ik doe altijd kruislings om de tetten heenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Orea het volgende:
Ik deed trouwens eerst tibetaans afknopen, maar kanonne... dat moet je niet doen met mijn voorgevel![]()
![]()
oompf is het woordquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef simmu het volgende:
[..]
ik doe altijd kruislings om de tetten heenwerkt prima, ook met cupje D. geeft wel wat, uhm, hoe druk ik het uit, uhm, sangdrax vindt het leuk
Bij een cupje D staat het leuk, denk ikquote:Op maandag 21 maart 2011 15:54 schreef simmu het volgende:
[..]
ik doe altijd kruislings om de tetten heenwerkt prima, ook met cupje D. geeft wel wat, uhm, hoe druk ik het uit, uhm, sangdrax vindt het leuk
Ocean is zo mooi! Wel smal, 60 cmquote:Op maandag 21 maart 2011 15:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oompf is het woord![]()
nieuwe aanbiedingen bij ellevill
ik ben verliefd op deze, de ocean:
[ afbeelding ]
Oh wat lief!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef simmu het volgende:
juh vlindur, mee naar huis
want ravi wil er toch niet meer in. die heeft tegenwoordig graag wat wurmvrijheid en prefereert de mei tai. heeftie van zn zus. ze zitten allebei exact hetzelfde in de de mei tai he! het enige verschil is dat selene niks in der nek wil en ravi juist wel. dus daar hheeft jelief voor gezorgd
Ik gok dat Jelle toch wel in de doek gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef Vlindur het volgende:
Mrien, zou je dat willen! Dat zou fijn zijn zeg! En een bondolino wil ik sowieso, maar dat vind manlief ook onzin. (Mag die van Twinkly niet kopenomdat ik er 2 heb en ze amper gebruik vind hij het onzin.) Maar de tricot is uitgelubberd en veeeeeeel te lang en mijn ringsling en ik zijn gewoon geen vriendjes. Dat is toch júist een goed excuus om een geweven te kopen?
![]()
Simmu, lenen als in mee naar mijn eigen huis? Dat is helemaal tof! Dan stuur ik hem een weekje (ofzo) later wel weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |