't Gaat om wat er in zit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch een stukje profesioneler dan die kartonnen doosjes van craigix
Oeh, stunts! Vroeger veeeel tijd mee doorgebracht. Ik kan die corkscrew tot op de dag van vandaag nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze zijn druk bezig met Qemu om x86 architectuur spellen te kunnen spelen, ze claimen dat je tot ongeveer pentium 166 kun emuleren
in dit topic : http://boards.openpandora(...)drebirth-cometition/ staan videos van onder meer starcraft, diablo en vele anderen![]()
stelletje helden
Er zitten wel meer fijne toevoegingen in, zoals wifi aan en utizetten vanaf de taskbar, overklokken vanaf de taskbar... en hij lijkt over het algemeen iets 'snappier' te zijn. (dat is wat mij in eerste opzicht opviel)quote:
Onder de flap staat Pandora's box has been openedquote:Op zaterdag 17 maart 2012 10:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt toch een stukje profesioneler dan die kartonnen doosjes van craigix
quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Onder de flap staat Pandora's box has been opened
Ja vooral de standby is super. Kan nu dagen zonder op te laden.... Het is zo'n fijn apparaatquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:26 schreef djkoelkast het volgende:
Nice!
Nieuwe versie van het OS schijnt ook beter te zijn, ik zit nog op b3, even geen tijd gehad voor de OP.
Dat was al sinds b3, b4 heeft een andere kernel waarvoor een aantal apps opnieuw gecompiled moesten worden, daarom heb ik toen gewacht en er nu geen tijd meer voor gehad.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja vooral de standby is super. Kan nu dagen zonder op te laden.... Het is zo'n fijn apparaatmaar het heeft me wel aan een battle for wesnoth verslaving geholpen
Ik bedoel die 3.2 kernel. daar is de standby echt giga... uurtje of 200quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat was al sinds b3, b4 heeft een andere kernel waarvoor een aantal apps opnieuw gecompiled moesten worden, daarom heb ik toen gewacht en er nu geen tijd meer voor gehad.
Klopt, daarna is er dus nog een nieuwe gekomenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik bedoel die 3.2 kernel. daar is de standby echt giga... uurtje of 200
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
Tip voor als je die nog niet hebt: SunvoxBriljant muziekprogramma!
Heb je de prijs gezienquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb je gelezen dat ze 150 1GHz pandoras hebben gemaakt
Ja een sequencer met eigen synth engine en ook nog eens cross platform. Helaas is de Androidversie betaald, maar de pc/mac/linuxversie is weer gratis net als de OP versie. Zo kun je je songs dus overal meenemen, dat vind ik echt tofquote:Op vrijdag 1 juni 2012 11:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Scrobbled die, ik ben hooked aan audacious. oh een sequencer, ga ik proberen
quote:Unless we find serious bugs (hopefully not), Beta 5 will probably be the latest beta before we release an officially stable version of SuperZaxxon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |