Nep allochtoon en in sommige delen is t stukken kouder dan hier nuquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Want vergelijk de gemiddelde temperatuur in NL op dit moment maar eens met die van Italië.
Dat zou niet echt zinnig zijn, want daar kom ik oorspronkelijk niet vandaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
Je kan ook de gemiddelde temperatuur van NL met die van Groenland vergelijken
Maar op grease 2 bunker kan je hem niet vinden hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, rapescene is een beetje overdreven natuurlijk
Die moet je dan maar een keer terugluisteren, staat vast op youtube
'buitenlander' is genoegquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
overdrijf jij eens niet zo, met je allochtoon
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
De temp? Hier nog vrij fris. Ga over enkele dagen naar beneden en dan gaat het heet worden.
Nu trouwens ook gewoon shorts gedurende de dag maar jeans kunnen gewoon in de avond. En ik heb geluk want ik kom overal net met mooi weer.
En een northface gekocht voor 11 euro. Dat doet toch pijn dat soort bedragen.
Hoezo, oostblokmeisje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:09 schreef missbehavin het volgende:
overdrijf jij eens niet zo, met je allochtoon
Precies, we hebben al genoeg allochtonenquote:
Klopt wel ja, hij haalt haar overquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar op grease 2 bunker kan je hem niet vinden hoor
Ja oke, geen rapescene, maar zo heb ik hem een heeeel klein beetje in het geheugen staan omdat zij niet wou (dacht ik)
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef Godtje het volgende:
Top. Beetje vroeg alleen.
Had de nachttrein terug uit Sappa naar Hanoi.
Deze kwam om 04.50 aan dus om 05.10 was ik weer in my home away from home en check in is pas vanaf 06.00.
Dat is nu. Dus net ingecheckt. Maar nog ff foto's uploaden voordat ik verder ga slapen. Of misschien blijf ik wel wakker en ga ik naar een dode ho chi min kijken.
Ik wist niet dat jij uit Italië komtquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zou niet echt zinnig zijn, want daar kom ik oorspronkelijk niet vandaan.
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Klopt wel ja, hij haalt haar over
Hmmm... heb geen zin om te zoeken
Buurmanquote:
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik wist niet dat jij uit Italië komt
Heb je ook zo'n stoere Italiaanse naam?
Ja 11. Afzetters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!
11 euro?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Cue, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
IJslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Doe nou nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
quote:
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.
Klacht indienen, hoe durven zequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet alleen zitten lijden!!
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allenquote:
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
[..]
Klacht indienen, hoe durven ze
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste niet meer he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |