abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94422962
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Orea het volgende:
Ik deed trouwens eerst tibetaans afknopen, maar kanonne... dat moet je niet doen met mijn voorgevel :') :D _O-
ik doe altijd kruislings om de tetten heen :P werkt prima, ook met cupje D. geeft wel wat, uhm, hoe druk ik het uit, uhm, sangdrax vindt het leuk :D
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_94423081
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef simmu het volgende:

[..]

ik doe altijd kruislings om de tetten heen :P werkt prima, ook met cupje D. geeft wel wat, uhm, hoe druk ik het uit, uhm, sangdrax vindt het leuk :D
oompf is het woord :P :Y)

nieuwe aanbiedingen bij ellevill *O*
ik ben verliefd op deze, de ocean:

Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94423469
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef simmu het volgende:

[..]

Bij een cupje D staat het leuk, denk ik :+ bij cupje G/H wordt het... erg....
pi_94424022
quote:
Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oompf is het woord :P :Y)

nieuwe aanbiedingen bij ellevill *O*
ik ben verliefd op deze, de ocean:

[ afbeelding ]
Ocean is zo mooi! Wel smal, 60 cm
Ik wilde die eerst ook heel graag
pi_94440969
Nou ging ik zowaar weer twijfelen over de ocean |:( Bedankt huup ;)

Ik heb net de knoop doorgehakt en een bondolinoi besteld ^O^ Het is de olive geworden
pi_94574608
Die hebben wij ook Mrien, ik vind hem erg mooi O+

Ik bied een draagdoek te koop aan.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94574973
Goede keus Mrien! Mooie kleur, voor zowel papa als mama! Al gebruikt voornamelijk papa hem hier :P ik heb wat nieuwe trucjes met mijn doeken geleerd, vind Leia nu op mijn rug zelfs fijner zitten in doek, dan met Manduca.. Krijg haar alleen niet op mijn rug in de Manduca, altijd hulp nodig van iemand erbij.. met de doek prop ik haar zelfs naast mijn auto op de parkeerplaats zo hoppa op mijn rug :D
pi_94576226
Wat voor trucjes? Bennietnieuwsgierig O-)
pi_94582325
Hij is binnen! Maar jeetje, wat stug nog zeg!
pi_94586506
Vooral hoe ik de baan bij een ruck weer terug over haar billen krijg, dan lukte me nooit alleen. En ik vind dat fijner zitten dan enkel om haar been heen.

Ja he Mrien? Flink veel mee dragen!!
pi_94593234
Hallo :)

Ik heb erg veel interesse in de dunne zomerdraagdoek Calin Blue maat M (4,6 m = maat 6) van Twinkly en nu vroeg ik mij af of ik daarmee ons 2e kindje daarmee in de winter kan dragen. Ik ben in november uitgerekend en ik wil eigenlijk wel een echte doek. Ik heb nu alleen een uitgelubberde tricot en de Calin Blue lijkt me erg fijn voor de baby :Y En omdat ik de Tricot zo vreselijk warm vond lijkt me juist de dunne wel fijn.

Zijn er ervaringsdeskundigen die mij hulp kunnen bieden?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_94594635
Een calin blue schijn je, omdat hij zo dun is, vrij precies te moeten knopen om drukplekken te voorkomen. Ik zou hem zelf denk ik niet aanraden als beginnersdoek als je het knopen nog niet gewend bent.
Ik vind de dunne doek die ik gehad heb (amazonas) gewoon niet prettig dragen , maar het blijft natuurlijk erg persoonlijk
Een zomerdoek kan natuurlijk ook gewoon in de winter

Tricot is mijn inziens niet te vergelijken met een geweven doek. Ik wil anders zondag wel even een doek (indio) meenemen, kun je voelen/proberen. En de bondolino wil ik ook wel meenemen hoor
pi_94594835
ik heb medley satin, is een hele dunne van 'overhemdstof' zeg maar. dat is ook secuur knopen. maar het is wel doenbaar en ik vond het prima snel wennen. maar eerlijkheid gebied me om te melden dat ik die bij selene niet zo vaak gebruikte omdat het toen winter was en de rekbare fijn was. ik heb er deze zomer met ravi echter heel, heel veel plezier van gehad!

je mag de mijne wel ff lenen om te oefenen met rienk, dan merk je snel genoeg of zo'n dunne doek wat is
pi_94598435
Mrien, zou je dat willen! Dat zou fijn zijn zeg! En een bondolino wil ik sowieso, maar dat vind manlief ook onzin. (Mag die van Twinkly niet kopen :'( omdat ik er 2 heb en ze amper gebruik vind hij het onzin.) Maar de tricot is uitgelubberd en veeeeeeel te lang en mijn ringsling en ik zijn gewoon geen vriendjes. Dat is toch júist een goed excuus om een geweven te kopen? O-)

Simmu, lenen als in mee naar mijn eigen huis? Dat is helemaal tof! Dan stuur ik hem een weekje (ofzo) later wel weer terug :Y
pi_94598614
juh vlindur, mee naar huis ;)

want ravi wil er toch niet meer in. die heeft tegenwoordig graag wat wurmvrijheid en prefereert de mei tai. heeftie van zn zus. ze zitten allebei exact hetzelfde in de de mei tai he! het enige verschil is dat selene niks in der nek wil en ravi juist wel. dus daar hheeft jelief voor gezorgd *O*
pi_94599799
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
juh vlindur, mee naar huis ;)

want ravi wil er toch niet meer in. die heeft tegenwoordig graag wat wurmvrijheid en prefereert de mei tai. heeftie van zn zus. ze zitten allebei exact hetzelfde in de de mei tai he! het enige verschil is dat selene niks in der nek wil en ravi juist wel. dus daar hheeft jelief voor gezorgd *O*
Oh wat lief! O+
Nu heb ik nóg meer zin in zondag :D
pi_94605472
quote:
Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Mrien, zou je dat willen! Dat zou fijn zijn zeg! En een bondolino wil ik sowieso, maar dat vind manlief ook onzin. (Mag die van Twinkly niet kopen :'( omdat ik er 2 heb en ze amper gebruik vind hij het onzin.) Maar de tricot is uitgelubberd en veeeeeeel te lang en mijn ringsling en ik zijn gewoon geen vriendjes. Dat is toch júist een goed excuus om een geweven te kopen? O-)

Simmu, lenen als in mee naar mijn eigen huis? Dat is helemaal tof! Dan stuur ik hem een weekje (ofzo) later wel weer terug :Y
Ik gok dat Jelle toch wel in de doek gaat ;)
pi_94606277
Vlindur, gewoon je ringsling en rekbare doek verkopen, dan heb je geen draagdoeken meer :Y) :P

Mrien, ik kan me helemaal niet meer herinneren dat de Bondolino ooit stug was! Schijnbaar wordt hij dus erg snel zacht en soepel :D
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94609135
Ik heb de paarse bondolino en dat is de zomerversie dus wat dunner maar die is heerlijk soepel O+
pi_94611747
Sowieso is bijna alles minder zweterig en warm dan een tricotslen in mijn beleving :)
pi_94630236
Kun je je ringsling niet verkopen vlindur?
Lotte wilde gisteren wel in de bondolino, ik heb er foto's van gemaakt, volgen later ;)
pi_94634830
KoffieZara is binnen. Wassen, strijken en dan? Voegt dat erop zitten en vingerhaken etc echt iets toe?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94634987
Wassen en dan gewoon veel gebruiken :) daar worden ze zacht van (van veel gebruiken dus). Vingerhaken en erop zitten kan daarbij helpen als je een hele stugge doek hebt
pi_94635313
Oh ik vond m nu eigenlijk al best ok voelen, laat staan na een strijkbeurt (wordt de eerste keer in een jaar ofzo dat het strijkijzer hier uit de kast komt..).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94637872
:D ik gebruik het strijkijzer ook alleen voor m'n doeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')