de 2 sneller rot, toont het nog niets aan.quote:Op maandag 14 februari 2011 04:53 schreef truepositive het volgende:
Ik ben benieuwd wat er verder komt. Als dit niks duidelijks oplevert stel ik nogmaals voor om gelijke soorten groenten of fruit te gebruiken (uiteraard in gelijke omstandigheid voorzover dat gaat). Als dit iets aantoont hou ik zowiezo mn mond dicht.
Raak je het brood aan? En zo ja, voel je verschil in hardheid?quote:Op maandag 14 februari 2011 01:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
Deze is van eergisteravond voordat ik hem reiki heb gegeven. Nog niet veel aan de hand dus.
[ afbeelding ]
Deze is van vanavond. Je ziet dat het brood doordat het harder wordt krimpt.
[ afbeelding ]
het toont aan dat 1 brood wel eens sneller kan rotten dan een ander, meer niet inderdaadquote:Op maandag 14 februari 2011 13:51 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ook als 1 van de 2 sneller rot, toont het nog niets aan.
Je ziet toch dat ze op een apart bord liggen?quote:Op maandag 14 februari 2011 13:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kon je niet beter de behandelde snee op een apart bord behandelen, zodalijk slaat de energie over..?
Nee, ik raak het brood niet aan. Maar met verplaatsen van het schoteltje merk ik wel of het sneller schuift.quote:Op maandag 14 februari 2011 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Raak je het brood aan? En zo ja, voel je verschil in hardheid?
Truequote:Ja de 1 zegt je moet er niet op ademen, de ander wil een tomaat.. TS heeft gewoon een leuke proefopstelling en we zien wel wat er uitkomt toch?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:08 schreef Bastard het volgende:
Ja de 1 zegt je moet er niet op ademen, de ander wil een tomaat.. TS heeft gewoon een leuke proefopstelling en we zien wel wat er uitkomt toch?
Dat kan natuurlijk ook door het krimpen komen, misschien vervormt dat het brood.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:23 schreef Splet het volgende:
Heb je wel hetzelfde sneetje brood aan het begin gebruikt? Want het lijkt alsof de twee stukjes niet in elkaar passen.
Ja, dat is zo. Ik zie ook in de eerste foto dat ze wel op elkaar zouden kunnen passenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook door het krimpen komen, misschien vervormt dat het brood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |