nooit problemen meequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:46 schreef CherryLips het volgende:
o god, ik moet weer inloggen op digid
die heeft er toch zeven?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Techno het volgende:
[..]
MissM had verzuimd om die specificaties te vermelden. Misschien heeft ze er wel 4, net als een koe.
Een koe heeft 4 magenquote:
Oeh mooie tieten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:50 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Grote versiequote:
KPD is er niks bij inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ik zie wel tepels JWZ.
Ik las PVV uitje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:59 schreef Kreator het volgende:
Ben blij dat ik ons PV uitje van zaterdag heb geannuleerd. Er ligt geen sneeuw in Winterberg..
Ik ga steeds meer van je houdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Rechts? Wilders' programma is hartstikke links man!
bruin-linksquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Adolf ook trouwens, die was zelfs groen-links.
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelichtquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je soms je bloedgroep in je oksel staan ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Techno het volgende:
[..]
gek hè.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelicht
Marcel Roele had er ooit een goed stuk over geschreven: Was Hitler links?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:10 schreef MissMSX het volgende:
De sociale kanten van Adolf zijn idd wat onderbelicht
Ja, eigenlijk welquote:
Juist niet zo gek, aangezien ze er liever niet meer mee geassocieerd worden.quote:
Dan nog kan het boeiend zijn om die kant eens te bestuderen. iemand die miljoenen kan vermoorden en toch een puppy kan aaien, ik vind het wel apartquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja joh. Elk mens heb goeie kante, wat ze ook gedaan hebbe ze hadde ook een moeder.
De fokpremie aka kinderbijslag hebben we aan hem te danken. Maar of dat nu zo positief is?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
Ja joh. Elk mens heb goeie kante, wat ze ook gedaan hebbe ze hadde ook een moeder.
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafdquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef Techno het volgende:
[..]
De fokpremie aka kinderbijslag hebben we aan hem te danken. Maar of dat nu zo positief is?
Uiteraard kan het wel boeiend zijn, maar gouden-ring deed het voorkomen alsof het zonde is dat de ontzettend goede sociale kant van der Adolf groter is dan hij was. Hij deed niets zomaar.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:16 schreef HeatWave het volgende:
Dan nog kan het boeiend zijn om die kant eens te bestuderen. iemand die miljoenen kan vermoorden en toch een puppy kan aaien, ik vind het wel apart.
Dat willen ze opnieuw instellen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafd
Vergeet de geweldige snelwegen niet. En het treinnetwerk. Dat was ook puur zijn sociale linkse vriendelijke kant.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat fietsers van rechts geen voorrang hadden was ook zijn idee en hebben we toch lang gehandhaafd
Dat van die snelwegen wordt hem onterecht toegekent, die eer komt toch echt de Romeinen toe.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:19 schreef Kreator het volgende:
Vergeet de geweldige snelwegen niet. En het treinnetwerk. Dat was ook puur zijn sociale linkse vriendelijke kant.
Nee, niet echt. Say whut?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Uiteraard kan het wel boeiend zijn, maar gouden-ring deed het voorkomen alsof het zonde is dat de ontzettend goede sociale kant van der Adolf groter is dan hij was. Hij deed niets zomaar.
-edit- kromme zin, de bedoeling was duidelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |